[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389877#p389877:26alajd7 je napisao(la):
Mair » Sub Jun 04, 2016 5:20 pm[/url]":26alajd7]Danas postoji vremenski ograničena karta za beskonačan broj presedanja, a presedanje se i pre vremenske karte i sada vrši kod Hyatt-a - Ušća. Iz svakog tramvaja koji tu stane uvek izađe poveći broj putnika da preseda na tom mestu i pored toga što ima 95 koja ide direktno kroz Brankovu ulicu i Doma omladine. Zbog toga samo neko neupućen može da tvrdi da linija 95 treba da ostane na ovoj trasi kroz Novi Beograd, a pogotovu kroz ulicu Milentija Popovića.
Na tom mestu ima veliki broj linija koji vode kroz centar 16,65,67,77,95 mali broj putnika ide u ulicu Despota Stefana, a tu ima odličnu 16 i 95. Dok bi 95 promenila trasu samo kroz Novi Beograd tako da bi putnici ulazili kod Ušća ako im tada naiđe pre linije 16. Ostali putnici idu do Zelenog venca jer su na taj način stigli u centar. Do Zelenog venca sa mesta Ušće - Hyatt ima još više linija pored ovih nabrojanih. Tako da se ja pitam da li si ti uopšte i video moj predlog na temi ka kojoj sam ja stavio link?
Evo jos jednog genija koji bi da osakati 95 i pretvori je u potpuno nefunkcionalnu liniju. Da li bi iko normalan iz savskih blokova prema gradu isao preko TOSINOG BUNARA?! Ovakve ideje su sulude, pa jos ovi biseri sa presedanjem, presedajte vi i bavite se linijama u vasem okruzenju, jer sa novog beograda ocigledno niste, a linije 95 se okanite jer je to JEDINA direktna veza ogromnog broja ljudi sa centrom grada, i nijedna tramvajska linija joj nije alternativa. Takodje, morate razumeti da tramvaje na nbg ne mozete napuniti na silu, kao i da postoje veoma ozbiljni razlozi zbog kojih su oni prazni (a da to nema nikakve veze sa 95):
-Pogresno trasirana mreza, svako ostrije skretanje znacajno usporava tramvaj, sto je i vise nego ocigledno na primeru spanskog tramvaja. Optimalna trasa bi bila da direktno iz mil popovica ide u j gagarina, bez obzira sto ne bi kacila zel stan
-Potpuno neuskladjeni semafori u j gagarina, dovoljno bi bilo da se usklade sa stanicnim zaustavljanjima
-Nepotreban broj linija, 9 niko ne koristi dalje od slavije, jer previse kruzi, svako normalan na vozdovac ce ici preko gazele ili sa 94, dok 13 ne treba ni komentarisati, smejurija od linije koja postoji samo zato sto nemaju gde spanske tramvaje da stave. Dakle, za blokove su dovoljne 7 i 11, a liniji 9 ispraviti trasu i usmeriti je ka zemunu iskljucivo preko bul m pupina, jer je najfrekventnija ulica, kicma saobracaja kao i j gagarina, gde bi sami tokovi putnika garantovali dobru popunjenost.
Ako malo bolje proanalizirate, vozdovacki i zvezdarski pravci su jedine trase van kruga dvojke gde tramvaji nisu prazni iz prostog razloga sto je trasa pravolinijska, semafori nisu toliki problem, plus "hrane" periferne terminuse.
Sve ovo bi trebalo imati u vidu prilikom svakog novog projekta za sirenje mreze, jer u suprotnom cemo dobiti ono sto na nbg i bb vec imamo, a to su prazni tramvaji.
Projekat preko novog mosta je iznudjeno resenje, originalno tu nisu ni trebali da idu tramvaji, bojim se da ce sa ovakvim projektom deliti sudbinu ostalih nbg tramvaja, tj vozice promaju. Ono sto je ovaj projekat jedino moglo da spase, jeste ono sto je "karlo" dobro primetio, da trasa direktno sa mosta silazi u j gagarina. Zivi bili pa videli.
Ali, ocigledno da se i ovaj projekat uklapa u sva katastrofalna resenja vezana za ovaj nesrecni most, pocev od toga da je napravljen gradski most sa svim karakteristikama prigradskog tj obilaznog, pa tako na nbg strani, umesto nivelisane raskrsnice mosta sa m. popovica i j. gagarina, cime bi se obezbedila optimalna distribucija saobracaja u svim pravcima novog beograda, mi sada imamo potpuno nepristupacan most iz pravca usca i sc. Treba izgraditi potpuno nepotrebnu saobracajnicu paralelnu sa prugom, a umesto toga mogao je da se iskoristi potpuno neiskoriscen milankovicev bul, pa kroz t. bunar do autoputa. Ovako ce tranzitni i poluobilazni pravac ici ulicom n. dobrovica koja za tako nesto nema kapaciteta. O raskrpetlji tek sta reci koliko je nepotrebno zakomplikovano. Sve biser do bisera.