Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398971#p398971:2ijix11p je napisao(la):
Čika Brana » Tue Jul 26, 2016 3:03 pm[/url]":2ijix11p] Колико сам схватио простор на мосту је довољан за било коју варијанту, воз, метро, ЛРТ, трамвај. Питање је шта мост може да издржи, тј колику масу са коликим успорењем можђе да поднесе а да не дође до деформација.

На то питање је давно одговрено.

Наиме, кад се приступило пројектовању моста пошло се од услова који су били одређени пројектним задатком. Тај пројектни задатак је дефинисао, између осталог, саобраћајницу и структуру саобраћаја који ће се користити мостом. Свако саобраћајно средство, аутомобил, камион, трамвај или метро воз има своје статичке и динамичке карактеристике које након креирања пројектног задатка улазе у прорачун сила на мосту, односно оређују посљедично карактеристике моста и његов коначан изглед.

Проблем је што ми овде на форуму (не)знамо за шта је то мост пројектован а још горе не знамо јасно шта је разлика између појмова трамвај, ЛРТ, метро и слично тако да кад би нам неко и рекао за шта је пројектован, велике су шансе да би поново дошло до неспоразума :D

Оно што је нама лаицима видљиво је да су приступне рампе за шински саобраћај под малим радијусом кривине, да су нагиби доста велики а изграђене платформе на мосту "одређене дужине". Све то сугерише да је мост пројектован (и изграђен) за шинска возила малог капацитета, малог радијуса кривина. отприлике слична данашњим ЦАФ трамвајима у Београду.

Можда ће једног дана туда ићи и нека већа и бржа шинска возила, али у том случају биће потребна - РЕКОНСТРУКЦИЈА.
 
Milance bi mogao da kaze ako se seca koja vozila i osovinska opterecenja moze da izdrzi most. Koliko se secam nije problem za metro vozila makar kada je sam most u pitanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398919#p398919:2aa8k8r9 je napisao(la):
Igor » 25 Jul 2016 11:38 pm[/url]":2aa8k8r9]Slazem se sa pantografom. Mi prvo da vidimo prvu liniju pa tek onda drugu i trecu preko mosta na Adi. Mnogo ce vode proteci ispod tog mosta dok ne bude mozda neko metro vozilo proslo tuda.
Ne znam zašto naš narod misli da ako se sagradi tramvaj to sprečava izgradnju metroa? Realno gledano ako nema volje neće nikada biti urađeno dok ako ima mogu da čupaju šine već sledeće godine. Problem je u nama kao u društvu a ne u tome da li ima šina ili ne, to je samo varka.

Ili je to bojazan od tobogana u Radničkoj koji je 40 leta bio privremeno rešenje.
 
Ako ćemo tako , može da se desi i da recimo narednih 40 - ak godina niko ne potegne pitanje metroa preko mosta na ADI , i šta onda , da sve to vreme imamo kamenje u sredini mosta kao privremeno rešenje , a da pri tom znamo da smo mogli da imamo tramvaj kao privremeno rešenje , i to samo zato što smo se u startu odlučili da čekamo konačno rešenje?
 
Evo jedno slikovito poredjenje.

Na prvoj slici je londonska metro stanica (Picadilly Line) na kojoj se jasno vidi platforma i metro voz na stanici. Platforme na ovoj liniji metroa su dugacke oko 120m a vozovi koji saobracuju na njima su kompozicije od 6 vozila ukupne duzine 107m...

Pogledajte prilog 1

Druga slika je predvidjeno stajaliste za sinska vozila na mostu Ada. Izgradjena platforma je dugacka oko 70m. Drugim rijecima, kakvo god vozilo u buducnosti bude koristeno nece moci biti duze od 70m. To je nekih 60% od klasicnog londonskog metroa. ili, trecim rijecima receno, nesto sto bi se u najboljem slucaju moglo svrstati u LRT.



Inace, po pitanju produzenja gore vidljive platforme u nekoj buducnosti, mislim da su vrlo male sanse, zbog konstrukcija izgradjenih na oba kraja platforme. Mislim da su kucista za liftove.

Dakle, kako god bilo, buducnost sinskog saobracaja na mostu je prilicno jasna.
 
имаш метро системее где су копмозиције дугачке до 70 метара и имају велики капацитет
 
Koja je duzina RVR kompozicije? Ne kazem da RVR treba da bude zamena za metro garnituru, vec me zanima da stavim u glavi te dimenzije u neki koncept.
 
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1159989

Sudar "audija" i tramvaja, MUP tvrdi da nije vladin auto
Beograd -- Crni "audi" sudario se sa tramvajem na liniji 9 na uglu Nemanjine i Balkanske u centru Beograda, a dve osobe su povređene.

IZVOR: B92 ČETVRTAK, 28.07.2016. | 15:29 -> 16:41

Kako navode očevici na društvenim mrežama, crni "audi" radio je polukružno skretanje preko dva para tramvajskih šina, na mestu gde to nije dozvoljeno.

...

Kako piše Blic, utvrđeno je da je vozilo privatno, a sada se ispituje "kako je vlasnik vozila, koji je bio u jednom od okolnih ministarstava, došao do nalepnice Vlade Srbije".

Coc-OFkW8AEGqGi.jpg


Coc-SC0WYAARz0h.jpg:large


Kako to da se još nije pojavio direktor GSP-a da odmah tvrdi kako je tramvaj bio tehnički ispravan kao što je radio neposredno posle sličnih udesa.

Nevezano za tramvaj, ali nadam se da će se rešiti ova zavrzlama oko Vladine nalepnice na Audiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399160#p399160:1cnjngrd je napisao(la):
astrodule » 28 Jul 2016 05:05 pm[/url]

Kako to da se još nije pojavio direktor GSP-a da odmah tvrdi kako je tramvaj bio tehnički ispravan kao što je radio neposredno posle sličnih udesa.
Dule pojasni ovo. Nisam te ništa razumeo.
 
Poslednjih par puta kada se nešto slično desilo odmah je direktor krivio vozača tako što je samouvereno tvrdio da je vozilo 100% ispravno.

Sada, kada je očigledno krivica vozača Audija koji verovatno ima neku vezu u vlasti - ne sme ništa da kaže.
 
Bilo bi lepo kada bi pri modernizaciji Ceskih tramvaja u Beogradu napravili ovako nesto
4cca4a990ebc8d9a0b9372d5c50b1a87.jpg
6ec1a4065ab4a53a5e4d115506d50098.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Дошљак":2wgnoc64 je napisao(la):
Oви би требали да су за шири колосек.
To jeste nego sam mislio na tu foru da odrade sa nasim tramvajima samo za ovaj nas kolosek


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400256#p400256:fr0bscmh je napisao(la):
kruuki » 08 Aug 2016 01:06 pm[/url]":fr0bscmh]
Дошљак":fr0bscmh je napisao(la):
Oви би требали да су за шири колосек.
To jeste nego sam mislio na tu foru da odrade sa nasim tramvajima samo za ovaj nas kolosek


Коју фору? Ако мислиш на издигнуте перона, то смо имали на НБ, па смо срушили због доласка "Швајцараца".
 
Пантограф":llu1g4kf je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400256#p400256 je napisao(la):
kruuki » 08 Aug 2016 01:06 pm[/url]":llu1g4kf]
Дошљак":llu1g4kf je napisao(la):
Oви би требали да су за шири колосек.
To jeste nego sam mislio na tu foru da odrade sa nasim tramvajima samo za ovaj nas kolosek


Коју фору? Ако мислиш на издигнуте перона, то смо имали на НБ, па смо срушили због доласка "Швајцараца".
ma ne nego da se katica isece kod harmonike i da se tu spoki sa jos jednom katocom i vrati harmonika i da bude kao na slici nema veze sa zeleznicom i peronima :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Prosirena tramvajska mreza cak do 3. zone
23f8f809ae8141f070a6924b83b5a5b9.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kako skreće ova kata iz Pjongjanga bez obrtnog postolja? (Fotka je sa neta)

 
Dva obrtna postolja. Sa tom konfiguracijom tram ili vagon mogu da teoretski budu dugački i 100m bez zglobova i dalje bi skretali s tim da bi u krivinama 'sekli' pravac po sredini.
 
To nije orginalna kata vec njihov plagijat imala je problem sa zglobom pa su ga makli da nesmeta
Vozi samo na jednoj liniji
 
Vrh