Šta je novo?

Tramvaji

Može tramvaj kroz Agostin Neta da levo nastavi ka Bežaniji.
Da su imali više prostora i pomerili traku ka Bežaniji bliže pruzi tačno bi lepo prošle i tramvajske šine. Ovako izgleda da imaju drugačije planove.
 
Imali su prostora ali nisu imali ni volje ni zelje da zaista projektuju ozbiljan sinski sistem kroz trasu UMP-a. Sistem koji bi mogao, ako ne odmah da bude metro, a ono da bude u mogucnosti da se unapredi iz tramvaja u LRT pa u metro...jednog dana. Ovako, samo su ulupali pare za nekakav prostor za sine na mostu a ni na jednom kraju mosta ne postoje uslovi za bilo sta ozbiljnije od najskromnijeg tramvaja. I ne samo sto su ulupali pare na mostu u toku izgradnje, vec se ulupavanje nastavlja da bi se na takvoj trasi obezbjedio - tramvaj.
 
ево једна моја стара идеја рационализације, узевши у озир дужину мреже од неких 43.5 км, плус енергетски капацитет

фаза 1 - може одмах
Pogledajte prilog 3

фаза 2 - по постављању шина преко Моста на Ади
Pogledajte prilog 2

фаза 3 - продужетак коридором око Калемегдана и продужетак до општине НБГ Булеваром Милутина Миланквоића па Омладинских бригада (с тим да би на том правцу ишли двосмерни трамваји)
Pogledajte prilog 1

и коначно, фаза 4 - продужетак до Земунског кеја
 
Није лоше, треба само узети у обзир још два продужења, од Омладинског стадиона Вишњичком до Роспи ћуприје (и ако би био могуће Миријевским булеваром до Миријева), и од Бановог брда Трговачком до Церака и Белих вода.
 
Da li bi bilo izvodljivo da trole i tramvaji zajedno budu u Mirijevu? trasom 27 i 27E kroz samo naselje , kao i trasom linije 27E od Trga republike do Mirijeva. Takođe bi tramvaj mogao i da se produži do Višnjice , a da se 35 pretvori u trolu. Ionako je nekim od ranijih planova planirano da Višnjičkom tramvaji idu sredinom , a uz kolovoz trole.
 
Мислим да би трасом 27 и 27Е могао да иде тролејбус али трамвај тешко, за трамвај више одговара Миријевски булевар куда би трамвај могао да се провуче све до Миријевског венца. Наравно и ту би требало чишћења и рушења пошто булевар нема исту ширину целом дужином, део дуж Малог Лесковца од Шејкине до гараже ГСП нема 4 траке већ 2 широке и паркирање на коловозу. Са рушењем кућа ка Малом Лесковцу дуж булевара би се ослободио и преостали део Миријевског потока који сада као да протиче кроз дворишта тих кућа, и да се уреди корито са бициклистичком стазом све до Роспи ћуприје и Аде Хује.

Оно што би сада требало урадити јесте дефинитивно ширење трамваја на постојећим остављеним коридорима, од Омладинског до Роспи ћуприје (и Вишњице ако даље има могућности), као и од Бановог брда до Белих вода (и наравно ако је могуће и даље да се провуче до Видиковца).
 
то је план од пре 5 година, а тада нисам ни размишљао о проширењу до Роспи ћуприје и даље
 
То проширење се мени чини за сада изводљивије него траса садашњом пругом око Калемегдана до Дунав станице, мада сам и ја за изградњу трамвајске пруге реконструисаном и проширеном Дунавском. Може чак и та траса да се провуче до Вишњичке испод Панчевца.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528098#p528098:1odwdjv1 je napisao(la):
Дошљак » March 27th, 2018, 9:56 am[/url]":1odwdjv1]Мислим да би трасом 27 и 27Е могао да иде тролејбус али трамвај тешко, за трамвај више одговара Миријевски булевар куда би трамвај могао да се провуче све до Миријевског венца. Наравно и ту би требало чишћења и рушења пошто булевар нема исту ширину целом дужином, део дуж Малог Лесковца од Шејкине до гараже ГСП нема 4 траке већ 2 широке и паркирање на коловозу. Са рушењем кућа ка Малом Лесковцу дуж булевара би се ослободио и преостали део Миријевског потока који сада као да протиче кроз дворишта тих кућа, и да се уреди корито са бициклистичком стазом све до Роспи ћуприје и Аде Хује.

Оно што би сада требало урадити јесте дефинитивно ширење трамваја на постојећим остављеним коридорима, од Омладинског до Роспи ћуприје (и Вишњице ако даље има могућности), као и од Бановог брда до Белих вода (и наравно ако је могуће и даље да се провуче до Видиковца).
Pogrešno sam se izrazio. Sad sam ponovo pročitao šta sam napisao i uvideo grešku. Mislio sam dfa trole idu trasom 27E od Trga republike do Mirijeva , a tramvaji Višnjička i Mirijevski bulevar , a da u samom naselju Mirijevo imamo i jedan i drugi vid prevboza.
 
Подржавам идеју, и листи жеља додајем предлог за 46 тролејбус :D
 
Zdravo drustvo.
Jel imate oficialni planovi u Beogradu (postavljeni u Generalni Urbanisticki Plan) za prosirenje tramvajske mreze i ako da moze li link da vidim sta se planira? Hvala unapred!
 
29792214_1761516997243507_6775243170444939729_n.jpg


izvor: FB
 
Поента је у томе да како је написано, као једна реч, значи да трамвај исчезава на Славији. Да је написано "не стаје" као две речи значило би да станица није у функцији, односно да дотична Катица не стаје на поменутој станици.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529548#p529548:16zlvaw9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » April 2nd, 2018, 10:26 am[/url]":16zlvaw9]Svi znaju da je to bilo kad su radili stanice u nemanjinoj, slika je bajata najmanje 6 meseci. :bash:
Svi znaju da je tramvaj magično nestajao na Slaviji , baš kao što si predlagao. :)
 
Ако се не варам, ови планирају да сместе бици стазе на месту где је предвиђено проширење трамваја.

BICIKLIMA POSRED ULICE Plan biciklističke staze u Višnjičkoj ulici otvorio raspravu o bezbednosti

A. Ristović 07.04.2018. 16:08
Komentara: 0

IiLk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWW1FN01EQV8vZTU0NzBhZmZmMDFhZDMzZjk0YmQ4Nzg3ZTQ2OGEwMzYuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


Stanovnici Karaburme uskoro će dobiti biciklističku stazu u Višnjičkoj ulici, preciznije posred nje, pošto je njena izgradnja planirana u okviru srednjeg razdelnog ostrva ove saobraćajnice. Ovakvo rešenje ubrzo je naišlo na podeljena mišljenja biciklista, gde pojedini dovode u pitanju njenu bezbednost i funcionalnost, dok drugi navode kao pozitivne primere velike svetske gradove u kojima je upravo takva saobraćajna praksa bez problema odavno zaživela.

Grad Beograd raspisao je konkurs za izvođenje radova na izgradnji staze koja će se protezati od ugla Višnjičke ulice sa Ulicom Mije Kovačevića pa do njene raskrsnice sa Mirijevskim bulevarom.

Staza će biti dvosmerna, sa po jednom trakom u svakom smeru i ukupne širine 2,2 metra. Razdelno ostrvo na kojem će se ona naći široko je oko sedam metara, pa će prostor između staze i obostrane kolovozne površine činiti zeleni pojas, širok oko 2,4 metra, piše u konkursnoj dokumentaciji.

y4Ck9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTWpZN01EQV8vNzdiMzI5NGRjNmY5ZWU3ZmQzY2NjMWExYTM0ZTRkNDYuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


Kako se navodi, na toj deonici ulica se redom ukršta sa Mije Kovačevića, Podrugovićevom, Vojvode Micka Krstića, Diljskom, Putem za Adu Huju i Mirijevskim bulevarom, a sve pobrojane raskrsnice opremljene su semaforskom signalizacijom.

Jasno je stoga da je projekat deo šire zamisli gradskih vlasti da prestonicu što više prilagode biciklistima, jer da je rekonstrukcijom obližnje Ruzveltove i Ulice Mije Kovačevića (od Bulevara kralja Aleksandra do Višnjičke) obuhvaćena izgradnja biciklističkih staza duž ulica.

To znači da će se realizacijom ove javne nabavke, staza nastaviti duž Višnjičke, a potom i kroz Mirijevski bulevar u kojem je planirano obeležavanje staze na kolovozu od strane Sekretarijata za saobraćaj.

Ovakvo rešenje otvorilo je raspravu među vozačima bicikala koji redovno voze dvotočkaše beogradskim ulicama.

Kao prvo se pojavilo pitanje bezbednosti vožnje razdelnim kolovoznim ostrvom. Prema rečima pojedinih biciklista, smeštanje dvotočkaša usred motornog saobraćaja predstavlja veliki rizik da neko od učesnika u saobraćaju strada. Takođe, u tom pojasu je, tvrde zagovornici drugačijeg rešenja, koncentracija izduvnih gasova najveća. Druga mišljenja, pak, kao pozitivne primere navode velike svetske gradove u kojima je ovakva saobraćajna praksa bez problema odavno zaživela. Tako će neki reći da je princip po kom biciklistička traka ide između kolovoznih dosta zastupljen u Berlinu, Kopenhagenu, Barseloni ili Vašingtonu, a da u Beogradu nailazi na otpor pre svega zbog opšte vozačke nekulture i ignorisanja biciklista.

Saobraćajni inženjer Vladimir Simidžija smatra da ne bi trebalo donositi rešenje bez konsultovanja sa onima koji će tu deonicu i koristiti.

- Treba videti dobre i loše strane, naravno zajedno sa ljudima koji voze bicikle i za koje se staza pravi - kaže Simidžija.

Najbolja moguća varijanta, dodaje on, jeste da se staze fizički odvoje od ostatka saobraćaja.

- Ako je to moguće, onda bi to bilo i najbezbednije rešenje. Takvih primera ima na Novom Beogradu, jer zbog prostranosti ulica za tako nešto ima mesta. Trotari su široki i dozvoljavaju neometani prolaz biciklista koji su odvojeni od motornog saobraćaja. Ipak, u starijim delovima grada za to retko kad ima uslova. Generalno govoreći, saobraćaj je jako kompleksna stvar i ovom, kao i brojnim drugim pitanjima treba prići s ozbiljnošću i stručnim znanjem - zaključuje sagovornik "Blica".

Nadmetanje u ovoj javnoj nabavci počelo je krajem marta, a rok za dostavljanje ponuda je 25. april. Izbor najpovoljnije ponude će se, dodaje se u pozivu, izvršiti primenom kriterijuma "Najniža ponuđena cena bez PDV-a".

Sem toga, kao neki od uslova koje zainteresovana lica moraju da poštuju navodi se i onaj da ponuđač ispunjava finansijski kapacitet ako je u obračunskoj 2016. godini ostvario ukupni poslovni prihod od najmanje 30 miliona dinara.

Извор: Блиц
Линк: https://www.blic.rs/vesti/beograd/bicik ... -o/wsrbhcg
 
Мрзи их да уреде леву страну Вишњиче ближу Ади Хуји па буџе небезбедну стазу на разделом острву.
 
Ako bude nešto od ovoga, iskreno se nadam da neće, nakon što asfaltiraju stazu za bicikle, kroz par godina će preostali deo zelenog ostrva pretvoriti u parking i zapečatiti svaku nadu za tramvajem u tom kraju.
 
Ocigledno im tramvaj nije u planovima dok su oni na vlasti...ostavice sve te vruce krompire nekom drugom da ih resava....ali tramvaj je tamo neminovnost kao i u Trgovackoj jednog dana....tako da ovo sto sada rade je samo ono..asfaltiramo i pravimo svuda gde ne treba....
 
Toliko puta sam pisao kako je jako važno da se Višnjička i Mirijevski bulevar povežu sa postojećom biciklističkom infrastrukturom, kako bi se povećao broj biciklista, i kako bi iz Mirijeva mogli bajsom do Ade ili bloka 45, ali ovakvom rešenju se zaista nisam nadao. Ovo je potpuno sumanuto, posebno imajući u vidu da tuda treba da prođe tramvaj, a ne staza za bicikle. Pritom planiraju da ucrtaju stazu u Mirijevskom bulevaru na samom kolovozu, gde su u starom delu načičkana kola uz trotoar, a u novom delu svi voze 100 na sat. :violina:
 
Јефтина полурешења дугог рока. Мрзело их да регулишу леву страну Вишњичке и Миријевски булевар дуж Малог Лесковца (где би могло и рушење да падне).
 
Vrh