Šta je novo?

Tramvaji

Nece moci preko ledja putnika direktore, jer ako to urade ti ces ceo centralni deo Novog Beograda i Savske Blokove ostaviti bez direktne veze sa Adom...? Reorganizacija 85 i 89 moze ali po cenu redukcija 88 i 95... Nauci ovde nas koji smo sa Nbg da znamo tokove putnika molim te...
 
Pa icices tramvajem brodicem kobinsciom busa broda
To sta ce da urade mozemo da nagadjamo vjeovatno ce samo skloniti po koji bus sa linija ...
 
Da se radi o presjedanju bus/metro to bi bilo nesto. Ovako, bus/tramvaj ni nema nekog smisla.
 
Трамвај је деградиран заобилажењем главних друмских праваца у центру као и на битнијим градским чвориштима. Погледајмо само УМП, друмска возила имају прав правац и могу да се искључе са моста право у Јурија Гагарина, док трамвај има да кружи око блока БАСа опет успоравајући се скретањима као што се у центру успорава седмица скретањима са моста у Карађорђеву, па на Савском тргу у Немањину, па из Немањине у Ресавску, па из Ресавске у Булевар.
 
УМП је направљен за аутомобиле. Убацивање било каквог шинског система на мост преко Аде је само паћење народа и разбацивање средствима. Ту страну пројекта УМП-а (шински систем) требало је реализовати далеко озбиљније.
 
Oтприлике су прво размишљали да ли да убаце метро или трамвај на мост. Мислим да сам на неким инфо паноима по граду из времена Ђиласа виђао дијаграме мостова са подацима о њима где су за мост преко Аде стајале сличице да има и метро и трамвај.
 
M&M oblepio Kafonju

5d0e5d1023439e82a4c51e6972739eca.jpg
41c0053174647a0af93b6c35b144a910.jpg


Sent from my Ektra using Tapatalk
 
Pozdrav svima.

Imam pitanje u vezi sa tramvajskih kroidora u Beogradu. Da li imate tramvajske trase u centru bulevara i deonice gde tramvaji idu zajedno sa autobusima? Ako da kako su ogradeni, ima li neke vrste fizickih bariera i kakvih koristite?
Sad u Sofiji je grad promovirao plan za izdvojavanje tramvajskih linija po 4 bulevara i su uzeli model iz Budimpeste, gde su trase ogranicene betonskim sferama. Bilo bi dobro kada bi spodelili kako se u Beogradu resava taj problem.

36228816_2026133720729999_9057902185483862016_o.jpg


36200339_2026133890729982_4442828786479661056_o.jpg
 
Поздрав. Имамо више различитих типова трамвајско-аутобуских трака, ево oкачићу пар примера.

Булевар Војводе Степе, трамвај и аутобус се крећу средњим тракама од 4 траке, између два смера су издигнути ивичњаци, а трака где су шине је резервисана за јавни превоз и такси што је означено жутом линијом.
XrnhFaT.jpg

(аутор: Мики са аутобуси.нет)

Улица Милентија Поповића, трамвај и аутобус се крећу крајњом десном траком од укупно 6 трака, одвојене су ниским белим ивичњаком.
Fotografija6959.jpg

(аутор: Марко са аутобис.нет)

Пожешка улица, трамвај и аутобус се крећу крајњим десним тракама од укупно 4 траке, трака је означена жутом линијом, а подлога је урађена од бетона за разлику од средњих трака које су намењене за остали друмски саобраћај које су од асфалта.
Fotografija5850.jpg

(аутор: Марко са аутобис.нет)

Булевар ослобођења, трамвај и аутобус се крећу крајњом десном траком од укупно 6 трака, одвојене су ивичњаком у нивоу коловоза, а подлога је урађена од бетона за разлику од средњих трака које су намењене за остали друмски саобраћај које су од асфалта. Слично решење је и у скоро реконструисаној Рузвелтовој улици са разликом што је она ужа, има укупно 4 траке.
slavija-mondo-goran-sivacki-29.jpg


То су неки примери, има и стари пример, улице Краљице Марије, 27. марта, Џорџа Вашингтона и Цара Душана, где се трамвај креће крајњим десним тракама, али је ту подлога стара коцка калдрма па аутобуси који пролазе делом тих улица ни не возе том траком.
 
А ту су и Немањина и БКА где су траваји у средини на баштици која је издигнута и оивичена ивичњацима. Нек му неко постави фотку и одатле.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
AnderjLj trazite ako vec ide sredinom ulice da budu izdignute bastice za ivicnjak to je mozda neznazno skuplje ali garantuje pouzdanost tramvaja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547245#p547245:wguxgjc5 je napisao(la):
Somi303 » Пон Јун 25, 2018 6:23 pm[/url]":wguxgjc5]А ту су и Немањина и БКА где су траваји у средини на баштици која је издигнута и оивичена ивичњацима. Нек му неко постави фотку и одатле.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
Наравно, најбоље решење, али мислим да је Андреј питао где аутобуси деле траку са трамвајем, мада по мени би било корисно да и аутобуси користе исте баштице стално као и трамвајска стајалишта. Једино онда фалила стајалишта на средини у Немањиној да се направе на раскрсници са Кнеза Милоша.
 
Mogli bi da vrate ta stajalista na uglu Nemanjine i Kneza Milosa, korisna su, a nekada su i postojala.
 
Свакако, онда би и аутобуси могли да иду средином трамвајском баштицом целом дужином, и да деле иста стајалишта.
 
Hvala svima na odgovoru. Izgleda da se najvise koriste obicne ivicnjake za odvajanje takvih kombiniranih trasa sa ostalog saobracaja. Jesu li one efikasne? Jer imate puno auta, koje ulaze u BUS/tram traka i kako se spravljate sa prekrsajima (kamere, signalizacija, akcije...)?
 
Сами ивичњаци су ту као визуелна препрека, аути улазе у те траке ако је паркинг на тротоару, као и ако је у истој траци скретање за аутомобиле десно, какав пример имамо на раскрсници улице Владимира Поповића и булевара Михајла Пупина. Главна препрека су камере које снимају вожњу у жутим тракама и онда се кажњавају они који су возили кола њима. Наравно, сигнализацијом је обележено да су то траке резервисане само за јавни превоз, поред самих натписа BUS и TAXI, постоје и саобраћајни знаци који обавештавају да је трака само за јавни превоз.
 
To je super da kamere snimaju i direkno salju cestitke. Kod nas imamo veoma moderne kamere, ali su podeseni da rade samo za prekoracivanje brzine kako ne bi vlast naljutila svog prostog elektorata...
Mi se godinama borimo da se kamere podese da snimaju i za neovlasceno koristenje BUS traka, ali policija tvrdi da se dobro spravlja i bez njih, sto je non-sense. Da li imate neku statistiku koliko ovakvih kazni u vezi sa BUS traka se recimo mesecno ili godisnje salje? Ta gola statistika bi bila veoma dobra i je mozemo koristiti kako bi uporedili Beograd i Sofiju.
I jos jedno pitanje - koliko BUS traka imate i koliko spodelenjih traka imate u Beogradu (u km)? Mi imamo mizernih 10 km BUS traka i 0 km spodeljenih tram i BUS traka.

Hvala svima!
 
Има разних тих варијација, типа Устаничка-Пристаниште.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547578#p547578:o3iuydkz je napisao(la):
Andrej_LJ » 27 Jun 2018 08:08 am[/url]":o3iuydkz]To je super da kamere snimaju i direkno salju cestitke. Kod nas imamo veoma moderne kamere, ali su podeseni da rade samo za prekoracivanje brzine kako ne bi vlast naljutila svog prostog elektorata...
Mi se godinama borimo da se kamere podese da snimaju i za neovlasceno koristenje BUS traka, ali policija tvrdi da se dobro spravlja i bez njih, sto je non-sense. Da li imate neku statistiku koliko ovakvih kazni u vezi sa BUS traka se recimo mesecno ili godisnje salje? Ta gola statistika bi bila veoma dobra i je mozemo koristiti kako bi uporedili Beograd i Sofiju.
I jos jedno pitanje - koliko BUS traka imate i koliko spodelenjih traka imate u Beogradu (u km)? Mi imamo mizernih 10 km BUS traka i 0 km spodeljenih tram i BUS traka.

Hvala svima!
Da ne poverujete da toga ima na Balkanu, ali u Beogradu je vrlo jaka kultura poštovanja traka za tramvaj i autobus! Čak i pre uvođenja kamera, još početkom 2000-tih je policija uvela red! Veći problemi postoje tamo gde tramvaji i automobili dele istu traku, kao i tamo gde je tramvajska traka ivična. Tu se dešava da neko parkira ukoso, dovoljno da tramvaj ne može a da ga ili udari, ili stane.
 
mom caletu je stigla kazna za voznju u zutoj traci jer je pauk koji ga je nosio vozio u zutoj na brankovom :shock:
 
Srecom taj pauk nije prosao na crveno. Ostao bi i bez dozvole tri meseca i 30 000 din... :dil: :laugh:
hmmmm.... ovo je ipak za relax temu...
 
Vrh