Šta je novo?

Tramvaji

Da te tri linije voze tamo gde ljudi zele da idu, oni bi ih svakako i koristili, zar ne? :) Nisu krivi tramvaji, i meni je zao kad ih vidim prazne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390227#p390227:abxol8g6 je napisao(la):
hiavata » June 6th, 2016, 1:46 pm[/url]":abxol8g6]Ne smeta meni nista, samo primecujem. :) Zar ne postoje jos 3 tramvajske linije koje idu do centra?
Dobar fazon. 11 služi da razvozi penzionere do Kalemegdana , a što se tiče 7 i 9 , niko sa NBG ih ni ne koristi da dođe do zabiti Slavija i Tašmajdan , zato što apsolutno svi koriste samo i isključivo 95 da dođu do Zelenog venca i Trga republike. Dalje odatle ne ide nijedan stanovnik NBG. To su činjenice koje su izneli stručnjaci sa diplomama Saobraćajnog fakulteta , koje nisu kupljene , kao u naših ministara , i koji su nam ovde objasnili koliko se mi u stvari ne razumemo u kompleksnost jednog sistema kao što je Gradski prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390236#p390236:113msar9 je napisao(la):
solecar » Pon Jun 06, 2016 2:15 pm[/url]":113msar9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390227#p390227:113msar9 je napisao(la):
hiavata » June 6th, 2016, 1:46 pm[/url]":113msar9]Ne smeta meni nista, samo primecujem. :) Zar ne postoje jos 3 tramvajske linije koje idu do centra?
Dobar fazon. 11 služi da razvozi penzionere do Kalemegdana , a što se tiče 7 i 9 , niko sa NBG ih ni ne koristi da dođe do zabiti Slavija i Tašmajdan , zato što apsolutno svi koriste samo i isključivo 95 da dođu do Zelenog venca i Trga republike. Dalje odatle ne ide nijedan stanovnik NBG. To su činjenice koje su izneli stručnjaci sa diplomama Saobraćajnog fakulteta , koje nisu kupljene , kao u naših ministara , i koji su nam ovde objasnili koliko se mi u stvari ne razumemo u kompleksnost jednog sistema kao što je Gradski prevoz.
Bravo legendo, konacno i ti nesto da ukapiras, mora da su ti nacrtali pa si konacno shvatio. Ti se svakako razumes, vidi se po tvojim 'genijalnim' predlozima kojima bukvalno zatrpavas i DJP i sve forume vezane za javni prevoz, ne postoji kombinacija koju nisi isprobao, ali bukvalno ne postoji. Jedino sto te demantuje situacija na terenu, tramvaji koji su prazni iz vrlo konkretnih razloga, koje niko ne zeli da resava, ali bi zato ljude da natera u njih. Na silu. E pa, ne ide to tako, druze iz kartografskog vrtica. Drzi se ti tvoje kuce cveca i tamo uredjuj stvari.
 
@Bumbarevo brdo

Добра запажања, уз додатак да нису трамваји баш тако празни, макар на делу од економског до Милутина Миланковића. До последњих блокова од Савских блокова, наравно да је већ већина људи сишла чак и из аутобуса. Иначе, када наиђе "Шпанац" са 78 седишта са 50 путника изгледа празније од зглобног аутобуса са исто толико путника у коме 10 људи стоји. Важан разлог за мању попуњеност трамваја је и смарање са преласцима улица у по 2 сигналне фазе, доста небезбедни прилази стајалиштима, и то што аутобуске линије врше дистрибицију по блоковима. На самом крају Савских блокова је требало направити ипсилон везу, баш ради качења више људи на директне вожње.

Директна траса Милентија Поповића-Јурија Гагарина је постојала на самом почетку, али је одмах промењена на садашњу. Семафори су се чичкали временом, али на почетку их је било врло мало.

А да, линија 9 Вождовац - Славија - Жечезничка - Михајла Пупина - Земун би била сјајна! Да се кладимо да би престигла по броју путника данас најоптерећеније аутобуске линије, можда једино не 95.
 
Karlo , kako bi mogla trolebuska mreža da se uklopi sa tramvajem , a da pokriva Glavnu ulicu i Cara Dušana? Linija 84 je idealna da bude trolebuska. Širenje trolebuske mreže trasom kroz Prvomajsku i Ugrinovačku nije problem. Problem postavljanja trolebuske mreže kroz bulevare Mihajla Pupina i Nikole Tesle isto nije problem , jer se mogu lako uklopiti sa tramvajem. Tramvaj ide sredinom , krajevima trolebus.
 
Тролејбус и трамвај могу да деле и исту трасу, има примера за то по свету. Мислим да генерално дајете тролејбусу будућност коју он реално нема, јер, батерије су све јефтиније, тако да ће електрични аутобуси бити све приступачнији (као уосталом и електрични аутомобили).

Кад је реч о могућој трамвајској линији Вождовац - Земун, ја бих је можда пустио кроз Булевар Николе Тесле, десно од коловоза посматрано од Ушћа, чиме бисмо добили једну од најбржих трамвајских линија. Даље пешачко-трамвајском Главном улицом, па кроз Цара Душана са умиреним друмским саобраћајем све до Нове Галенике и касније до Батајнице.
Простор око Бул. Михајла Пупина нека покрива будући метро.

(И да: пише се тролејбус, не тролебус - има везе са екавицом/ијекавицом колико и реч инјекција)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390392#p390392:fz90cr8l je napisao(la):
Пантограф » June 7th, 2016, 12:07 pm[/url]":fz90cr8l]Тролејбус и трамвај могу да деле и исту трасу, има примера за то по свету.
Poznato mi je to vrlo dobrlo , ali ja na situaciju gledam kroz prizmu naših stručnjaka , koji nisu u stanju ni da odrade kako treba deonice gde se uopšte ne ukrštaju trole i tramvaji. A imajući u vidu i kako pojedinci voze trole , vrlo često bi smo imali situaciju da kad trola iskoči , razje*******e i tramvajsku kontaktnu mrežu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390392#p390392:fz90cr8l je napisao(la):
Пантограф » June 7th, 2016, 12:07 pm[/url]":fz90cr8l]Мислим да генерално дајете тролејбусу будућност коју он реално нема, јер, батерије су све јефтиније, тако да ће електрични аутобуси бити све приступачнији (као уосталом и електрични аутомобили).
Obzirom da ti elektrobusevi mogu da se pune i putem kontaktne mreže kod trola , ne vidim zašto se ne bi i ta mogućnost iskoristila , obzirom da je po meni , još uvek nedovoljno dobro odraćena stvar kod E buseva , obzirom da ne mogu autonomno da pređu velike razdaljine , ia i mnogo vremena se čeka dok se ne napuni , iako to ne izgleda kao puno vremena , gledano sa strane.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390392#p390392:fz90cr8l je napisao(la):
Пантограф » June 7th, 2016, 12:07 pm[/url]":fz90cr8l]Кад је реч о могућој трамвајској линији Вождовац - Земун, ја бих је можда пустио кроз Булевар Николе Тесле, десно од коловоза посматрано од Ушћа, чиме бисмо добили једну од најбржих трамвајских линија.
Mi o tom budućem metrou pričamo 50 - ak godina , i od svega toga imamo samo teški metro koji koristimo zajedno sa regionalnim i međunarodnim vozovima , i čak ni tu nismo u stanju da poboljšamo prevoz.
Što se tiče Bulevara Nikole Tesle , tu sam jedino za varijantu da tramvaji produžuju iz Milentija Popovića preko raskrsnice , pa ulicom Ušće pa desno u Bulevar Nikolele Tesle. Za varijantu Banjice i Voždovca sa Zemunom bi bilo bolje potražiti neko drugo rešenje (mislim na to da se na neki drugi način spoje tramvajskom prugom).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390392#p390392:fz90cr8l je napisao(la):
Пантограф » June 7th, 2016, 12:07 pm[/url]":fz90cr8l]Даље пешачко-трамвајском Главном улицом, па кроз Цара Душана са умиреним друмским саобраћајем све до Нове Галенике и касније до Батајнице.
Простор око Бул. Михајла Пупина нека покрива будући метро.
Bolje je ne pretvarati Glavnu ulicu u pešačku zonu. Nastao bi haos u okolnim ulicama.
 
Не би настао хаос. У плану је да се Угриновачка прошири, тј. да се претвори у булевар, па ће она моћи да преузме саобраћај који сада иде кроз Главну и Цара Душана.
 
Nisam siguran da je moguće na svim delovima proširiti Ugrinovačku da bude bulevar.
 
Па, сруше се куће и онда је могуће. У плану је то, одувек.
 
Волео бих да ово видим уживо у блиској будућности.

са сличним трамвајима.
Слика са форума Београд кога више нема
 
Не хвала ЦАФ је за патуљке јбт један човек и то не дебео заузме скоро оба седишта

Можда да повећају ширину пруге и да купе трамваје као нормалан свет
 
А богами, ред је и да мало смрша народ, убише ова кардиоваскуларна обољења...
 
@Пантограф

Истина је да би правцем Булевара Николе Тесле трамвај имао јако брзу трасу, али за Михајла Пупина, тражим варијанту да трамвај превезе што више људи. Општина НБГ је важан епицентар кретања, који не би требао да заобиђе ни трамвај ни метро. Чак и када се изгради метро, ко зна када, постојаће велика потражња за површинским превозом у централном делу Новог Београда.

А ка горњем Земуну, најсмисленије што сам до сада могао смислити би било:
- Трамвај продужити Главном све до Нове Галенике. Комуналне инсталације преместити у Добановачку.
- Направити Угриновачку на два једносмерна нивоа од Бежанијске до Новоградске, спојити булеварски са Михајла Пупина (за то спајање већ постоји план, али је ширење Угриновачке неизвесно). Односно плитак тунел.
- Формирати зону ограниченог прилаза приватним аутомобилима, између Новоградске, Угриновачке, Вртларске, Авијатичарског трга и Стевана Марковића, и знатним смањењем броја аутобуса.
- Цара Душана уредити слично Војводе Степе на Вождовцу.

За земунски У крак за сада разматрам Бранка Пешића ка првомајској.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390486#p390486:1ugounqs je napisao(la):
Karlo del Ponte » 07 Jun 2016 06:47 pm[/url]":1ugounqs]@Пантограф

Истина је да би правцем Булевара Николе Тесле трамвај имао јако брзу трасу, али за Михајла Пупина, тражим варијанту да трамвај превезе што више људи. Општина НБГ је важан епицентар кретања, који не би требао да заобиђе ни трамвај ни метро. Чак и када се изгради метро, ко зна када, постојаће велика потражња за површинским превозом у централном делу Новог Београда.


Слажем се, само, метро ће свакако од Општине НБ ка Земуну настављати Пупиновим булеваром, а онда не знам баш да ли ће трамвај проћи истим путем. Зато бих га ја послао "пречицом".
 
Јуче у Немањиној претекну нас Швајцарац 655 са приколицом 1470 на линији 0 (нула). Приколица има два дисплеја шта можете видети на сликама.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Трамвај има испред других врата класичан платнени роло на коме није писало ништа. Нажалост 83 је ишао тако споро да нисам успео да сликам трамвај са предње стране, могуће да је тамо писало која је линија, 7 или 9.
 
@Johnny
Није било питање накојој је линији, него је то први и једини кога сам видео са електричним показивачем, дисплејем. Интересантно да су предња кола имала са стране платнени роло што је такође редак случај. Дефинитивно нису пар. Да ли је приколица дошла са тим дисплејем? По изгледу приколице рекао бих да је из последње серије коју смо добили. Изгледа сасвим "ново", а и дисплеји стоје веома прецизно намештени шта ми не личи на наше "мајсторе". У односу на дисплеје на Катицама чини ми се да је много ситнија пикселизација и изгледају ми нешто веће у односу на дисплеје на задњим странама Катица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390908#p390908:3mjftym8 je napisao(la):
Čika Brana » 09 Јун 2016, 16:46[/url]":3mjftym8]@Johnny
Није било питање накојој је линији, него је то први и једини кога сам видео са електричним показивачем, дисплејем. Интересантно да су предња кола имала са стране платнени роло што је такође редак случај. Дефинитивно нису пар. Да ли је приколица дошла са тим дисплејем? По изгледу приколице рекао бих да је из последње серије коју смо добили. Изгледа сасвим "ново", а и дисплеји стоје веома прецизно намештени шта ми не личи на наше "мајсторе". У односу на дисплеје на Катицама чини ми се да је много ситнија пикселизација и изгледају ми нешто веће у односу на дисплеје на задњим странама Катица.

а, то. ок, онда ништа :)
 
Vrh