Поздрав. Имамо више различитих типова трамвајско-аутобуских трака, ево oкачићу пар примера.
Булевар Војводе Степе, трамвај и аутобус се крећу средњим тракама од 4 траке, између два смера су издигнути ивичњаци, а трака где су шине је резервисана за јавни превоз и такси што је означено жутом линијом.
(аутор: Мики са аутобуси.нет)
Улица Милентија Поповића, трамвај и аутобус се крећу крајњом десном траком од укупно 6 трака, одвојене су ниским белим ивичњаком.
(аутор: Марко са аутобис.нет)
Пожешка улица, трамвај и аутобус се крећу крајњим десним тракама од укупно 4 траке, трака је означена жутом линијом, а подлога је урађена од бетона за разлику од средњих трака које су намењене за остали друмски саобраћај које су од асфалта.
(аутор: Марко са аутобис.нет)
Булевар ослобођења, трамвај и аутобус се крећу крајњом десном траком од укупно 6 трака, одвојене су ивичњаком у нивоу коловоза, а подлога је урађена од бетона за разлику од средњих трака које су намењене за остали друмски саобраћај које су од асфалта. Слично решење је и у скоро реконструисаној Рузвелтовој улици са разликом што је она ужа, има укупно 4 траке.
То су неки примери, има и стари пример, улице Краљице Марије, 27. марта, Џорџа Вашингтона и Цара Душана, где се трамвај креће крајњим десним тракама, али је ту подлога стара коцка калдрма па аутобуси који пролазе делом тих улица ни не возе том траком.