SGB":1pwg6m54 je napisao(la):
СГБ са аутобуси.нет
SGB":1pwg6m54 je napisao(la):
Од градских 78 и 83, али и сва сила међуградских аутобуса у смеру ка Пазовама, Инђији и Новом саду који скупљају путнике у Земуну. Код факултета за Пословне студије и право је нека пумпа која изгледа има ниже цене дизела па скоро све аутобужџије ту сипају гориво. Готово да не постоји тренутак када нема бар једног аутобуса на мосту.RioBL":2lcvu52l je napisao(la):Je li to autobus desno? Nisam znao da i autobuske linije koriste Zaricev most.
Који контра ефекат?solecar":2rs968hr je napisao(la):Ostalo im viška pa da utroše , da im ne zauzima bezveze mesta.
Inače to ne da ne služi onome čemu je namenjeno , nego ima kontra efekat.
Нисам видео ни једну несемафоризовану раскрсницу са црвеним шпартањем. То само значи да семафори нису наштеловани како треба, односно да нису синхронизовани како треба. На свим раскрсницама са "мрежом" има барем по једна надзорна саобраћајна камера, а како су те раскрснице у близини државних институција све имају и по неколико безбедносних камера. То би требало да да јасну слику оператору у саобраћајном центру да преузме ручну контролу над радом семафора и расчисти гужву.solecar":1a53svyt je napisao(la):Funkcija tih crvenih mreža je da da do znanja vozačima da ne blokiraju te raskrsnice , a ja svakodnevno viđam baš te raskrsnice da su više blokirane nego one koje nisu označene. Na to sam mislio.
Sama okretnica na Trošarini mi nije neprepoznatljiva , dok tramvajsko stajalište podseća na stajalište tramvaja kod Sajma u smeru ka GŽS. Barem je kod mene taj slučaj.direktor":3vlr97bl je napisao(la):Da sta toliko sredjeno da je ne prepoznatljivo