Šta je novo?

Tramvaji

Imamo temu prevoz u inostranstvu pa ako si bio u zg i imas jos utisaka oko naplate cijene karata idt fotki neka teportaza recimo ...
 
I RVR garniture imaju ozvucenje pa opet je najava sledece stanice tek krenula u Flirtovima kada su dosli, taj tehnolosko-civilizacijski napredak putnickog transporta u Srbiji 21. veka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495910#p495910:2ro1zna9 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Nov 26, 2017 2:25 pm[/url]":2ro1zna9]У друштвима у којима се врло озбиљно приступа планирању јавног саобраћаја (Холандија, Немачка, Русија), нигде нисам видео трамвај у ободним саобраћајним тракама.
Ziva istina, ali poenta nije sta je idealno u teoriji, vec sta bi prakticno, najekonomicnije i najbezbolnije resilo problem u nasim specificnim uslovima i uzevsi u obzir tri velika hendikepa koje tramvaj ima u odnosu na autobuse (brzina, daleko losije razgranata mreza, ne zalazi u centar). Upravo zbog ovih razloga putnici radije biraju autobus, i bas zato se tramvaji i autobusi MORAJU spojiti u zajednicku traku.

Srednja bastica ima problem kratkog signala koji se ne moze resiti a da nije na stetu ostalih ucesnika u saobracaju. Sa druge strane, zajednicka spoljna zuta traka je IZNUDJENO resenje gde je i tramvaj i autobus zajedno u glavnom signalu i sa manjim brojem konfliktnih tacaka. Tamo gde ima dovoljno prostora kao u jurija gagarina, traka treba da bude dupla. Spoljna traka je i fizicki pristupacnija, odmah uz trotoar, i putnik ima vecu mogucnost jer ceka sve linije NA JEDNOM MESTU.

Nijedno tvoje resenje ne predvidja spajanje, a razdvojenost je upravo najveci uzrok hronicno praznih tramvaja jer su zbog onih razloga gore u zagradi, debelo hendikepirani.

E sad, mozemo biti realni i priznati problem, pa ga resiti mozda i na nestandardan nacin, ili cemo, kao drug dikica nastaviti mokro da sanjamo sa glavom duboko u pesku. A niko nije bas toliko lud da pravi saob kolapse zbog ubrzavanja tramvaja.

Ako je nekom srednja bastica bitnija od funkcionalnosti, i od resenja prihvatljivog za SVE ucesnike u saobracaju, onda taj neko moze da nastavi zaludno da se vozika brzinom 10km/h. Normalni ljudi ce, sa punim pravom, nastaviti da preferiraju autobus.
 
Kako se samo toliki saobracajni inzinjeri nisu sjetili tvog ingenjoznog rijesenja
Tramvaji ce dobiti prednost svdjalo se tebi ili ne na tome se radi
Linija 95 nikad nije ni trebala da dodje u jg
 
Da da radi se na tome od '84 i radice se jos toliko :lool:

Po putnicima je ocigledno sta je visak, ljudi i dalje placu za 61,62, barem ovi koji prevoz shvataju kao svakodnevnu nuznu potrebu, a ne vozikanje zaludno-dokonih zaljubljenika.

95 kao GLAVNU liniju niko nije lud da dira, kolko god se tebi pusilo iz usiju zbog toga.
 
@Bumbarevo brdo

У основи су у праву да код нас, где је трамвај нажалост не више од аутобуса на шинама, кретање спољном траком даје боље резултате: трамвај у Милентија Поповића, рецимо, одлично функционише, можда и најбоље у Београду.
Такође, чудим се Директоровој вери у Деда Мраза, тј. у "паметне семафоре", јер, они ће пре убрзати трамвај за 10 секунди, и то једном недељно, него за десет минута, по вожњи.

Али добро, пошто ствари, ипак, треба мењати на боље, а и с обзиром да нико жив неће сада пребацивати шине из средине Јурија Гагарина на обод улице, предложио бих разумно утицање на "хардвер", радије него на "софтвер" (свако решење које подразумева сложеније облике организације, попут чекања трамваја код Хајата да "испегла" ред вожње и сл. у садашњим условима, када је немогуће избећи гомилање трамваја у центру града, бих унапред искључио).
Конкретно, у Јурија Гагарина бих предложио:

- Кружни ток Ј. Гагарина/Др Ивана Рибара;
- Денивелисано лево скретање из Нехруове у Ј. Гагарина (подвожњак);
- Денивелисано лево скретање из Ј. Гагарина у Нехруову (надвожњак);
- Денивелисано лево скратења из Ј. Гагарина у Омладинских бригада;
- Подземну трамвајску деоницу Ј. Гагарина - Миланковићев булевар, са подземном станицим испод железничке станице.

Цена, угрубо и одока, 40-ак милиона евра.

Алтернатива, саобраћајно најбоља, јесте градња издигнутих кружних токова на раскрсницама у Јурија Гагарина. Онда бисмо добили експресни трамвај (и улицу) на Новом Београду. Мени би то, у предметном случају ионако веома ружне улице, било прихватљиво - верујем да многима не би.

Едит: Нико не плаче за аутобусима 61, 62 и сл. Пре увођења трамваја на НБ, превоз ка блоковима је био катастрофа. Вероватно примећујеш да на превоз, у принципу, највише кукају људи из насеља која немају трамвај, јер, осим брзине, постоји и проблем капацитета.
 
а да све буду кружни токови у Јурија Гагарина? улица је ионако, саобраћајно гледано, распад система, и ту ништа не може да се уради да се среди, осим да се на све раскриснице ставе кружни токови
 
@Pantograf

Opet previdjamo srz problema - razdvojenost tramvaja i autobusa.

I vecina ovde ne prihvata realnost - beogradski tramvaj i jeste autobus na sinama, ali sa jednom velikom prednoscu koja je zbog losih resenja potpuno neiskoriscena, a to je KAPACITET.

JG je zrela za rekonstrukciju, ono '97 je bila sprdnja, kruzni tokovi i spoljne duple bastice su najprihvatljivije ako gledamo da zadovoljimo sve ucesnike u saobracaju.

Prihvatite, ljudi, jeres :D
Barem vi sto ste razumni (pantograf, karlo i sl), ovim nojevima sto bi da ukidaju 95 ionako nema pomoci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496141#p496141:3b54pdpz je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Nov 27, 2017 12:57 pm[/url]":3b54pdpz]а да све буду кружни токови у Јурија Гагарина? улица је ионако, саобраћајно гледано, распад система, и ту ништа не може да се уради да се среди, осим да се на све раскриснице ставе кружни токови
Tako je, hvala bogu na razumnim ljudima, svaka nbg raskrsnica sa tokovima 3+3 i 3+2 treba da bude kruzni tok.

Smrt semaforima - hocemo kruzne tokove. :gobb:
 
Е, па, не мислим да на уздужним магистралама треба да буду начичкани кружни токови, то осим у Каиру нигде нисам видео (а тамо је тако зато што их не би много стало на црвено светло). Било би ужасно за вожњу и заправо би успорило сабраћај на главном правцу.
 
Pod uslovom da postoji pravilan zeleni talas citavim pravcem, kruzni tokovi bi delimicno usporili automobilski saobracaj na glavnom pravcu, ali bi istovremeno ubrzali iskljucenje sa glavnog pravca, a svako se pre ili kasnije iskljucuje.

Sa druge strane, javni prevoz, zbog stanica, taj zeleni talas ne moze da prati, pa je pitanje da li bi uopste i bio usporeniji nego sada.

Ako izuzmemo JG i pupinov bul, kao glavne uzduzne magistalne pravce, sve ostale velike nbg rasksnice bi prodisale sa kruznim tokovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496297#p496297:3avv2kee je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pon Nov 27, 2017 10:06 pm[/url]":3avv2kee]
Ako izuzmemo JG i pupinov bul, kao glavne uzduzne magistalne pravce, sve ostale velike nbg rasksnice bi prodisale sa kruznim tokovima.

Iz ugla vozaca apsolutno se slazem. Iz ugla pesaka se apsolutno ne slazem. Pri tome ne mislim na verovatno nuzno pomeranje paskih za par metara, vec na konstantno gledanje u pasulj hoce li mi neko stati ili nece i cesta proletanja tik iza ledja, semafori su blago... Moze se resiti semaforima za pesaka na dugme, malo pomerenim od KT, ali ne znam da li bi to u kombinaciji sa KT bilo bolje od trenutnih semafora.
 
Иначе, на окретници на Бањици не ради скретница за унутрашњи колосек (цркла јако брзо након пуштања у саобраћај) па се на унутрашњи колосек улази у рикверц :D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FfaHEPHjEYo[/youtube]
 
Pa sto je ne poprave dok je u garanciji koji diletanti u gsp strasno inace imaju bar 5 razlicitih proizvodjaca skretnica sto nije normalno
 
Tramvaj treba na Nbg prebaciti na jednu stranu-ka Savi. Sva skretanja ka tim blokovima su daleko manja od onih od Save. Ostaviti mesta za skretanje udesno,a na najprometnijim raskrsnicama uraditi kruzne tokove tako da kad neko zeli da skrene u blokove pored Save ide na kruzni tok i vrati se i ceka semafor za skretanje udesno. Da bi se olaksalo kretanje blokove povezati pored Save. Time dobijamo ceo pravac bez ometanja saobracaja,a kod novog Basa/buvljaka moze i neka nova nivelisana raskrsnica-petlja kojom bi se ubrzalo i skretanje i ukljucivanje autobusa i penjanje-silazenje na novi most.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496558#p496558:398x8c5t je napisao(la):
Bender Rodriguez » 28 Нов 2017 02:35 pm[/url]":398x8c5t]A zar ne moze rucno da se menja dok se ne popravi? Kao npr na Slaviji.
Не може ако је механички квар.
 
Данас је око 11 био неки квар на контактној мрежи у Булевару ослобођења, гомила заустављених трамваја код Франша композиција од десетак катица, а код Храна су интервенисала три камиона.
 
Дошљак":ffvlsj1s je napisao(la):
Данас је око 11 био неки квар на контактној мрежи у Булевару ослобођења, гомила заустављених трамваја код Франша композиција од десетак катица, а код Храна су интервенисала три камиона.
ce7ca513d949fbceba524193be094801.jpg


Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Semafor je jutros pretrčavao Nemanjinu, pa ga je pokupio tramvaj...

wC4hhoO.jpg
 
Nemam pojma, bilo je sve tako kada sam naišao, a formirala se već i tramvajska zastoj-kolona do iza železničke.
 
Sjajno funkcionisanje trojke van spica. Slika od pre par minuta.
fd9c1dea11e47e33d0ee70dc4252d3ec.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Vrh