Šta je novo?

Tramvaji

Нови бројеви
Bozidar97":r5oxyebs je napisao(la):
azcev9.jpg

Od danas su počeli da renumerišu Divage tako što im ispred postojećeg garažnog broja dodaju cifru 2.
Tako da od danas saobraćaju kompozicije
2604+1407
2615+1432
2657+1412 i tako dalje.

Pojedini vagoni i dalje voze sa starim originalnim garažnim brojevima.
гспбеоград.нет
 
Zar nije bio uslov da se ne menjaju garazni brojevi

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Ali šta to 2 zapravo znači, ima li nekog smisla? Gore na zelenim tramvajima, možda cak i ima: čini mi se da je 1 dodato na motorni deo, a 2 na prikolicu. Ali onda 2 dodato na KT4 nema nikakvog smisla - ona je sama po sebi motorna. I zna li iko zašto se ide u renumeraciju - koji problem se ovom renumeracijom rešava? Možda neki informatički, ali svejedno neki sistem bi morao postojati, neki gradovi numerišu tramvaje po godini kada su stigli, pa npr 8734 bi bilo 34 tram iz serije 87 godine, ZG ima drugi sistem - po tipovima - 1xx su bila stara 2-osovinska motorna kola Đure Đakovića, 2xx - motorna kola ĐĐ ali sa 4 osovine (dva okretna postolja - tzv. bik), 3xx su Katice, 4xx motorna kola ČKD T4, 8xx prikolice ČKD B4 i tako dalje. Ovo lepljenje 2 ispred broja na prikolici, ali i ispred broja na Katici ne mogu da pokapiram, niti ima veze sa motornim ili nemotornim delom, nit ima veze sa godinom.
 
Mислим да ренумерисање треба као да има везе с тим којем погону припада које возило, или ком типу. Тако су и тролама додали број испред троцифреног броја. Исто су и сервис комбији, камиони за вучу и остала техничка возила добили број испред постојећег.
 
A kakve veze imaju trole i tramvaji sto kod tramvaja nije dodat br 1 i sto su onda na zadnjim svajcarcima mjenjali gbr itd gomila glupost
A vazi li nima sad osiguranje vozila posto su promjenili gbr
 
Evo gde su ih sakrili: Novopristigli "švajcarci" skrajnuti u dorćolskom depou
M. Beljan | 15. 06. 2016 - 18:04h

Ako ste se pitali zašto na vašoj liniji nikako da vidite "nove" tramvaje iz Švajcarske, odgovor možete naći u dorćolskom depou - najmanje sedam sveže ofarbanih "švajcaraca" skriveno je sa zadnje strane pogona.


d116d319fe2db8c3811e97599691f7cd.jpeg


Deo novopristigle flote čine i "šindlerovi" tramvaji, koji se mogu videti na liniji 11 i izgledaju gotovo kao novi.

55e8dc363ff7bb00c6b3637ca934569a.jpeg


de3ae4478a2ed5d2de7c2f605055b280.jpeg


http://www.blic.rs/vesti/beograd/evo-gd ... ou/hfhcmn7
 
Obavljace enterijer Katica i ugradjivace im klime, kad bi ih i spolja malo modernizovali dizajn bilo bi super , vec postoje pobednici takvog konkursa samo da sprovedu ...
 
Прекјуче уђох у Цафића и баш се изненадих.
Pogledajte prilog 3
Јесу ли то експериментисали са некаквим чудом за чишћење?
Ако јесу супер им је успело! Ако су само заменили тапацирунг, и то им је успело само колико ће тога требати обзиром да су СВА седишта прљава.
Мислим да је неко у једном моменту поставио слику ЦАФ-а из Сарагосе са седиштима које личе на седишта од пресоване шперплоче. Чини ми се да су седишта иста као наша само је прелепљен некакав тапет који имитира шперплочу.
Ако је стварно шперплоча требало би наручити такве китове и постепено замењивати седишта обзиром да код нас само таква седишта опстају.
Pogledajte prilog 1
Ови усправни наслони изгледају као да су дрвени.
Pogledajte prilog 2
 
Obišao sam danas zonu kod Belila gde će se kretati buduća tramvajske pruga za most na Adi. Evo slika da ostane zabeleženo kako to izgleda sada, da imamo materijal za poređenje pošto smo se konačno približili početku radova. (slikano telefonom, slabiji kvalitet):

1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg



Zbog zatvaranja dvokolosečne pruge u zoni radova na LOT-u 1 UMP-a jedini ulaz/izlaz iz depoa je ova jednokolosečna pruga. Uhvatio sam dva tramvaja koja su išla u suprotnim smerovima. Kako li su rešili problem mimoilaženja, odnosno tajming kada se može proći u kom smeru?

1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


Slike raskrsnice, i razdelnih ostrva koja će postati tramvajske baštice:

1.jpg


1.jpg


1.jpg



1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


1.jpg


Krak pruge koji trenutno nije u funkciji:

1.jpg


1.jpg


1.jpg


Stanje u depou...

1.jpg


1.jpg


Snimak prolaska tramvaja kod Belvila...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=B80HgiA9_cU[/youtube]
 
Posto si rekao da se priblizio pocetak radova,sta to konkretno znaci.Koji je to datum i i kad ce neko iz DJP -a da nas o ovome obavesti....dakle sta je plan,koliko ce radovi trajati.Neki okvir sigurno postoji.
 
Pre isteka 3017 roka , je otprilike okvirni plan završetka radova. :)
 
Иначе за информацију, сутра и прекосутра ће изводити радове на прузи у Карађорђевој, па ће 9 саобраћати на релацији Бањица-Механа, 7 ће саобраћати преко Пристаништа и Дорћола, 13 ће ићи од Бановог брда до Ташмајдана, 2 ће ићи на релацији Пристаниште - Дорћол - Вук - Славија - Механа, док 11 саобраћа као и увек. И у саобраћају неће бити КАФ трамваја.
 
Književno veče u "dvojci" oraspoložilo sve putnike
M.Brkić | 24. 06. 2016 - 22:52h

Sa stajališta "Pristanište" na Kalemegdanu, beogradski tramvaj "dvojka" krenuo je danas na svoju uobičajenu rutu, ali su među putnicima bile i pesnikinje koje su na jedan neobičan način promovisale poeziju.


b12e8e725d503afd4a95709ed2cff6eb.jpeg


Književno veče pod nazivom "Krilate pesme i prijatelji" održano je nešto posle 18.30 sati, a putnici su iz prevoza izašli raspoloženiji nego kad su ušli. Pesnički trio "Krilate pesme" nastupaju duže od godinu dana u zemlji i inostranstvu, a njega čine Milosava Pavlović, Ivanka Radmanović i Gordana Vlajić. Njihova misija je da pesme dovedu među ljude, a ne uvek i nužno ljude pred pesme i bine.

- Otuda za naše programe "Krilate pesme i prijatelji" biramo neuobičajena mesta za promociju poezije: avangardna, ambijentalna, alternativna. Zahvaljujući GSP Beograd i njihovom sluhu za društveno-odgovorno poslovanje i težnji da afirmišu kulturu, evo nas i u tramvaju "dvojka". Do kraja leta, doći ćemo i pred putnike jednog od vozova i na brod - rekle su pesnikinje.

76c135b216de7cbb7915a104db226e67.jpeg

Uz njih, u tramvaju su bili i mladi i izrazito talentovani pesnici Marko R. Katić, Ognjen Karadžić, Nemanja Dragaš i Stefan Stanojević.

Program je trajao koliko i vožnja kruga "dvojkom" dakle oko 50 minuta sa svim stajanjima (15 stajališta). Publika, odnosno putnici, aplauzima i glasnim odobravanjem, pozdravili su ovo poetsko osveženje na današnjih 33 beogradskih stepeni.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/knjize ... ke/t8c87x2
 
Nece se na tim ulicama stavljati sine. Tramvaj za Banovo Brdo ce ici Jurija Gagarina pa onda Antifasisticke Borbe Milutina Milankovica i tu ce biti levo ukljucenje za Most na Adi...
 
Igor je vec okacio plan ako se nevaram sa sve pozicijama stajalista
 
Да, ал` рекох можда је нови форумаш добио неку ексклузиву, па решио да је с нама подели.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394489#p394489:2w62gq2u je napisao(la):
kruuki » Jun 27th, 2016, 5:18 pm[/url]":2w62gq2u]Nece se na tim ulicama stavljati sine. Tramvaj za Banovo Brdo ce ici Jurija Gagarina pa onda Antifasisticke Borbe Milutina Milankovica i tu ce biti levo ukljucenje za Most na Adi...
Jesam li ja dobro razumeo da je rec o navodno ovome. Nista nije nemoguce posto je skoro zavrsen javni uvid.
 
Vrh