Пантограф » Sat Dec 29, 2018 3:44 pm[/url]":5awjc0j0]@tzoran1
Нит је оно Бризбејн, нит Бризбејн има метро. Снимак трамваја је из града Голд Коуст, иста је федерална јединица, али није иста варош. Улогу "метроа" у Бризбејну обавља регионална/приградска железница, а ако неко труби да би тако могло у великој мери да буде и у Београду, то сам ја
Још ми је занимљивије да им је регионална железница на метарском колосеку. Такође, осим себе, не знам никога да мисли како је то најлакше оствариво и вероватно најповољније решење за повезивање Гроцке, Обреновца, сурчинских села, можда и Зрењанина са Београдом (у нашем случају, кроз систем трамвај-воз).
И није уопште била поента да се покаже могућа "окосница" јавног превоза у Београду. Него добар и савремен трамвај.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592023#p592023:5awjc0j0 je napisao(la):
Gaspar18 » 29 Dec 2018 12:51 am[/url]":5awjc0j0]Комшија мој добри, како решити Омладинских Бригада? Сваки дан од 12 до 20 нарочито задњих месец и по дана, се воде борбе до Блокова? Ни 94 не помаже, ни 85... Све од судова је пребачено код Ерпорт Ситија, а 5 нових зграда усељено? Како то организовати? 95 и трамваји су на издисају у Јурија Гагарина? А како у Трећем Булевару и Омладинских Бригада то решити? Годину дана никако одговор да добијем на то питање? А срели смо се пар пута код Петошевића...
Не знам, комшо, да будем искрен, није једноставан проблем са Омладинских бригада. Као што већ сам и видиш, она постаје једна од најважнијих улица у Београду, практично, пандан Кнеза Милоша на нашој обали Саве. Немалу муку прави узан пролаз испод пруге са стубом у средини.
Овако, на прву лопту, с обзиром да повезује и аутопут, и УМП, и кружни ток код општине, и Јурија Гагарина, ја бих њу задржао као главну попречну аутомобилску магистралу (што она, по дебилној класификацији БГ саобраћајница, и није!). Да је преправимо као Милентија Поповића... пффф, не знам. Због облика петље са аутопутем једино ефикасно решење је да се траке за јавни превоз (аутобус или трамвај) пребаце на страну ближу 33. и 38. блоку, али, онда, бојим се, настаје повелик и прилично непопуларан хаос. Пада ми на памет и луда идеја да ОБ буде једносмерна за аутомобиле у једном, а Булевар уметности у другом смеру, али, за све то би требало радити веома темељне и квалитетне студије, а проблем је и што БУ нема везу са аутопутем.
Оно што прво, свакако, треба учинити, јесте да се појачају линије јавног превоза кроз ОБ и, веома важно, кроз попречне улице. Ако би ови из Ерпорт ситија имали ефикасан аутобус (сутра трамвај) за Чукарицу кроз Хероја са Кошара, не би правили гужву у ОБ. Исто важи и за Трећи булевар.