Бумбарево брдо
Higher intermediate
Da te tri linije voze tamo gde ljudi zele da idu, oni bi ih svakako i koristili, zar ne? Nisu krivi tramvaji, i meni je zao kad ih vidim prazne.
Dobar fazon. 11 služi da razvozi penzionere do Kalemegdana , a što se tiče 7 i 9 , niko sa NBG ih ni ne koristi da dođe do zabiti Slavija i Tašmajdan , zato što apsolutno svi koriste samo i isključivo 95 da dođu do Zelenog venca i Trga republike. Dalje odatle ne ide nijedan stanovnik NBG. To su činjenice koje su izneli stručnjaci sa diplomama Saobraćajnog fakulteta , koje nisu kupljene , kao u naših ministara , i koji su nam ovde objasnili koliko se mi u stvari ne razumemo u kompleksnost jednog sistema kao što je Gradski prevoz.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390227#p390227:abxol8g6 je napisao(la):hiavata » June 6th, 2016, 1:46 pm[/url]":abxol8g6]Ne smeta meni nista, samo primecujem. Zar ne postoje jos 3 tramvajske linije koje idu do centra?
At their peak in the late 19th century, trams provided working people with a fast, efficient means of getting around. Now, argues Christian Wolmar, it is time to follow the Swiss model and put them back at the heart of urban transport policies
Bravo legendo, konacno i ti nesto da ukapiras, mora da su ti nacrtali pa si konacno shvatio. Ti se svakako razumes, vidi se po tvojim 'genijalnim' predlozima kojima bukvalno zatrpavas i DJP i sve forume vezane za javni prevoz, ne postoji kombinacija koju nisi isprobao, ali bukvalno ne postoji. Jedino sto te demantuje situacija na terenu, tramvaji koji su prazni iz vrlo konkretnih razloga, koje niko ne zeli da resava, ali bi zato ljude da natera u njih. Na silu. E pa, ne ide to tako, druze iz kartografskog vrtica. Drzi se ti tvoje kuce cveca i tamo uredjuj stvari.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390236#p390236:113msar9 je napisao(la):solecar » Pon Jun 06, 2016 2:15 pm[/url]":113msar9]Dobar fazon. 11 služi da razvozi penzionere do Kalemegdana , a što se tiče 7 i 9 , niko sa NBG ih ni ne koristi da dođe do zabiti Slavija i Tašmajdan , zato što apsolutno svi koriste samo i isključivo 95 da dođu do Zelenog venca i Trga republike. Dalje odatle ne ide nijedan stanovnik NBG. To su činjenice koje su izneli stručnjaci sa diplomama Saobraćajnog fakulteta , koje nisu kupljene , kao u naših ministara , i koji su nam ovde objasnili koliko se mi u stvari ne razumemo u kompleksnost jednog sistema kao što je Gradski prevoz.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390227#p390227:113msar9 je napisao(la):hiavata » June 6th, 2016, 1:46 pm[/url]":113msar9]Ne smeta meni nista, samo primecujem. Zar ne postoje jos 3 tramvajske linije koje idu do centra?
Poznato mi je to vrlo dobrlo , ali ja na situaciju gledam kroz prizmu naših stručnjaka , koji nisu u stanju ni da odrade kako treba deonice gde se uopšte ne ukrštaju trole i tramvaji. A imajući u vidu i kako pojedinci voze trole , vrlo često bi smo imali situaciju da kad trola iskoči , razje*******e i tramvajsku kontaktnu mrežu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390392#p390392:fz90cr8l je napisao(la):Пантограф » June 7th, 2016, 12:07 pm[/url]":fz90cr8l]Тролејбус и трамвај могу да деле и исту трасу, има примера за то по свету.
Obzirom da ti elektrobusevi mogu da se pune i putem kontaktne mreže kod trola , ne vidim zašto se ne bi i ta mogućnost iskoristila , obzirom da je po meni , još uvek nedovoljno dobro odraćena stvar kod E buseva , obzirom da ne mogu autonomno da pređu velike razdaljine , ia i mnogo vremena se čeka dok se ne napuni , iako to ne izgleda kao puno vremena , gledano sa strane.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390392#p390392:fz90cr8l je napisao(la):Пантограф » June 7th, 2016, 12:07 pm[/url]":fz90cr8l]Мислим да генерално дајете тролејбусу будућност коју он реално нема, јер, батерије су све јефтиније, тако да ће електрични аутобуси бити све приступачнији (као уосталом и електрични аутомобили).
Mi o tom budućem metrou pričamo 50 - ak godina , i od svega toga imamo samo teški metro koji koristimo zajedno sa regionalnim i međunarodnim vozovima , i čak ni tu nismo u stanju da poboljšamo prevoz.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390392#p390392:fz90cr8l je napisao(la):Пантограф » June 7th, 2016, 12:07 pm[/url]":fz90cr8l]Кад је реч о могућој трамвајској линији Вождовац - Земун, ја бих је можда пустио кроз Булевар Николе Тесле, десно од коловоза посматрано од Ушћа, чиме бисмо добили једну од најбржих трамвајских линија.
Bolje je ne pretvarati Glavnu ulicu u pešačku zonu. Nastao bi haos u okolnim ulicama.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390392#p390392:fz90cr8l je napisao(la):Пантограф » June 7th, 2016, 12:07 pm[/url]":fz90cr8l]Даље пешачко-трамвајском Главном улицом, па кроз Цара Душана са умиреним друмским саобраћајем све до Нове Галенике и касније до Батајнице.
Простор око Бул. Михајла Пупина нека покрива будући метро.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390486#p390486:1ugounqs je napisao(la):Karlo del Ponte » 07 Jun 2016 06:47 pm[/url]":1ugounqs]@Пантограф
Истина је да би правцем Булевара Николе Тесле трамвај имао јако брзу трасу, али за Михајла Пупина, тражим варијанту да трамвај превезе што више људи. Општина НБГ је важан епицентар кретања, који не би требао да заобиђе ни трамвај ни метро. Чак и када се изгради метро, ко зна када, постојаће велика потражња за површинским превозом у централном делу Новог Београда.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390908#p390908:3mjftym8 je napisao(la):Čika Brana » 09 Јун 2016, 16:46[/url]":3mjftym8]@Johnny
Није било питање накојој је линији, него је то први и једини кога сам видео са електричним показивачем, дисплејем. Интересантно да су предња кола имала са стране платнени роло што је такође редак случај. Дефинитивно нису пар. Да ли је приколица дошла са тим дисплејем? По изгледу приколице рекао бих да је из последње серије коју смо добили. Изгледа сасвим "ново", а и дисплеји стоје веома прецизно намештени шта ми не личи на наше "мајсторе". У односу на дисплеје на Катицама чини ми се да је много ситнија пикселизација и изгледају ми нешто веће у односу на дисплеје на задњим странама Катица.