Ključna rečenica.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581092#p581092:1pi3om0d je napisao(la):tzoran1 » Uto Nov 13, 2018 12:47 pm[/url]":1pi3om0d]
Ali imaju metro.
Resavska ulica je daleko od sporedne , iako je upravo to po svojoj strukturi , ali to je opet problem druge vrste.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581027#p581027:1hkcl2y9 je napisao(la):Дошљак » Uto Nov 13, 2018 11:06 am[/url]":1hkcl2y9]Није трамвај погодан за споредну улицу као што је Ресавска, тај потез од ГЖС до Вука са бројним скретањима и кривудањима је силовање целог система трамваја. А да је аутобус флексибилнији то је неоспорно, али није ни он намењен да носи главнину терета јавног превоза, као што је случај у Београду.
Samocitiraću se:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581014#p581014:1hkcl2y9 je napisao(la):Пантограф » Uto Nov 13, 2018 9:50 am[/url]":1hkcl2y9][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580751#p580751:1hkcl2y9 je napisao(la):solecar » 12 Nov 2018 12:40 am[/url]":1hkcl2y9]Vesić: Tramvaj broj jedan će oživeti centar grada
– Prvo će prilikom rekonstrukcija Vasine ulice i Studentskog trga, koje počinju sledeće godine, biti postavljene šine koje će jednim delom prelaziti i preko Trga republike. Kasnije, kada se bude radila rekonstrukcija Terazija i Ulice kralja Milana, šine će biti postavljene i na tom delu. Posebno sam zadovoljan činjenicom da će centar grada, odnosno Ulica kralja Milana postati saobraćajnica kojom će prevashodno saobraćati tramvaji. Ova ulica će na taj način oživeti jer će imati više prostora za šetnju ili bašte ugostiteljskih objekata – rekao je Vesić.
izvor: beograd.rs
Znači, cilj je povećanje zone Diznilenda za turiste u centru Beograda, a ne unapređenje saobraćaja.
Tužno. Provincijalno. Vesićevski.
Stvarno, da li su u stanju da ukinu sve direktne veze iz predgrađa do Terazija preko Slavije, i da ostave samo lokalnu liniju 1, kako se može zaključiti iz ovih izjava? Time bi pomerili granice uništavanja Beograda, u koje su se već duboku upleli.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581024#p581024:1hkcl2y9 je napisao(la):Дошљак » Uto Nov 13, 2018 10:57 am[/url]":1hkcl2y9]Ово је онај моменат када добар потенцијал за иоле нормалнији јавни превоз до центра града упропасте снобовско-ловаторским фикс идејама. У Краља Милана и на Теразијама има сасвим довољно простора за пешаке. Има и довољно простора за баште угоститељских објеката и истих има такође довољно (од баште Москве и Авијатора са једне и Касине и Мека са друге стране, до целог Цветног трга уређеног само за угоститељске баште). Али баш њих брига за функционалност јавног превоза.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580952#p580952:1hkcl2y9 je napisao(la):solecar » Uto Nov 13, 2018 12:32 am[/url]":1hkcl2y9]Mi rekonstrukcije , ali one prave , ne one sa zamenom asfalta , u poslednje vreme radimo jedino i isključivo kako bi smo mogli da se hvalimo da polako postajemo grad parking mesta , javnih garaža i bašta kafića. E da , zaboravih , i bugarskih turista.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540802#p540802:2j5xlrq3 je napisao(la):Bender Rodriguez » Ned Maj 27, 2018 5:29 pm[/url]":2j5xlrq3]- da se poravnaju Venera i Jupiter i to u periodu smanjenih solarnih aktivnosti a opet ne kasnije od 20 godina od prolaska poslednje Halejeve komete.
- da se otplati javni dug. Jer mi smo jedini na planeti koji imaju javni dug i opšte je poznato da ako država/grad krenu da grade nešto dok imaju javni dug, celo društvo je osuđeno na ekspresnu propast. Zato svaka civilizacija na planeti ko je počela da pravi metro a da nije otplatila i poslednji dolar javnog duga, više ne postoji. Namerno pišem po četiri puta to ''javni dug'' jer morate da razvijete svest koliko je to bitan i nezaobilazan problem našeg društva. Javni dug ljudi, mislite o tome! Inače smo ga svi ugasili.
- da se zna i precizno ucrta svaki cm2 celog projekta na svakoj liniji, od trasa šina pa sve do pozicije WC šolje u toaletu na budućoj poslednjoj stanici. Jer to ne može jedno bez drugog. Zamislite prokopa se prvih 100 metara tunela ispod npr Trga a još se ne zna kako će biti okrenuta WC šolja u toaletu na budućoj stanici kod Ustaničke. Pa ne ide to ljudi moji.
- da zadovoljimo MMF i da dobijemo zeleno svetlo od njih. Jer bez MMFa nema života. Oni su naše sunce i vodič kroz život i sve dileme, i bez njih ne možemo ništa sami da uradimo.
E kad se ispuni tih par malih uslova, onda može da se krene sa gradnjom. Dobro sad, to bi moglo da potraje jedno par... hiljada godina... ali bože moj, otom potom. Bolje da sačekamo da se sve lepo poklopi i da gradimo 50 km u jednom cugu nego da ko ostatak planete krenemo s onim što možemo pa da gradimo koliko možemo u datim okolnostima. Što je sigurno, sigurno.
Ne radi se samo o kvalitetu prevoza nego i o sociološkom momentu. Većina ljudi danas vidi velike gradove i prestonice bez metroa kao inferiorne. Što nije sasvim neosnovano i nelogično. Jer je to najčešće manifest loše organizacije, siromaštva ili prosto kratkovidosti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581144#p581144:1ytug218 je napisao(la):Пантограф » Uto Nov 13, 2018 2:59 pm[/url]":1ytug218]Ipak, fiksacija "hoćemo metro", a ne "hoćemo dobar javni prevoz" jeste fundamentalno pogrešna
To je jedna krajnost. Druga krajnost je ovo što mi radimo - Biće metro kad se otplati javni dug. Biće metro kad se poklope Merkur i Jupiter. Biće metro kad se bude znao tip WC šolje na stanici u Mirijevu. Biće metro kad se skupi svih 500 miliona evra...jer se najgori rezultati po pitanju kvaliteta prevoza upravo dobijaju neveštom i sporom (stihijskom i bez dovoljno novca započetom) izgradnjom metroa, kao u nekim ruskim gradovima. Ne dao nam Bog to.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581140#p581140:8ngatw9l je napisao(la):tragac » Uto Nov 13, 2018 1:51 pm[/url]":8ngatw9l]Metro, metro, metro...tipična boljševička opsesija megaprojektima. Onaj ko ima metro njemu koristi, ali ko ga do sada nije prokopao neće ni morati. Dolazi vreme veštačke inteligencije, samovozećih automobila, modularnog javnog prevoza, sa druge strane rada od kuće, teleobrazovanja, telemedicine...Nas metro u ovom trenutku može samo finansijski obogaljiti talo da njegov efekat to nikada ne bi nadomestio. Može i kod nas da se izgradi novi šinski sistem da ide uglavnom nadzemno što bi značilo dosta jeftiniji i brži za izvođenje, ali narod samo želi sistem tipa njujorškog, moskovskog, londonskog. Evo Istanbul je tek pre desetak godina dobio prvu liniju pa su gužve gore nego pre.
Par linija nečega na normalnom koloseku, može i kao ekstenzija postojeće železničke mreže, ubrzanje postojećeg tramvajskog sistema, ulice rezervisane za javni prevoz, sasvim bi bilo dovoljno i ne bismo bankrotirali