Šta je novo?

Tramvaji

Laki ovi te poslusali :D
Noviteti u GB1502 na liniji 13 nema vise prljavih sedista :cool:





 
jeste skinut je mebl.Ja se odusevio kada sam ga video.Daj Boze da i na ostalima skinu sada je u GB1502 prelepo kao i u 1501 :)
 
Presvucena su, posto je kalup sedista od neke vrste medijapana.
Svakako pohvalno, mada su to 'morali' odavno uraditi.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Sjedista su od plastike rekao bih da je skinuta samo tkanina na fotkama se nevidi bas najbolje
 
@direktor
Nisu kompletno od plastike. I ja sam se iznenadio kada sam video na jednom sedistu koje je bilo pocepano po ivici.
doduse u pitanju je bilo ono `pomocno` koje se otvara, pa postoji mogucnost da su samo ona od takvog materijala drvenog porekla.
 
Tramvajem sam redovnije poceo da se vozim od skoro. Cafovi su od svega na sinama ubedljivo najgori. Spori, kada je guzva nagurani kao vagoni za logor, a jedva prohodni i kada nije spic. Premalo mesta za prolaz i stajanje. Da li je do vozaca ne znam, ali cimaju i to poprilicno narocito u kretanju iz mesta. Ako se brzo ne uhvatis za nesto pad je izvestan. Uz sve to (sto nije krivica samog tramvaja doduse) vozaci zloupotrebljavaju mogucnost blokade otvaranja vrata pa tako redovno neko ostane ispred iako je stigao na vreme. Trudim se da docekam Svajcarca koliko god je to moguce, jer je voznja u istom oblak u odnosu na Spanca.
 
У шпанце су претрпали седишта по 2 са обе стране а тако не може јер су код нас узане шине, боље да су урадили по 2 седишта са стране а са друге по 1
 
To za blokiranje vrata itekako treba sto cesce da rade na Spancima. Usporava voznju, a i na pocetnim se "zloupotrebljava". Redovno na Ustanickoj kada udju ljudi koji su cekali tramvaj, brzo se uz stepenice penju ljudi koji su tek izasli iz autobusa, pa kako ljudi ne hodaju istom brzinom, vrata se ne zatvaraju do kraja sigurno par minuta dok svi ne udju. I tako vrata samo sto se ne zatvore, neko se nadje da pritisne dugme i otvori ih, a ima akrobata koji su smotani pa blokiraju rukom da ih pritisnu vrata pa se sama otvore.
 
Metarski kolosek je za male i srednje gradove, mi smo izbrali da budemo u drustvu takvih.
Ne znam sta je bio problem krajem 19og veka da se odabere 1,435m kao standard?
A pa da, tada smo zaista bili kasaba sa manje od 100 000 stanovnika. Ali pravo pitanje je zasto smo ostali na tome kad smo postali metropola?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413688#p413688:2enq51v2 je napisao(la):
marrecar » Pon Okt 31, 2016 4:38 pm[/url]":2enq51v2]To za blokiranje vrata itekako treba sto cesce da rade na Spancima. Usporava voznju, a i na pocetnim se "zloupotrebljava". Redovno na Ustanickoj kada udju ljudi koji su cekali tramvaj, brzo se uz stepenice penju ljudi koji su tek izasli iz autobusa, pa kako ljudi ne hodaju istom brzinom, vrata se ne zatvaraju do kraja sigurno par minuta dok svi ne udju. I tako vrata samo sto se ne zatvore, neko se nadje da pritisne dugme i otvori ih, a ima akrobata koji su smotani pa blokiraju rukom da ih pritisnu vrata pa se sama otvore.

Javni gradski prevz sluzi pre svega ljudima da se prevezu. Stanice su pune zbog predugog intervala izmedju vozila, sto nije problem putnika vec GSPa. Ako neko tramvaj ceka 15-20 minuta, a sedmica moze da se ceka i toliko, red je da moze da udje umesto da mu se zalupe vrata pred nosom jer vozaca mrzi da ceka. Sistem sa otvaranjem vrata na dugme ima smisla samo na manje ferkventnim linijama ili u manjim mestima. Stavljati to na udarne gradske linije je najveca budalastina.
 
Da vozač kao što kažeš mrzi ga da čeka interval bi bio 5-7 minuta, ali pošto ima tih koje moraju svi da čekaju onda interval i bude toliki 15-20 min. I na tolikom intervalu ne mogu svi da uđu na sledećim stanicama pa ....
U tome jeste priča da se smanji zadržavanje u stanicama i da svi brzo stignemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413693#p413693:3ozpmr0p je napisao(la):
backup » 31 Oct 2016 05:22 pm[/url]":3ozpmr0p]

Javni gradski prevz sluzi pre svega ljudima da se prevezu. Stanice su pune zbog predugog intervala izmedju vozila, sto nije problem putnika vec GSPa. Ako neko tramvaj ceka 15-20 minuta, a sedmica moze da se ceka i toliko, red je da moze da udje umesto da mu se zalupe vrata pred nosom jer vozaca mrzi da ceka. Sistem sa otvaranjem vrata na dugme ima smisla samo na manje ferkventnim linijama ili u manjim mestima. Stavljati to na udarne gradske linije je najveca budalastina.

Razumem ja sta hoces da kazes. Iskreno nisam nikada video tu situaciju da neko ko je vec na stanici da ne stigne da udje jer je vozac zablokirao vrata. Vrata su otvorena dokle god ljudi ulaze, na sta vozac ne utice, nego senzori koji se nalaze u donjem delu na ulazu sa unutrasnje strane. Cim niko ne ulazi, vrata se automatski zatvaraju. Drugo je kada se vrata zatvaraju, vozac ih blokira, a pri tome neko trci. Ali opet, to je i ta situacija u kojoj se usporava saobracaj. Tramvaji uopste nisu spori, nego je duga voznja upravo zbog ovakvih situacija kada ljudi trce i otvaraju vrata milion puta. Birajte, ili ubrzavanje putovanja i blokiranje vrata ili dugo putovanje i "neblokiranje" vrata.
To je poenta moje price, da upravo zbog toga sto ljudi uporno otvaraju vrata, koja samo sto se nisu zatvorila, zbog toga su i tramvaji "spori".
Za sve ostalo se slazem, da su uski, nema dovoljno prostora, itd.
 
CAF kad stane u stanicu treba mu čitava večnost da ponovo krene. Naročito zlo kad deli stanice sa bržim autobusima.
 
2133+1448-ukljucuje se na neku liniju

2305
 
To je kargo tramvaj koji prevozi pesak do okretnica, a sluzi jos i za prevoz delova.
U ovo doba godine lisce na sinama pravi ogromne probleme, tesko krecu, jos teze koce, mnogo proklizavanja, pa im pesak pomaze za bolje trenje.
 
Primetio sam da dosta tramvaja prilikom ubrzanja proklizava i da im tockovi varnice i u nekim slucajevima bude i dima. Stice se utisak kao da ce tramvaj da se zapali.
Da li neko zna o cemu se radi?
 
Ne radi im kontrola proklizavanja. :D
Jednostavno malo trenja između šina i točkova pa dolazi do proklizavanja. Opasno sad kad dođe jesen pa ima puno vlažnog lišća po šinama.
 
@spatiotecte nije dim već fina prašina. Tramvaji prskaju pesak pod točkove kako bi povećali prianjanje. Vozio sam bicikl više puta rame uz rame sa tramvajima uz 27og i Kraljice Marije, i mogu ti reći da je neopisiv doživljaj, kao reli Pariz-Dakar :D
 
Vrh