Šta je novo?

Tramvaji

нема везе са црногорским Колашином, већ је у питању Ибарски Колашин, географски регион дуж Ибра од Зубиног Потока до Рашке
 
dare":3tra1o3l je napisao(la):
vozaci tramvaja se uvek propustaju pa to ima u svakom testu :dil: .Sta mu bi da ga ne propusti :bash: :bash:

Propustio bi ga da je mogao da se zaustavi...
Nazalost kocnice su zbog nestrucnosti servisa zatajile...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Džip udario u tramvaj u Ulici vojvode Stepe
Autor: Mondo/Foto: Đ. Kojadinović-Ilustracija 18.11.2013. - 13:28 13:45 Komentara (0)
U Ulici vojvode Stepe kod "Maksija" oko 12 sati džip je udario u tramvaj.
Kako kažu u "Žutom taksiju" sudar je stvorio saobraćajnu gužvu u tom delu grada, ali gužva se sada raščistila i saobraćaj funkcioniše bez problema.Izvor 24 sata.rs
 
Naravno kada novac za ne zavisnu trasu tramvaja
ce pokupiti buduci ,, nikad ne završeni metro,, (ala Prokop) :)
 
Zanimljiv koncept:

p01bk8c7.jpg
 
Koncept je zanimljiv ali i u Kini odakle dolazi nije se odmaklo do eksperimentalne faze..mogu da naslutim vest,ako bi se isporobao kod nas..Sleper udario u klizno nadvozilo.. :D
 
dsc04866.jpg

prikolice sa dugmetom za otvaranje vrata slicnim koa kod spanaca
 
zao mi je sto katice kad su narucivali nisu ih narucili malo savremenije tipa dugmeta za vrata :)
 
Katice su imale dugmad za vrata na nekima se vide osttci tog sisteme
 
Jovičić: Tramvaji plaćeni 12 miliona evra više od realne cene
Autor: Tanjug 27.11.2013. - 17:27 Komentara (0)
Šef odborničke grupe Srpske napredne stranke u Beogradu Aleksandar Jovičić izjavio je danas da su tramvaji "španci", koje je kupio Beograd dok je gradonačelnik bio Dragan Đilas, plaćeni 12 miliona evra više od realne cene.
ovičić je da je Beograd KAF tramvaj, u javnosti poznat kao "španac", plaćao 2,2 miliona evra, što je, prema njegovim rečima, za 400.000 evra skuplje nego kada taj isti tramvaj kupuje Debrecin.

"To znači da je ukupno dato 12 miliona evra više nego što je realna cena", rekao je on.

Veći problem je, prema njegovim rečima, servisiranje tih vozila, jer delovi za 29 tramvaja na godišnjem nivou koštaju oko 190 miliona dinara, dok delovi za 200 ostalih tramvaja koje poseduje GSP koštaju oko 90 miliona dinara.

"Delovi za špance su u proseku pet puta, a pojedini bitni delovi su i do 10 puta skuplji. Tako smo došli u situaciju da svakog meseca trajno parkiramo određeni broj KAF-ova", navodi on.

Jovičić je rekao da u gradu sa opustošenim budžetom, malim brojem zastarelih vozila, "gde se građani voze u ponižavajućim uslovima tokom izmišljenog letnjeg režima vožnje i na prevoz čeka i po 30 minuta na temperaturama ispod nule, neko odlučuje da se zaduži za preko devet milijardi dinara radi kupovine 30 vozila".

"Možda treba biti menadžer godine pa videti pozitivnu stvar u tome", naveo je Jovičić.

On je rekao da je često ukazivao na loše vođenje Beograda, ali da tek odlaskom s vlasti bivšeg gradonačelnika Dragana Đilasa u mogućnosti da dođe do informacija šta se i kako radilo.

"Oslobođeni straha od dobijanja otkaza, savesni građani mi svakodnevno šalju podatke i izveštaje koji omogućavaju potpuno sagledavanje neodgovorne i pogubne politike bivšeg gradonačelnika", rekao je on.
 
Auuu..totalni krah,lrt koncepta.. :fijasko:
Mislim da i gradjani to sami vide,danas se cekalo po 30 min na dolazak bilo kog tramvaja..novih tramvaja jedva da je i bilo a mileli su tako da je brze ici pesice.. :kafa:
 
стокхолмски ми је лепши :) иначе, нешто су на НБГ (ка блоковима) стајали трамваји око 19ч
 
Koliko je na kraju stiglo spanskih tramvaja u Beograd i koliko je njih u funkciji?
 
30 kom stiglo 1 slupan van funkcije ukupno 4 ako se nie poveco broj
 
2012":387o6a70 je napisao(la):
Auuu..totalni krah,lrt koncepta.. :fijasko:
Mislim da i gradjani to sami vide,danas se cekalo po 30 min na dolazak bilo kog tramvaja..novih tramvaja jedva da je i bilo a mileli su tako da je brze ici pesice.. :kafa:
Уопште ми није јасно, зашто је овај човек тако ватрени заговорник аутомобила и аутобуса...
 
2012":1twqsrtq je napisao(la):
Jovičić: Tramvaji plaćeni 12 miliona evra više od realne cene
Autor: Tanjug 27.11.2013. - 17:27 Komentara (0)
Šef odborničke grupe Srpske napredne stranke u Beogradu Aleksandar Jovičić izjavio je danas da su tramvaji "španci", koje je kupio Beograd dok je gradonačelnik bio Dragan Đilas, plaćeni 12 miliona evra više od realne cene.
ovičić je da je Beograd KAF tramvaj, u javnosti poznat kao "španac", plaćao 2,2 miliona evra, što je, prema njegovim rečima, za 400.000 evra skuplje nego kada taj isti tramvaj kupuje Debrecin.

"To znači da je ukupno dato 12 miliona evra više nego što je realna cena", rekao je on.

Veći problem je, prema njegovim rečima, servisiranje tih vozila, jer delovi za 29 tramvaja na godišnjem nivou koštaju oko 190 miliona dinara, dok delovi za 200 ostalih tramvaja koje poseduje GSP koštaju oko 90 miliona dinara.

"Delovi za špance su u proseku pet puta, a pojedini bitni delovi su i do 10 puta skuplji. Tako smo došli u situaciju da svakog meseca trajno parkiramo određeni broj KAF-ova", navodi on.

Jovičić je rekao da u gradu sa opustošenim budžetom, malim brojem zastarelih vozila, "gde se građani voze u ponižavajućim uslovima tokom izmišljenog letnjeg režima vožnje i na prevoz čeka i po 30 minuta na temperaturama ispod nule, neko odlučuje da se zaduži za preko devet milijardi dinara radi kupovine 30 vozila".

"Možda treba biti menadžer godine pa videti pozitivnu stvar u tome", naveo je Jovičić.

On je rekao da je često ukazivao na loše vođenje Beograda, ali da tek odlaskom s vlasti bivšeg gradonačelnika Dragana Đilasa u mogućnosti da dođe do informacija šta se i kako radilo.

"Oslobođeni straha od dobijanja otkaza, savesni građani mi svakodnevno šalju podatke i izveštaje koji omogućavaju potpuno sagledavanje neodgovorne i pogubne politike bivšeg gradonačelnika", rekao je on.

Pogledah na internetu na brzinu cijenu koju platilli za 18 vozila : 37,9M€ sto dodje 2.1M€ po tramvaju ili 100000 manje nego u Bg. Laze covjek ali to mu je i struka.
 
Znaci 30X100 000=3 000 000 ili jos 1 tram mali broj ponudjaca velika cjena i nismo u jevropi
 
Velika je šteta što nismo uzeli CAF model za Stokholm koji je 70%niskopodni i ne utiču zimski uslovi na njega,a također ima nagibni mehanizam za stabilnost u krivinama.Ovako čim krene zima moramo da vraćamo stare tramvaje ,evo primera večeras su bili 90%stari tramvaji u opticaju na 12 i 13 prema B.Brdu.. :kafa:
Karlo,Svima je jasno da je metro i to potpuno podzemnikoji ne zavisi od vremenskih prilika , donosi spas Beogradu posle ovog zimskog debakla sa tramvajima , a posebno je napravljena šteta ljubiteljima tramvaja lošim izborom modela tramvaja,a papreno je plaćeno. :kafa:
 
U Debrecinu su se takmicili dvoje njih. Pocetna ponuda je bila 44M€. Spustili su cijenu na 37.9M€ poslije pet neuspjesnih tendera (koliko su samo para potrosili na te tendere, i to treba racunati). Dobili su posao u Budimpesti posle toga. Treba sagledati sve stvari prije nego sto pocnes da kukas kako "jevropa" ne voli srbe.
 
Vrh