Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547840#p547840:1y02zm88 je napisao(la):
tzoran1 » Čet Jun 28, 2018 1:29 pm[/url]":1y02zm88]Srecom taj pauk nije prosao na crveno. Ostao bi i bez dozvole tri meseca i 30 000 din... :dil: :laugh:
hmmmm.... ovo je ipak za relax temu...

slazem se da je za relax al kad su vec poceli da pricaju da li kaznjavaju za zutu traku moro sam se ubacim
 
Opšti zastoj. Voda u šinama.
7881546d75e93955443d603fdec078e3.jpg
9e102ea135990cb2f96ff043f3ed41ec.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548134#p548134:2n3dzoxj je napisao(la):
direktor » Pet Jun 29, 2018 4:48 pm[/url]":2n3dzoxj]Malo vode i kolaps gsp ne odrzava slivnicke resetke

ma nije to bio problem sigurno, svi tramvaji od zeleznicke do hrama su bili zaustavljeni, vrv je struje nestalo
 
A moguće i da je ta voda uzrok nestanka struje , tj. vrlo moguće da su preventivno isključili. Znam da su tako radili u par slučajeva kad su bile ogromne količine vode usled jačih provala oblaka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548241#p548241:vw2v2mgn je napisao(la):
solecar » Sub Jun 30, 2018 12:21 am[/url]":vw2v2mgn]A moguće i da je ta voda uzrok nestanka struje , tj. vrlo moguće da su preventivno isključili. Znam da su tako radili u par slučajeva kad su bile ogromne količine vode usled jačih provala oblaka.

to vec jeste moguce
 
Ovo po raskrsnici vidim da je bio sudar ili Blok 70 ili cak jos gore skretanje za Blok 45...
 
Stajaliste delta siti ka gradu jedinstveno su behatonirana
 
Da vidimo sad, da li će ovaj CAF postati donor delova ili će ga srediti.
 
Trenutno u Prote Mateje kopaju uzani kanal gde ce proci novi naponski kabal za tramvaje, krenuli su od Slavije Beogradskom, pa skrenuli u Njegosevu, i sada su u Prote Mateje gde ce se spojiti sa Bulevarom.
o7ud91.jpg
 
Zašto se postavlja dodatni kabl? Da li planiraju da šine postave i u Prote Mateje'
 
A možda žele da na ovaj način pojačaju postojeće kapacitete u Bulevaru, kako bi mogli više tramvaja da puste?
 
Radnici sto su tu radili samo su rekli da postavljaju kabl za tramvaj, tako da predpostavljam sto kaze Sole da pojacavaju postojecu mrezu.
 
Današnje slike sa gradilišta.

Pravi se put.

34fg0sy.jpg


2ni4igg.jpg


Na ovom delu radnika nema...

ra55ch.jpg


...ali evo ih kod pilona.

2s01reu.jpg


vgl9xi.jpg
 
Uspostavljena nova linija "3L", prvo sam mislio da sam pogrešno video na stanicama međutim istina je.
 
https://www.danas.rs/beograd/gsp-nezako ... -tramvaja/



Odluka Prvog osnovnog suda u Beogradu u korist zaposlenih u gradskom saobrćajnom preduzeću

GSP nezakonito produžio radno vreme vozačima tramvaja

Gradsko saobraćajno preduzeće „Beograd“ nezakonito je produžilo radno vreme delu vozača tramvaja koji bi trebalo da rade skraćeno, potvrdio je prvostepenom presudom Prvi osnovni sud u Beogradu
.

tramvaj1-678x381.jpg


Jedan od zaposlenih u JKP GSP „Beograd“ M. S. podneo je tužbu protiv gradskog javnog prevoznika sa zahtevom da se poništi aneks ugovora o radu zaključen u septembru 2014. godine kojim se menjaju uslovi rada odnosno trajanje smene.

Zaposleni je kao vozač pripadao grupi „saobraćajne ekspolatacije sa skraćenim radnim vremenom“, međutim, kako je on naveo u tužbi, poslodavac odnosno GSP „Beograd“ mu je ponudio da svoj ugovor o radu produži pod izmenjenim uslovima – sa punim radnim vremenom.

Opravdanje za ovakvu odluku GSP je pronašao u analizi za preispitivanje skraćenog radnog vremena a na osnovu koje je Nadzorni odbor doneo odluku da se ovakve smene ukidaju za sve zaposlene. Ipak, u tužbi je vozač istakao da je ova analiza rađena po narudžbini poslodavca a da stručnjaci koji su je izradili nisu imali reprezentativne podatke.

„U aktu o proceni rizika propisano je da zaposleni na predmetnom radnom mestu rade u tri smene i to u jednoj smeni od 6 časova a druge dve od 7 časova dnevno, te da je novom Analizom za preispitivanje skraćenog radnog vremena uvedeno puno radno vreme, ali je nejasno na osnovu čega kada je opterećenje zaposlenih na radnom mestu vozača tramvaja ostalo isto, kao i sve opasnosti i štetnosti na tom radnom mestu“, stoji u obrazloženju za podnošenje tužbe.

U presudi u koju je Danas imao uvid, dalje se navodi da je u konkretnom slučaju, po nalaženju tužioca, cilj ovakve odluke bio da se svi vozači tramvaja stave u nepovoljniji položaj, pri čemu se uopšte nije vodilo računa o bezbednosti i zdravlju zaposlenih kao i građana koji koriste usluge janvog prevoza.

Ovim postupkom veštačenje je dokazalo da uslovi u kojima vozači svakodnevno rade nisu isti kao i oni pri kojima se donosila odlulka da se skrati rando vreme, odnosno da su nepovoljniji po vozače. Pri tome je istaknuto da tramvaji nemaju klima uređaje što otežava rad vozačima, posebno preko leta, da oni nemaju mogućnost da naprave pauzu za doručak, da su pauze na okretnicama jako kratke a zbog režima saobraćaja ih često i nema, a higijena u vozilima je na lošem nivou zbog gustog rasporeda saobraćaja i nedostatka vremena da se tramvaji očiste.

Sud je analizirajući sve ove okolnosti, zaključio da je odluka kojom je ukinuto skraćeno radno vreme svim vozačima tramvaja doneta usled nepotpune, nestručne i delimično obrađene analize.

„Sud je na nesumnjiv način utvrdio da je tužiocu na njegovom random mestu intenzitet naprezanja čula povećan, da zbog reda vožnje nema vremena za dnevni odmor, da je prosečno po četiri do pet sati u sedećem položaju pri čemu je zbog intenziteta saobraćaja izložen stalnom stresu. Sud je mišljenja da ukidanjem skraćenog radnog vremena za vozače tramvaja koji spadaju u specifičnu kategoriju vozača predstavlja visok rizik po po bezbednost i zdravlje svih učesnika u saobraćaju“, navodi se u zaključku.

Gradskom saobraćajnom preduzeću ostaje mogućnost da uloži žalbu Apelacionom sudu na ovu presudu.
 
Izvor: Danas.rs

Tramvajski saobraćaj najjeftiniji za grad
Jugoslovenski list Pravda na današnji dan pre 80 godina piše da je beogradska tramvajska mreža ima osamdeset kilometara pruga, na kojoj saobraćaju osamdeset tri motorna vagona.

ramvajska mreža u Beogradu je dugačka osamdeset kilometara, piše Pravda 1938. godine, a sagrađena je od predgrađa i periferije ka centru. Prema tome, veza okoline Beograda sa centrom bila je dobra, ali nije brza, jer nema dovoljno kola.

„Na osamdeset kilometara pruge saobraćaju 83 motora sa 45 prikolica. Međutim, statistički je utvrđeno da bi trebalo mnogo više motornih kola. Naime, Cirih, koji je po broju stanovnika skoro isti kao i Beograd, ima tri stotine kola u saobraćaju. Sem toga ima i veoma raširenu autobusku mrežu. Tramvajska mreža svakako će se još više proširiti i to, uglavnom, u okolini Beograda, kako bi se periferija vezala sa centrom, ali je za taj posao potrebno imati dovoljno kola“, piše Pravda.

Dodaje se da Beogradska opština koja uviđa tu potrebu i koja je prošle godine poručila 12 novih kola, koja sada saobraćaju na pruzi za Zemun, verovatno će nabaviti još izvestan broj motornih vagona da bi se moglo izići u susret i periferiji. Ovo u toliko pre, što je utvrđeno da je za jedan grad ipak najjeftniji tramvajski saobraćaj, pošto se upotrebljava struja za koju se troši domaće gorivo, a ne benzin i druga pogonska sredstva, koja se moraju uvoziti, ako je u pitanju autobuoki saobraćaj.

Tih dana su u Beogradu usled nedostatka materijalnih sredstava radovi na crkvi Sv. Marka obustavljeni na neko vreme.

Istog dana list piše i o tome da je stranim novinarima jevrejskog porekla uskraćen boravak u Italiji.

List Vreme tog 28. jula objavljuje vest da će te godine od celokupne evropske berbe jabuka Jugoslavija dati čak 48 odsto.

Tu je i vest o uvođenje motornog saobraćaja na bosanskim prugama koja je nosila naslov „Kroz 175 tunela od Beograda do Dubrovnika bez dima i gara“.

Vreme izdvaja i jednu vest iz Londona, a to je da je posle 20 godina od formiranja Klub neženja zatvoren „zato što su se žene emancipovale“.
Ceo clanak na linku https://www.danas.rs/drustvo/tramvajski ... i-za-grad/
 
јутрос око 7 био застој код СЦ у правцу ка граду. зна ли неко зашто?
 
када су већ ископали ову пругу, могли би да посаде траву, да оплемене мало, а на сув бетон

180813-pruga-petlja-radnicka-01.jpg
 
Nešto kao što je urađeno na delu trase trojke kod Care čuprije sa mrežom.
 
Vrh