Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397942#p397942:39pu2is9 je napisao(la):
kruuki » July 18th, 2016, 1:59 pm[/url]":39pu2is9]Da li se mozda secas ako se ne varam u planu je bilo da se 11 i 13 stave tom trasom 13 do BB a 11 preko Sajma do Kalisa i sta bi sa onim planom da se izgradi neki tunel ili sta vec pa da tramvaji mogu i do Rakovice tim putem??
Neće biti tunel. Koliko se sećam , na osnovu onoga što su pričali , trebalo bi da se rekonstruiše postojeća tramvajska raskrsnica kod Hipodroma , i da se na taj način poveže sa mostom na ADI , za oba pravca.
Lično ne bih voleo da se desi da 11 prebace na most na ADI , zato što mu je sadašnja trasa mnogo bolja , a i ovako imamo dosta autobuskih linija koje Adu povezuju sa GŽS , a i brže se stiže presedanjem sa 85 i 89 na neki od autobusa u Radničkoj. Jedino što bi moglo da se uradi je da se 11 preusmeri da ide preko Đorđa Stanojevića , umesto da ide pored buvljaka , jer na taj način opslužuje mnogo veći broj zgrada u Belvilu nego na sadašnjoj trasi. I naravno , pojačati je , a liniju 2 organizovati tako da čeka vreme u nekom od krugova koji postoje u okviru Pristaništa , obzirom da svaki od tih krugova ima vezu i ka GŽS i ka Dorćolu , kako se ne bi kočila 11.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397954#p397954:2rnrwuev je napisao(la):
solecar » Pon Jul 18, 2016 3:42 pm[/url]":2rnrwuev]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397942#p397942:2rnrwuev je napisao(la):
kruuki » July 18th, 2016, 1:59 pm[/url]":2rnrwuev]Da li se mozda secas ako se ne varam u planu je bilo da se 11 i 13 stave tom trasom 13 do BB a 11 preko Sajma do Kalisa i sta bi sa onim planom da se izgradi neki tunel ili sta vec pa da tramvaji mogu i do Rakovice tim putem??
Neće biti tunel. Koliko se sećam , na osnovu onoga što su pričali , trebalo bi da se rekonstruiše postojeća tramvajska raskrsnica kod Hipodroma , i da se na taj način poveže sa mostom na ADI , za oba pravca.
Lično ne bih voleo da se desi da 11 prebace na most na ADI , zato što mu je sadašnja trasa mnogo bolja , a i ovako imamo dosta autobuskih linija koje Adu povezuju sa GŽS , a i brže se stiže presedanjem sa 85 i 89 na neki od autobusa u Radničkoj. Jedino što bi moglo da se uradi je da se 11 preusmeri da ide preko Đorđa Stanojevića , umesto da ide pored buvljaka , jer na taj način opslužuje mnogo veći broj zgrada u Belvilu nego na sadašnjoj trasi. I naravno , pojačati je , a liniju 2 organizovati tako da čeka vreme u nekom od krugova koji postoje u okviru Pristaništa , obzirom da svaki od tih krugova ima vezu i ka GŽS i ka Dorćolu , kako se ne bi kočila 11.

Haha jedini razlog zbog cega bi voleo da se 11 prebaci samo zbog tog cekanja koje nekad traje i po 20 minuta :D al ako vec ima resenje onda sjajno :D
 
Da li to misliš na okretnicu Pristanište , obzirom da sam komentarisao tri brebacivanja?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397965#p397965:1sgssnrp je napisao(la):
solecar » Pon Jul 18, 2016 4:28 pm[/url]":1sgssnrp]Da li to misliš na okretnicu Pristanište , obzirom da sam komentarisao tri brebacivanja?

Da upravo to jer je stvarno glupo da 11 ispasta zbog 2 nek ceka na jednom od koloseka svoje vreme i resen problem
 
Koja strana ulice će biti "žrtvovana" za postavljanje šina u suprotnom smeru , i da li se zna gde će biti stanice na novoj trasi , tj. da li će biti i u Bulevaru crvene armije i u Đorđa Stanojevića?
 
Evo i prikaza plana gde su ucrtana i stajalista.
plan%20pruga.jpg
 
A zar nije bolje da su postojeće stajalište u smeru ka buvljaku pomerili pre raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije , umesto što grade potpuno novo u Bulevaru Crvene armije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398586#p398586:2kwucjgj je napisao(la):
biftek » July 23rd, 2016, 12:42 am[/url]":2kwucjgj]Evo kakve sve veze omogućavaju nove šine na Mostu na Adi (ako se pametno iskoriste)

"Blic" predlaže nekoliko ideja kako se ove šine najbolje mogu iskoristiti:

1. Skraćivanje linije 13: Blok 45 - Most na Adi - Banovo brdo

Ovo je logičan potez kojim bi se Blok 45 direktno preko Mosta na Adi povezao sa Banovim brdom. Mana je smanjivanje broja vozila ka centru grada i nedostatak veze Banovo brdo - Ušće.

2. Modifikacija linije 11: Blok 45 - Most na Adi - Sajam - Dorćol

Ovo je najizvesnija promena o kojoj se govorilo još po izgradnji Mosta na Adi. Novi Beograd i Dorćol bi tako dobili bolju vezu sa Sajmom.

3. Modifikacija linije 9: Blok 45 - Most na Adi - Sajam - Slavija - Banjica

Ovo rešenje takođe bi poboljšalo vezu Blokova i Banjice sa Sajmom, ali bi se time izgubila dragocena veza centralnog dela Novog Beograda i Ušća sa Slavijom i Banjicom. Stoga bi bilo bolje da to bude samo dopunska linija uz zadržavanje stare “devetke”.

4. Formiranje nove linije 8: Banovo brdo - Most na Adi - Ušće - Dorćol

Uvođenjem ove linije dobila bi se dobra veza Banovog brda, Novog Beograda i starog dela grada. Takođe, u slučaju da se i linije 11 i 13 preusmere na novi most, nova linija 8 pokrila bi važan nedostatak koji bi tada nastao: vezu Banovog brda i Ušća, kao i centralnog dela Novog Beograda sa Kalemegdanom. Takođe, i putnici sa Banovog brda ponovo bi imali direkntu vezu sa Kalemegdanom.

5. Uvođenje nove linije 1: Rakovica - Most na Adi - Ušće - Dorćol

Slično kao i linija 8, ova linija povezala bi Rakovicu sa Novim Beogradom i Dorćolom.

6. Nova kružna linija: Ušće - Most na Adi - Sajam - Glavna železnička stanica - Ušće

Ova nova varijanta kružne linije efikasno bi povezala stari i novi deo grada, Beograd na vodi, Sajam i centralni deo Novog Beograda koji će tek da se razvija. Međutim, da bi takva kružna linija imala smisla, morala bi da bude frekventna, jer bi je putnici uglavnom koristili presedajući sa nekih drugih linija.

Neke od ideja su mrdnuli od nas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398586#p398586:263g63f9 je napisao(la):
biftek » July 23rd, 2016, 12:42 am[/url]":263g63f9]
6. Nova kružna linija: Ušće - Most na Adi - Sajam - Glavna železnička stanica - Ušće

Ova nova varijanta kružne linije efikasno bi povezala stari i novi deo grada, Beograd na vodi, Sajam i centralni deo Novog Beograda koji će tek da se razvija. Međutim, da bi takva kružna linija imala smisla, morala bi da bude frekventna, jer bi je putnici uglavnom koristili presedajući sa nekih drugih linija.


Ova konstatacija, cini mi se, ima smisla samo kad se radi o metrou ili nekom nezavisnom sinskom sistemu. Za tramvaj, cisto sumnjam.
Ne vjerujem da bi neko putovao sporim tramvajem od Dorcola recimo, do Savskog Trga, pa presjedao na drugi spori tramvaj za Blok 45, sve i da nema uopste cekanja na stanicama. Valjda bi putnik u tom slucaju radije izabrao direktnu autobusku liniju.

Takodje, nisam optimista ni po pitanju dugih linija, s kraja na kraj grada ako one NE PROLAZE kroz gradski centar. Recimo Rakovica - Blok 45. Koliko ce putnika uopste biti na tako dugim linijama?

Valjda bi trebalo da radijalne linije spajaju periferne tacke sa centrom grada, jer centar grada generise najveci broj putovanja.

No, problem u Beogradu je sto je on izgubio svoj centar, sto se razvodnio, rasirio i dezintegrisao, pa se sada dvije periferne tacke pokusavaju spojiti preko trece periferne tacke (most na Adi je periferna tacka Beograda). Tako se gube putnici.

Mozda bi rjesenje bilo da Beograd u urbanistickom smislu dobije jasno definisane centre. dva, tri ili vise. I da svaki centar ima zaseban tramvajski sistem a kao veza tih centara da se formira trasa nekog nezavisnog sinskog sistema. gradske zeljeznice ili metroa.

To bi znacilo, da naprimjer, NBG dobije centar koji ima sve sto ima i centar starog dijela Beograda. Univerzitet, bolnice, administracija, itd. Sto vise onog zbog cega neko sad mora da putuje iz NBG u centar starog dijela. isto tako i Zemun pa i Borca. Onda bi tramvajske linije bile krace i efikasnije. Insistiranje na tome da trmavaj odigra ulogu metroa ili gradske zeljeznice, jednostavno ne pije vode.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398586#p398586:k7h59dfg je napisao(la):
biftek » 23 Јул 2016, 00:42[/url]":k7h59dfg]http://www.blic.rs/vesti/beograd/sest-mogucnosti-evo-kakve-sve-veze-omogucavaju-nove-sine-na-mostu-na-adi-ako-se/7bl40c2

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398592#p398592:k7h59dfg je napisao(la):
solecar » 23 Јул 2016, 01:25[/url]":k7h59dfg]Neke od ideja su mrdnuli od nas.

па када је текст писао наш члан, Матеја Бељан
 
Nisam aktivan, ali imam doušnike!
:D
Nisam vam ukrao nijednu ideju, sve je plod mašte. Mislim, ako će 11 i 13 ići novim mostom kao što su ranije mislili, ostaje rupa tamo gde putnika možda i najviše ima: od buvljaka do Ušća. To bi taman premostila neka linija sa Banovog brda za Dorćol i na tome treba insistirati.
 
Kada sam pisao poruku , kao što se može videti po vremenu , bilo je kasno i bio sam umoran , te nisam video ko je autor. Inače , nema veze iako se neka ideja ukrade , to je još bolje za nas , jer se tako dalje čuje nas glas. Pogotovu ako to radi Matija. Inače pitanje za Matiju: Zašto ne napravi neku anketu ovog tipa za linije koje se izmeštaju sa Trga. Meni je lično glupo da se i 27 i 27E preusmere na okretnicu u bloku 20. O ovoj temi sa autobusima nemojte ovde da komentarišete , nego u temi predviđenoj za to. Izvinjavam se na maloj digresiji koju sam napravio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398663#p398663:2yrg35eu je napisao(la):
Матеја Бељан » 23 Jul 2016 10:25 pm[/url]":2yrg35eu]Nisam aktivan, ali imam doušnike!
:D

Pa sto te nema vise na forumu? Ranije si bas puno pisao.
 
85 već ide tražim od banovog brda preko novog mosta . 13 je bolje da ostane kako jeste.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
85 ide samo do Omladinskih brigada , a 13 na trenutnoj trasi ide maltene kao ova predložena kružna linija. Ako 13 ne bi išla preko Mosta na ADI , onda ne moraju ni da se postavljaju šine preko mosta , jer bi mnogo više ljudi koristilo vezu BB - Most na ADI - blok 45 , nego vezu Rakovica - Most na ADI - blok 45 (Ušće).
 
Pa realno i ne moraju da postavljaju šine. Taj koridor je jedan od najnepotrebnijih i bačene pare. A koridoru postoje u višnjičkoj, trgovačkoj i slično čijom bi se izgradnjom odmah dobilo na iskorišćensti.


Druga stvar.


Ne znam što se ljudi plaše presedanja. A 85 kad siđeš kod buvljaka imaš 4 tramvajske linije i jednu autobusku do bloka 45. Siguran sam da ne bi čekao duže od jednog minuta za vezu.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Vrh