Šta je novo?

Tramvaji

Sad sam pogledao snimak sa kamera tramvaj je išao na zeleno i prošao na svoje zeleno svetlo. id*** sa Loganom je proleteo na ŽESTOKO crveno.

Okačili

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0XCs4QzduXw[/youtube]
 
Koja smo mi banana drzava da ovako snimci iz policije se daju Informeru i Telegrafu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581181#p581181:2w7u4j3t je napisao(la):
unedfined » 13 Nov 2018 04:06 pm[/url]":2w7u4j3t]
....ajde ne l****. Gomila praznih fraza koje samo spinuju bez podloge i suštine.....

...jako lošom kulturom vozača tih istih automobila...
:blah: :blah: :blah:

A što se tiče ovog iz Dacie: 10 godina zbog saobraćajke sa smrtnim ishodom, 20 godina zbog bezočnog laganja. Znam da nije lako kad napraviš tešku saobraćajku, ali ovo je krajnja bahatost i antisocijalna brutalnost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581097#p581097:1pchuof0 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Уто Нов 13, 2018 1:01 pm[/url]":1pchuof0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581092#p581092:1pchuof0 je napisao(la):
tzoran1 » Uto Nov 13, 2018 12:47 pm[/url]":1pchuof0]
Ali imaju metro.
Ključna rečenica.

U međuvremenu, na prostranom i ravnom Novom Beogradu...
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1


I tako dalje...
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php
Бендере слажем се с тобом да су НБГ булевари и улице као створене за трамвај, и што се мене тиче имали би их и уз дуж (Н.Тесле, М.Пупина, З.Ђинђића, М.Миланковића, Ј.Гагарина) и попреко (M.Поповића, б.уметности, Омладинских бригада, Тошин бунар-Земунска-Војвођанска), али то би било све узалуд ако би остала само два преласка реке и данашња ситуација са друге стране Саве. Фалило би прогурати трамвај преко Бранковог (са изградњом новог Савског моста са 6 друмских трака који би одвлачио НБГ саобраћај у тунел стекли би се услови за измене у Бранковој улици), као и нове трасе трамваја, од Таша до Теразија, од Славије до Теразије и од Бранковог моста до Теразија.
 
Tjaaaa sa prvom polovinom tvog posta se slažem ali nisam siguran koliko se slažem sa drugom polovinom. Ali dobro nisam rekao da se ne slažem uopšte, nego oko nekih detalja. :D No dobro. Suštinski to je to. Svakako da moja ideja da tramvaji treba više da se šire na NBG ne znači da oni ne treba da budu i u starom delu grada.

EDIT:
Nego vezano za snimak... Gledam momenat kad CAF iskače iz šina i vidim pešaka kako prolazi tamo iza kontejnera. Što znači da se našao tačno na mestu gde je CAF prešao na trotoar i da ga je verovatno prikovao uza zgradu baš na tom jednom mestu. Užas. :shock: :(
 
Zasto smatrate da je NBG idealan za tramvaje? Pa svakih ~400 metara imamo raskrsnice na kojim svi mogu da skrecu u svim mogucim pravcima. Dzabe sto ima mesta za odvojene bastice, dok ti semafori tako rade. Po NBGu je bas bitno efikasno ubrzanje i usporenje vozila. Za tramvaj je idelano duz Nikole Tesle, JG (kad bi se neki izlazi iz blokova denivelisali, a neki ukinuli) i mozda Tosin Bunar (kad bi bilo mesta da basticu uz zapadnu stranu...
 
To se da regulisati. A pritom ima i bulevara gde bi mogao da se uradi plitki ukop tramvaja tako da na raskrsnicama (auto raskrsnicama, ne tramvajskim raskršćima) idu ispod kolovoza. To bi bio benefit i za same tramvaje, jer bi im se povećala brzina a i ne bi se trošile šine i asfalt na prelascima preko njih.

Uostalom, NBG nije ništa ''krcatiji'' i zbrljaniji semaforima nego stari deo grada. Ako NBG nije pogodan za tramvaje onda ne znam koji deo BG jeste... :?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581292#p581292:1y5zr6xz je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 14, 2018 1:31 am[/url]":1y5zr6xz]Ako NBG nije pogodan za tramvaje onda ne znam koji deo BG jeste... :?
Dušanovac. :)
 
Мало да направим аналогију, ево на НБГ имамо скоро па савршену друмску инфраструктуру, широке улице и булеваре са више трака, паркинг места дуж главних саобраћајница унутар блокова уместо уз коловоз, денивелисан аутопут. Али имамо и свакодневни колапс у шпицу на прилазима Газели, Бранковом и Савском мосту, зато што је са друге стране реке скроз другачија прича по питању инфраструктуре - мање широких висококапацитетних саобраћајница, сливање главних праваца у пар тачака, паркинзи дуж улица... Значи НБГ би да је град сам за себе функционисао савршено. Овако се гужве са Мостара, Аутокоманде и око Теразијског тунела преносе и на њега, као систем спојених судова. Слично би се десило и разгранатом трамвају - функционисале би линије типа Земун-блок 45, Земун-мост на Ади-Кнежевац, Земун-мост на Ади-Баново брдо, блок 45-мост на Ади-Баново брдо, евентуално и линије које би преко моста на Ади ишле ка Сајму и само до ГЖст, али би све друге линије које би ишле преко ГЖст, а посебно линије које би ишле Ресавском и ка Вуку биле врло непоуздане, као што су и данас, због мноштва скретница и скретања са главног правца. Зато би пруга преко Бранковог до Теразија и пруге од Славије и Таша до Теразија доста помогле за повећање поузданости линија које прелазе Саву, па би смо могли да испегламо седмицу (Устаничка-Таш-Славија-Теразије-Бранков мост-блок 45 уместо кривудања и гужве од Таша до Савског моста) и деветку (слично, само право од Славије преко Краља Милана) као и варијације истих линина до Земуна дуж булевара Николе Тесле (нпр. Бањица-Земун као висококапацитетна и бржа алтернатива за 15, 84, 83 и 78 од центра Земуна до Зеленог венца, центра града, Славије и Бањице и обрнуто). Плус потенцијално ширење од Бановог брда ка Жаркову и дуж Вишњичке што отвара још додатних могућности, и нека моја идеја о трамвају дуж нове Дунавске од Бека до Панчевца (веза са Омладинским стадионом као и продужетак дуж Вишњичке).

На крају би остали преко Београдске само 2, 3 и 14, а у Ресавској само 12, а у Немањиној само 2, 3 до Славије и 12 само до Ресавске, нови Савски мост би био слободан за метро, Бранковим мостом би ишли 7 и 9 (+ линије из Земуна до Бањице и Устаничке), а преко Аде 11, 13, (+ линине из Земуна ка Кнежевцу и Бановом брду).
 
Došljak, i da je ceo Beograd - kao Novi Beograd, opet bi imao saobraćajne čepove i kolapse. Uostalom, i na NB su gužve već poprilične. Rađene su davnih dana studije - da bi funkcionisao kao automobilski grad, Beogradu treba sedam autoputeva (denivelisanih), a on ima jedan. Pritom da se ne povećava značajno broj stanovnika. Onda bi bio kao američki gradovi od milion-dva, koji, ako nema populacionog buma, svi odreda dobro funkcionišu sa svojim ekspresvejevima i petljama. Ali, to je drugi svet. A i Amerikanci postavljeju šine poslednjih decenija...
 
Наравно, али би саобраћајнице у неку меру биле сразмерније броју возила него што су данас. Но да се држимо ми трамваја овде. :)
 
IMG-20181114-143618.jpg


Ono kad se nadas spancu a naidje tenk katica i zguzva kola ....
 
Очигледно ту треба поставити успориваче саобраћаја и огледала.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580790#p580790:3f986j1f je napisao(la):
bgexplorer » 12 Nov 2018 11:22 am[/url]":3f986j1f]Zahvaljujući tramvaju koji je učesnik znamo da postoje sve potrebne pretpostavke da se jako brzo sazna šta se desilo a mislim na GPS, video nadzor interni i eksterni, digitalnu varijantu tahografa, snimač nalik na crne kutije tako da će to brzo ići i bez kamera u okolini. U nesreći je sreća da je učestvovao CAF pa će se brzo znati odgovoran za ubistvo pešaka i nesreću.

Послато са Redmi 5 уз помоћ Тапатока
Замолио бих људе да воде рачуна шта пишу. Овде није у питању само разликовање тешког прекршаја са штетом и страдалима од кривичног дела против живота и здравља, већ и моралан приступ незгоди. Нема ништа што указује на то да је намера иког од учесника да неко буде мртав. У питању је погинула, не убијена особа.
 
Nedužna osoba je poginula na trotoaru.

Kada neko nedužan nastrada, sasvim je nebitno na koji je način nastradao - da li je poginuo zbog nečije nepažnje ili je ubijen sa namerom.
 
Na NBG kao i svuda bi možda trebalo reprogramirati semafore. Sinoć stojim dva minuta na raskrsnici Akrport cityja. Ovaj semafor ali i još neke bi vikendom trebalo staviti na žuti treptač, a i radnum danom je toliko stajanja koliko je sad previše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582142#p582142:2oqsrmnj je napisao(la):
Vladivoje » Ned Nov 18, 2018 2:35 am[/url]":2oqsrmnj]Nedužna osoba je poginula na trotoaru.

Kada neko nedužan nastrada, sasvim je nebitno na koji je način nastradao - da li je poginuo zbog nečije nepažnje ili je ubijen sa namerom.

Pa nebitno za poginulog, bitno za javnost i okrivljenog. Tačnije, bitno za svakog.

A što se tiče tramvaja po NBG, treba oprezno to planirati da ne bi nastali još veći kolapsi. Ne treba se voditi logikom "tu je široko, postavljaj odmah", ipak bih prepustio stručnim ljudima da analiziraju protok i gužve...
 
Eno stručnih ljudi koji godinama analiziraju skoro svakodnevne sudare na kružnom toku kod opštine NBG i šta su uradili da to spreče - NIŠTA.

Postoje neke proste stvari koje mogu bar malo da spreče gužve i zastoje, ali se ne rade.
 
Pa nebitno za poginulog, bitno za javnost i okrivljenog. Tačnije, bitno za svakog.

Da, bitno je za svakog, jer UBICE (sa namerom ili bez namere) treba maksimalno kazniti, pošto su svejedno - UBICE.

Onaj koji nekoga ubije mašinom kojom upravlja je UBICA, pošto su vozila mašine koje mogu ubiti ili povrediti nekoga.

Dakle, nedužna osoba je UBIJENA na trotoaru, nebitno da li je UBIJENA nečijom svesnom namerom ili nečijom nepažnjom.
U prethodnom postu sam na ovo mislio, možda se nisam dobro izrazio.

Kada neka osoba nastrada isključivo zbog svoje nepažnje - onda se za nju kaže da je poginula.
Ko misli drugačije od ovoga - treba da ga je sramota.

Slažem se da treba da se povede računa o tome šta se piše, jer je ovo što se desilo u Resavskoj čisto UBISTVO.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582187#p582187:3jdydsy8 je napisao(la):
Vladivoje » 18 Nov 2018 11:19 am[/url]":3jdydsy8]
Pa nebitno za poginulog, bitno za javnost i okrivljenog. Tačnije, bitno za svakog.

Da, bitno je za svakog, jer UBICE (sa namerom ili bez namere) treba maksimalno kazniti, pošto su svejedno - UBICE.

Onaj koji nekoga ubije mašinom kojom upravlja je UBICA, pošto su vozila mašine koje mogu ubiti ili povrediti nekoga.

Dakle, nedužna osoba je UBIJENA na trotoaru, nebitno da li je UBIJENA nečijom svesnom namerom ili nečijom nepažnjom.
U prethodnom postu sam na ovo mislio, možda se nisam dobro izrazio.

Kada neka osoba nastrada isključivo zbog svoje nepažnje - onda se za nju kaže da je poginula.
Ko misli drugačije od ovoga - treba da ga je sramota.

Slažem se da treba da se povede računa o tome šta se piše, jer je ovo što se desilo u Resavskoj čisto UBISTVO.

Ono što se u Resavskoj dogodilo je delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja koje je za posledicu imalo smrtan ishod - po našem zakonu. Takođe, mogla bi da se vodi debata (i vodi se u nekim zemljama) da li bi ovo moglo da se goni kao ubistvo iz nehata. Kod nas (u ovom trenutku) ne, zato što postoji radnja krivičnog dela koje bliže opisuje ono što se dogodilo (a to je delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja).

Pooštriti najvišu zaprećenu kaznu za ovo delo na 20 godina, da takve kazne budu za bahate prolaske kroz crveno a neko nastrada, i da sudije zapravo maksimalne kazne i izriču u presudama.
 
Tačno.

Ali, za ovakve tragedije krivcu ili krivcima treba izreći maksimalne kazne, za primer drugima, za edukaciju drugih, za opomenu drugima - kako se nikako ne treba i ne sme ponašati u saobraćaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582193#p582193:28hr9qpr je napisao(la):
Vladivoje » 18 Nov 2018 12:00 pm[/url]":28hr9qpr]Tačno.

Ali, za ovakve tragedije krivcu ili krivcima treba izreći maksimalne kazne, za primer drugima, za edukaciju drugih, za opomenu drugima - kako se nikako ne treba i ne sme ponašati u saobraćaju.

Upravo dok si pisao ovaj post, ja sam svoj editovao. Slažemo se, upravo to je zaključak. Pooštriti kazne i sprovoditi ih zapravo.
 
Vrh