Neće biti tunel. Koliko se sećam , na osnovu onoga što su pričali , trebalo bi da se rekonstruiše postojeća tramvajska raskrsnica kod Hipodroma , i da se na taj način poveže sa mostom na ADI , za oba pravca.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397942#p397942:39pu2is9 je napisao(la):kruuki » July 18th, 2016, 1:59 pm[/url]":39pu2is9]Da li se mozda secas ako se ne varam u planu je bilo da se 11 i 13 stave tom trasom 13 do BB a 11 preko Sajma do Kalisa i sta bi sa onim planom da se izgradi neki tunel ili sta vec pa da tramvaji mogu i do Rakovice tim putem??
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397954#p397954:2rnrwuev je napisao(la):solecar » Pon Jul 18, 2016 3:42 pm[/url]":2rnrwuev]Neće biti tunel. Koliko se sećam , na osnovu onoga što su pričali , trebalo bi da se rekonstruiše postojeća tramvajska raskrsnica kod Hipodroma , i da se na taj način poveže sa mostom na ADI , za oba pravca.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397942#p397942:2rnrwuev je napisao(la):kruuki » July 18th, 2016, 1:59 pm[/url]":2rnrwuev]Da li se mozda secas ako se ne varam u planu je bilo da se 11 i 13 stave tom trasom 13 do BB a 11 preko Sajma do Kalisa i sta bi sa onim planom da se izgradi neki tunel ili sta vec pa da tramvaji mogu i do Rakovice tim putem??
Lično ne bih voleo da se desi da 11 prebace na most na ADI , zato što mu je sadašnja trasa mnogo bolja , a i ovako imamo dosta autobuskih linija koje Adu povezuju sa GŽS , a i brže se stiže presedanjem sa 85 i 89 na neki od autobusa u Radničkoj. Jedino što bi moglo da se uradi je da se 11 preusmeri da ide preko Đorđa Stanojevića , umesto da ide pored buvljaka , jer na taj način opslužuje mnogo veći broj zgrada u Belvilu nego na sadašnjoj trasi. I naravno , pojačati je , a liniju 2 organizovati tako da čeka vreme u nekom od krugova koji postoje u okviru Pristaništa , obzirom da svaki od tih krugova ima vezu i ka GŽS i ka Dorćolu , kako se ne bi kočila 11.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397965#p397965:1sgssnrp je napisao(la):solecar » Pon Jul 18, 2016 4:28 pm[/url]":1sgssnrp]Da li to misliš na okretnicu Pristanište , obzirom da sam komentarisao tri brebacivanja?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398586#p398586:2kwucjgj je napisao(la):biftek » July 23rd, 2016, 12:42 am[/url]":2kwucjgj]Evo kakve sve veze omogućavaju nove šine na Mostu na Adi (ako se pametno iskoriste)
"Blic" predlaže nekoliko ideja kako se ove šine najbolje mogu iskoristiti:
1. Skraćivanje linije 13: Blok 45 - Most na Adi - Banovo brdo
Ovo je logičan potez kojim bi se Blok 45 direktno preko Mosta na Adi povezao sa Banovim brdom. Mana je smanjivanje broja vozila ka centru grada i nedostatak veze Banovo brdo - Ušće.
2. Modifikacija linije 11: Blok 45 - Most na Adi - Sajam - Dorćol
Ovo je najizvesnija promena o kojoj se govorilo još po izgradnji Mosta na Adi. Novi Beograd i Dorćol bi tako dobili bolju vezu sa Sajmom.
3. Modifikacija linije 9: Blok 45 - Most na Adi - Sajam - Slavija - Banjica
Ovo rešenje takođe bi poboljšalo vezu Blokova i Banjice sa Sajmom, ali bi se time izgubila dragocena veza centralnog dela Novog Beograda i Ušća sa Slavijom i Banjicom. Stoga bi bilo bolje da to bude samo dopunska linija uz zadržavanje stare “devetke”.
4. Formiranje nove linije 8: Banovo brdo - Most na Adi - Ušće - Dorćol
Uvođenjem ove linije dobila bi se dobra veza Banovog brda, Novog Beograda i starog dela grada. Takođe, u slučaju da se i linije 11 i 13 preusmere na novi most, nova linija 8 pokrila bi važan nedostatak koji bi tada nastao: vezu Banovog brda i Ušća, kao i centralnog dela Novog Beograda sa Kalemegdanom. Takođe, i putnici sa Banovog brda ponovo bi imali direkntu vezu sa Kalemegdanom.
5. Uvođenje nove linije 1: Rakovica - Most na Adi - Ušće - Dorćol
Slično kao i linija 8, ova linija povezala bi Rakovicu sa Novim Beogradom i Dorćolom.
6. Nova kružna linija: Ušće - Most na Adi - Sajam - Glavna železnička stanica - Ušće
Ova nova varijanta kružne linije efikasno bi povezala stari i novi deo grada, Beograd na vodi, Sajam i centralni deo Novog Beograda koji će tek da se razvija. Međutim, da bi takva kružna linija imala smisla, morala bi da bude frekventna, jer bi je putnici uglavnom koristili presedajući sa nekih drugih linija.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398586#p398586:263g63f9 je napisao(la):biftek » July 23rd, 2016, 12:42 am[/url]":263g63f9]
6. Nova kružna linija: Ušće - Most na Adi - Sajam - Glavna železnička stanica - Ušće
Ova nova varijanta kružne linije efikasno bi povezala stari i novi deo grada, Beograd na vodi, Sajam i centralni deo Novog Beograda koji će tek da se razvija. Međutim, da bi takva kružna linija imala smisla, morala bi da bude frekventna, jer bi je putnici uglavnom koristili presedajući sa nekih drugih linija.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398586#p398586:k7h59dfg je napisao(la):biftek » 23 Јул 2016, 00:42[/url]":k7h59dfg]http://www.blic.rs/vesti/beograd/sest-mogucnosti-evo-kakve-sve-veze-omogucavaju-nove-sine-na-mostu-na-adi-ako-se/7bl40c2
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398592#p398592:k7h59dfg je napisao(la):solecar » 23 Јул 2016, 01:25[/url]":k7h59dfg]Neke od ideja su mrdnuli od nas.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398663#p398663:2yrg35eu je napisao(la):Матеја Бељан » 23 Jul 2016 10:25 pm[/url]":2yrg35eu]Nisam aktivan, ali imam doušnike!