Šta je novo?

Tramvaji

2ka treba da ide i da se okrece na Kalisu, da jedan krug ide Kalemegdan - Dorcol - Vukov Spomenik - Slavija - GZS - Pristaniste - Kalemegdan, isto vazi i za drugi smer... 11 i 13 da se vrate, na stare trase, jer nema potrebe za tramvajskom linijom Banovo Brdo - Blok 45, kada uz presedanje na Buvljaku, mozes za 15 minuta biti na Banovom Brdu :)
 
5.12.2015. su radili skretnicu kod ekonomskog fakulteta pa je sedmica išla preko Dorćola kao 7L1, trinaestica do Taša kao 13L i devetka je bila podeljena na 9L-blok 45-Pristanište i 9L1 Banjica-Gospodarska mehana.
Otišao sam na festival nauke taj dan, pa sam imalo dogovor da posle toga idem u Deltu sa prijateljima. Ušli smo u 9L1 do G.Ž.S. i prošetali do ekonomskog gde smo ušli u 9L. Trebalo nam je pola sata najviše da stignemo sa sve pešačenjem i presedanjem. To je samo dokaz dabje 13-ica ovakva kakva je sad pespotrebna, a ako neko hoće da ide od B. Brda do Novog Beograda trasom 13-ice može da presedne kod G.Ž.S. isto mu dođe.
 
Za problem cekanje vremena na liniji 2 na pristanistu rijesenje su 2 skretinice i 30m sina ali to genjalci u gsp i direkciji dok skontaju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363794#p363794:14pdkjko je napisao(la):
djakovac » December 23rd, 2015, 12:26 am[/url]":14pdkjko]Ja idem na prvi jutarnji polazak jedanaestice iz bloka... Samo su baš uboli na novogodišnje jutro da je vraćaju, to mi stvara problem. :D
Poslednji info iz DJP - za sada ništa od nove mreže linija. Jedino za sada izvesno je da će linija 11 od prvog ili petnaestog januara ponovo početi da saobraća.

izvor: gspbeograd.net

Možda ti i neće stvoriti problem , a možda i oće , ako si 100% Srbin. :)
 
Šta mislite o tome da se uvede linija Blok 45- Pristanište- Dorćol- Omladinski stadion, da to bude nova 11-ica?
 
Gradske linije iz 1983. godine:

7J9Ib0Z.jpg
 
Tacno godinu dana pre uvodjenja tramvaja na Nbg-u. Najvise me zanimala linija 61 koja je postojala kratko do faze "Tramvajem u 21 Vek" uz takodje varijante 16ice do uvodjenja 66, 67 i 68. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364250#p364250:10wrp3gn je napisao(la):
Katica » 25 Dec 2015 05:23 pm[/url]":10wrp3gn]Šta mislite o tome da se uvede linija Blok 45- Pristanište- Dorćol- Omladinski stadion, da to bude nova 11-ica?

Imalo bi smisla, ali jedini problem vidim u tome što bi onda pruga preko Dorćola bila preopterećena sa 4 linije. Nikakvih drugih zamerki nemam i bilo bi ljudi koji bi koristili takvu jedanesticu. :gobb:
 
И онда можда да се уведу и 11Л (само до Бека) поред 11 до Омладинског, како би се очувао такт између НБГ и Дорћола.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364306#p364306:wnbkbtc6 je napisao(la):
djakovac » Sub Dec 26, 2015 1:35 am[/url]":wnbkbtc6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364250#p364250:wnbkbtc6 je napisao(la):
Katica » 25 Dec 2015 05:23 pm[/url]":wnbkbtc6]Šta mislite o tome da se uvede linija Blok 45- Pristanište- Dorćol- Omladinski stadion, da to bude nova 11-ica?

Imalo bi smisla, ali jedini problem vidim u tome što bi onda pruga preko Dorćola bila preopterećena sa 4 linije. Nikakvih drugih zamerki nemam i bilo bi ljudi koji bi koristili takvu jedanesticu. :gobb:

I na Novom Beogradu će ići 4 linije 7,9,11,13 .
Doduše šine na Dorćolu su katastrofa, mada posle dobre rekonstrukcije Dušanove, Džordža Vašingtona i 27. Marta moglo da bude nešto od takve 11-ice
 
Čini mi se da su baš za sledeću godinu najavili rekonstrukciju tog dela , i čini mi se da su spominjali prebacivanje šina na sredinu , ali nisam 100% siguran.
 
Samo da urade "super" sve kao što su Stepu uradili
Meni se čini da je taj deo idealan za šine na sredini
 
Prvi tramvaj kada je puštena mreža na NBg-u bila je 11-ica gar. br. 276. Danas sam je video u gradu vozila je na trojci (ako je to isti tram). Bio bi fazon da opet prva 11-ica bude 276
 
Već je bilo ideja za takvu 11icu. To bi išlo nakon puštanja u rad mosta na adi. Tako da deo nbg-a ne bi bio opterećen i definitivno bi se dorćol još malo otvorio.
 
Aли прво пруга да се направи (и мост). Ја бих Борчу са трамвајем напао из два правца, из Земуна (ланчани трамвајско-бициклистичко-пешачки мост у наставку улице Стевана Марковића, негде код чувеног ресторана Шлепа), и са Дорћола (продужетак пруге низ Тадеуша Кошћушка до СЦ "Милан Гале Мушкатировић" и одатле још један мост преко Дунава, не би било за лоше исто ланчани, трамвајско-пешачко-бициклистички). Једино би проблем био како трамвај даље на Борчанској страни, ту би морало десетак рушења да падне.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364423#p364423:2vovhjz7 je napisao(la):
Katica » 27 Dec 2015 12:18 am[/url]":2vovhjz7]Prvi tramvaj kada je puštena mreža na NBg-u bila je 11-ica gar. br. 276. Danas sam je video u gradu vozila je na trojci (ako je to isti tram). Bio bi fazon da opet prva 11-ica bude 276

Nažalost, nije to ista 276. Toj sa slike koja je okrenula prvi krug jedanaestice se gubi svaki trag tokom 90. Današnja 276 je hibrid dva tramvaja koji su bili pred rashod i sklopljeni početkom 2000-tih. :o
 
Nesto se desilo na Ngdu danas, 7 kafova se naredjalo al nisam sve uspeo da uhvatim
MkF2SaC.jpg
 
Prelepi su.Cak moj drug koji ne prati forum obozava Cafove.Kada izlazimo redovno cekamo Cafove da naidju i sa njima se vozimo jer drug ne voli Katice pa ih redovno propusta :D
 
Vrh