Tрамвај има неколико проблем који га чине непопуларним на НБГ. То су губитак такта због бројних семафора, губитак предности због скретања на потезу Јурија Гагарина-Милутина Миланковића, и то што не иде право у центра града преко Бранковог моста (туда би буквално биле две станице до Зеленог венца, три до Теразија), већ што кривуда преко Старог сајмишта, Старог моста и око БАС и ГЖС, где се веома губи такт на тих неколико семафора, скретања са правца и сужења на мосту.
Ја бих искрено волео у некој будућности, за 10ак година, кад крене метро да се гради, и када се заврше нови Савски мост и тунел Економски факултет-Ботаничка башта, да Савски мост са тунелом преузме главнину саобраћаја која иначе транзитира преко Бранковог моста, да истим новим мостом иде метро, а трамвај да се пребаци на Бранков мост, и да добијемо исправљену 7ицу (право Булеваром поред скупштине па на Теразије, Призренску и Бранкову па преко моста), 9ку од Славије преко Теразија и исто до моста и на НБГ, 13ицу директно на Баново брдо преко моста на Ади и 11 исто преко моста на Ади, као и још неке нове правце, пре свега за Земун две пруге, једна дуж булевара Николе Тесле и joш једна попречна, Булеваром уметности и Црвене армије, па да се оформи и још неколико нових линија, пре свега, Земун-Блок 45, Земун-Баново брдо, Земун-Раковица и Земун-Беко, од којих би последње три ишле преко моста на Ади.