Šta je novo?

Tramvaji

да, тако нешто. има слично и на НБГ у Милутина Миланковића. и мислим да је Савска исто таква
 
Da, i Savska ima travu na tramvajskim bašticama. I meni definitvno prijatnije za videti, nego "go" beton. Šta je bolje po pitanju troškova održavanja i postavke, ne bih znao. Jedna sličica sa Autokomande, dok je još "pusta" :)
 
15ddd8a403c0abc14f5cef1e5b21a710.jpg
 
Ево видите онај део тамо код Биоскопа Славија што је био, то је ненадокнадива штета што је порушено. То је само требало да се окречи лепо и замени цреп евентулно где је пропао и да се чува и одржава јер то је 16 пута интересантније било ком странцу и госту него да гледа "модерне" зграде а посебно код нас паркинг варијанте.
 
To je samo pokazatelj da je kompletnih idiota u ovom gradu uvek bilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561709#p561709:1lzwgxa3 je napisao(la):
trialin » Pet Avg 24, 2018 12:38 pm[/url]":1lzwgxa3]https://www.blic.rs/vesti/beograd/ovakav-buvljak-jos-niste-videli-iz-tramvaja-direktno-na-tezgu-a-tamo-odeca-iz/jy56m5n
file.php

ovde je uvek bila ludnica al sa tom ogradom su sje*******ali pricu, samo suzili prolaz
 
Јел зна неко да ли је истина да су такозвани "шпанци" трамваји показали велику ману и да клинови на зглобовима им пуцају и да су скоро сви гаражирани ? осим 4 - 5 који саобраћају, око 30 је гаражирано ??
 
30 их има укупно, а нисам приметио да су сви повучени из саобраћаја.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Ја сам баш приметио да их нема .. можда их има 5 или 6 највише на улицама.
 
Ali komičan je naslov tog članka: HAOS NA NOVOM BEOGRADU! Ovo se desilo sinoć oko ponoći, na putu za garažu, i malo ljudi je to uopšte primetilo. Da nije vozača tramvaja koji je slikao, ne bi ni znali za ovaj „HAOS”.

Interesantno je pitanje kako je uspeo da izleti na ovom pravcu, a ne na krivini? Da li su šine bile oštećene, prevelika brzina ili je u pitanju ozbiljan kvar tramvaja? Ovako nešto ne bi smelo da se ponovi, preko dana je ovo prilično prometna ulica.
 
Ne bih bas rekao svi. Postoje i drugaciji afiniteti, ja bih licno zrtvovao i 10-15 minuta voznje na ustrp konfora i udobnosti onih CAFova npr.
 
Ma pusti Gaspara i njegove priče. Voli čovek da se ponavlja, a sklon je i preterivanju. Preko četiri godine sam radio na Novom Beogradu i priča kako niko ne koristi tramvaje jednostavno ne pije vodu. 95-ica jeste prepuna, ali je bar ljudi oko bloka 42 ne moraju toliko koristiti, kao što nisam ni ja, jer gužve organski ne podnosim. Kome znači nekih pet minuta eventualne razlike, nek se lomi po 95-ici, njegov problem. Naš narod je generalno gledano lenj. Za Omladinskih brigada stoji da stanje nije sjajno, ponajviše zbog ne baš pouzdane 73-jke, ali opet sam i tuda prolazio većinom solidno. 85-ica bi trebalo da ide malo češće, al je i predugačka za jak takt. Mogla se ostaviti do Pohorske, pa da se pojača, a da se potez prema Borči preko Pupinovog mosta pokrije novom linijom, koja verujem nebi morala da ide baš svaki čas. Al ajde ne znam tako dobro njemu trasu preko Zemuna, pa da ne komentarišem previše.

Inače, ne volim mnogo da komentarišem strogo gradske linije po Beogradu. Stanje je malo gde kako bi trebalo da bude, a kako lično volim da pešačim, pa mi ni presedanje ne pada teško, gde god da se nađem u gradu, prođem uglavnom dobro. Izbegnem gužvu kad god je to moguće, uz gubitak ponekog minuta više. I mi sa poteza prema Banjici, Rakovici, Trošarini itd, imamo problema sa gužvama i prepunim solo autobusima. Pročitao sam mnoge konstruktivne predloge na ovom forumu, a nije teško ni zaključiti ko piše realno, a ko preteruje, nebi li po svaku cenu preuveličao problem i stavio ga u prvi plan. Sumnjam da se stalnim ponavljanjem jednog te istog nešto može promeniti, pogotovu kad se time zatrpava skoro svaka tema po malo.
 
Tрамвај има неколико проблем који га чине непопуларним на НБГ. То су губитак такта због бројних семафора, губитак предности због скретања на потезу Јурија Гагарина-Милутина Миланковића, и то што не иде право у центра града преко Бранковог моста (туда би буквално биле две станице до Зеленог венца, три до Теразија), већ што кривуда преко Старог сајмишта, Старог моста и око БАС и ГЖС, где се веома губи такт на тих неколико семафора, скретања са правца и сужења на мосту.
Ја бих искрено волео у некој будућности, за 10ак година, кад крене метро да се гради, и када се заврше нови Савски мост и тунел Економски факултет-Ботаничка башта, да Савски мост са тунелом преузме главнину саобраћаја која иначе транзитира преко Бранковог моста, да истим новим мостом иде метро, а трамвај да се пребаци на Бранков мост, и да добијемо исправљену 7ицу (право Булеваром поред скупштине па на Теразије, Призренску и Бранкову па преко моста), 9ку од Славије преко Теразија и исто до моста и на НБГ, 13ицу директно на Баново брдо преко моста на Ади и 11 исто преко моста на Ади, као и још неке нове правце, пре свега за Земун две пруге, једна дуж булевара Николе Тесле и joш једна попречна, Булеваром уметности и Црвене армије, па да се оформи и још неколико нових линија, пре свега, Земун-Блок 45, Земун-Баново брдо, Земун-Раковица и Земун-Беко, од којих би последње три ишле преко моста на Ади.
 
To što postoji određena populacija penzionera i roditelja sa decom kojima ne smeta da se klackaju dva puta duže u tramvaju nije izgovor da se ti tramvaji i njihova infrstruktura drže u takvom stanju gde se 40 km/h smatra svetlosnom brzinom putovanja.
 
Naravno da treba nešto uraditi po tom pitanju. Svestan sam i ja da tramvaji ne funkcionišu na Novom Beogradu kako bi trebalo, ali nije baš da ih koriste samo penzioneri i roditelji sa malom decom. Radio sam sve tri smene na Novom Beogradu, pa sam imao prilike da vidim popunjenost tramvaja tokom celog dana. Ima i mladih ljudi koliko hoćeš, pogotovu u večernjim časovima. Dosta nas je i izlazilo i ulazilo kod Ušća. Putuje se malo duže, ali nije baš tako velika razlika po mom iskustvu. Poenta je da se uz jedno presedanje više, može izbeći gužva u 95-ici, a da se ne izgubi mnogo vremena. Tu je i pomoć bus plus sistema, pa se može znati kad autobus nailazi, i time uštedeti dosta vremena. Nešto što većina mladih ljudi verovatno koristi, a to bar meni, presedanje čini daleko lakšim.

Nemam uopšte želju da mnogo diskutujem na ovu temu, a opet, ne vidim poentu u večitom ponavljanju jednih te istih činjenica na skoro svim temema ovog foruma. Nije da moram da čitam te postove, ali prosto se pitam kako dotičnom to više ne dosadi.
 
Vrh