Šta je novo?

Tramvaji

Slušao sam danas studio B , i pustili snimak nekog ko je pričao o rekonstrukciji Slavije. Kaže da su počeli da uklanjaju barake kod Narodne banke , i da pripremaju teren za rekonstrukciju Slavije. Jedina stvar od koje su odustali jesu podzemni prolazi , jer kažu da više niko u svetu ne pravi podzemne prolate za pešake , da je to prevaziđena stvar. A od fontane u centru nisu odustali , što će samo još više da oteža kretanje automobila , jer neće biti dobra preglednost. Takođe su napomenuli da će tramvaji i trolebusi ići trakama uz trotoar , umestoi po sredini , kao što je trenutno slučaj , i da će rekonstrukcija trajati pola godine. Takođe su spominjali i da će , koliko sam razumeo , paralelno ići rekonstrukcija Bulevara Oslobođenja , od Autokomande do Slavije , kao i same Autokomande (onaj deo kod Franša). Negde ranije sam čitao da planiraju šine u Bulevaru Oslobođenja da stave da idu sredinom.
 
Znam da tamo imam sve objašnjeno , ali ovo što sam preneo je ono što su danas rekli.
 
20151005114748.jpg
 
Ostalo im viška pa da utroše , da im ne zauzima bezveze mesta. :)
Inače to ne da ne služi onome čemu je namenjeno , nego ima kontra efekat.
 
Je li to autobus desno? Nisam znao da i autobuske linije koriste Zaricev most.
 
RioBL":2lcvu52l je napisao(la):
Je li to autobus desno? Nisam znao da i autobuske linije koriste Zaricev most.
Од градских 78 и 83, али и сва сила међуградских аутобуса у смеру ка Пазовама, Инђији и Новом саду који скупљају путнике у Земуну. Код факултета за Пословне студије и право је нека пумпа која изгледа има ниже цене дизела па скоро све аутобужџије ту сипају гориво. Готово да не постоји тренутак када нема бар једног аутобуса на мосту.
 
Funkcija tih crvenih mreža je da da do znanja vozačima da ne blokiraju te raskrsnice , a ja svakodnevno viđam baš te raskrsnice da su više blokirane nego one koje nisu označene. Na to sam mislio.
 
solecar":1a53svyt je napisao(la):
Funkcija tih crvenih mreža je da da do znanja vozačima da ne blokiraju te raskrsnice , a ja svakodnevno viđam baš te raskrsnice da su više blokirane nego one koje nisu označene. Na to sam mislio.
Нисам видео ни једну несемафоризовану раскрсницу са црвеним шпартањем. То само значи да семафори нису наштеловани како треба, односно да нису синхронизовани како треба. На свим раскрсницама са "мрежом" има барем по једна надзорна саобраћајна камера, а како су те раскрснице у близини државних институција све имају и по неколико безбедносних камера. То би требало да да јасну слику оператору у саобраћајном центру да преузме ручну контролу над радом семафора и расчисти гужву.

А можда сам ја нешто погрешно схватио!
 
Ima ih dosta i i koje nisu u blizini državnih institucija. A da semafori nisu sinhronizovani , ima na milion mesta. Pogotovu su smešne situacije u kojima pešak mora da čeka da prođu i po tri zelena talasa za automobile (dok svi skrenu i prođu raskrsnicu) , umesto da dok automobili skreću a presecaju pešački prelaz , imaju i pešaci zeleno , jer se na taj način ne stvaraju gužve , jer često zna da se desi da ljudi bude toliko da je moguće da samo polovina njih pređe ulicu na zeleno.
To što raznorazne kamere postoje na takvim mestima , u mnogim slučajevima ne vredi ništa , jer jednostavno kažu da baš u tom slučaju kamera nešto nije radila , da bi koji minut kasnije proradila. Više puta sam viđao da ljudi iz Narodnog fronta skrenu levo u Kneza Miloša , iako to nije dozvoljeno , pa tu naprave gužvu , ili da skreću iz Kneza Miloša u Kralja Milana i obrnuto , iako je i to zabranjeno. Sva sreća pa tu nema tramvaja.
 
Ehhhh...
Kamo lepe srece...

Pa makar ova trafo kucica je mogla biti dislocirana...
 
direktor":3vlr97bl je napisao(la):
Da sta toliko sredjeno da je ne prepoznatljivo
Sama okretnica na Trošarini mi nije neprepoznatljiva , dok tramvajsko stajalište podseća na stajalište tramvaja kod Sajma u smeru ka GŽS. Barem je kod mene taj slučaj.
 
могли су на Бањици да засаде траву између шина, а не само асфалт
 
Vrh