Šta je novo?

Tramvaji

Pa gosa je sama kriva sto nije trazila tacan spisak vozila pa procjenila svako pojedinacno pa dala ponudu gsp je samo iskoristijo priliku
 
Све у свему, лично смо се могли уверити колико су Диваг трамваји иако пар деценија старији од наших КТ4 заправо били савршени када су дошли, и у техничком смислу доста млађи трамваји.

Ако су Диваг бољи од наших КТ4, шта мислите у каквом су стању тек немачки КТ4 били пре модернизације.

Апсолутно је неупоредива ситуација са нашом.
 
"Samo zele da budemo siromasni potrosaci i radna snaga za 200 eura koja sluzi kapitalu."

Zele ili im je naredjeno? Alo bre ljudi mi imamo vrh drzave koji je formiran po zapadnim ambasadama! O kakvoj mi drzavi pricamo...

Mi smo pod okupacijom i sto pre to prihvatite bice vam lakse...
 
a moze li gosa da pokrene svoju proizvodnju tramvaja i da pare ostaju u srb ? ili da se ikar ili neobus ili fap malo preusmeri posto je glupo da u srbiji imamo tri fabrike autobusa ko da nas ima miliardu pa da mozemo da pokupujemo sve te buseve :)
 
stf":3ide0k7a je napisao(la):
Све у свему, лично смо се могли уверити колико су Диваг трамваји иако пар деценија старији од наших КТ4 заправо били савршени када су дошли, и у техничком смислу доста млађи трамваји.

Ако су Диваг бољи од наших КТ4, шта мислите у каквом су стању тек немачки КТ4 били пре модернизације.

Апсолутно је неупоредива ситуација са нашом.

Човек који је радио на одржавању трамваја ми је испричао да су се тамо чудили колико је Диваг заправо једноставан "испод хаубе", тако да вероватно није било ни превише ствари које би могле да се покваре. Наравно, све се квари и све цркава, увек је прво одржавање, али капирам да код Дивага има генерално мање петљања него код КТ-а.
 
Није у томе поента.

Жеља ми је да укажем колико су немачке катице пре модернизације биле у далеко бољем стању него наша најбоља катица (409) и да се не може рећи :
"Ако су Немци могли да модернизују Катице, можемо и ми".

Не можемо. Наше катице су ђубре јер их је ГСП тако одржавао. Не заборавите да су најмлађе катице 1997. годиште а изгледају као да су старе брат брату 60 година. У толико су лошем стању да је цена модернизације упитна. Тј. оправданост тог чина. Можда је и оправдано , али је потпуно неупоредиво са немачким случајем.
 
Mогуће је и да је сама модернизација неупоредива - шта бисмо урадили ми, а шта су урадили они. На нету се могу видети разне модернизоване КТ-е које се котрљају по Немачкој. Неке није лако ни препознати. И сама модернизација је непозната компонента у једначини, поред њене цене и финасијке оправданости. Можда не морамо ићи на најбоље, већ до неког нивоа који би се могао сматрати задовољавајућим, који би можда био и испод "чопераша" (Гоша-Инекон). Не верујем да је оно што се види по београдским улицама баш за отпад, мислим да би се нешто могло урадити, али то је само моје мишљење.
 
stf":2jy6pjz4 je napisao(la):
Не заборавите да су најмлађе катице 1997. годиште а изгледају као да су старе брат брату 60 година. У толико су лошем стању да је цена модернизације упитна. Тј. оправданост тог чина. Можда је и оправдано , али је потпуно неупоредиво са немачким случајем.
Не изгледају као да имају 60, али су ту негде око 40-45 :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nSyqNVQ_6NQ[/youtube]
 
У сваком случају би модернизација већег броја Катица била оправданија од супер модерних ЦАФ трамваја. ЧКД трамваји су највише запостављени у последње две године откако су стигли Шпанци. Као да нико овде не размишља о будућности трамвајског саобраћаја, или као да смо купили 100, а не 30 нових трамваја. А нисмо их ни отплатили.

Тек ће да се виде тешкоће у њиховом одржавању, а мене највише од свега иритира чињеница да смо јадни и бедни, а мислимо да смо нешто у очима других када виде ЦАФ-а у Немањиној. Питање је дана када ће да почну да буџе неодговарајуће делове и то ће да буде прави показатељ ко смо и где смо. Уместо да узмемо нешто одговарајуће, ми се дувамо са 100% нископодним, ултра-модерним, лепим трамвајима.

Као када неко узме кредит да купи бесна кола и када нема од чега да их одржава или му стоје паркирана или их одржава помоћу штапа и канапа. А дотле паметни људи возе приступачне аутомобиле и одржавају их у тип-топ стању.
 
Somi303 drugar optimista je samo lose informisani pesimista,pogotovu u nasoj situaciji. Videces i sam kada budes poceo da radis za 20 000 dinara na crno.
 
Нећу радити за 20 000 па макар умро гладан, а нећу јер нисам у таквом позицији. Твоје мишљење о мени ме не занима, тако да у будуће нећу одговарати на оно што пишеш.
 
1111":2yhebdji je napisao(la):
У сваком случају би модернизација већег броја Катица била оправданија од супер модерних ЦАФ трамваја. ЧКД трамваји су највише запостављени у последње две године откако су стигли Шпанци. Као да нико овде не размишља о будућности трамвајског саобраћаја, или као да смо купили 100, а не 30 нових трамваја. А нисмо их ни отплатили.

Тек ће да се виде тешкоће у њиховом одржавању, а мене највише од свега иритира чињеница да смо јадни и бедни, а мислимо да смо нешто у очима других када виде ЦАФ-а у Немањиној. Питање је дана када ће да почну да буџе неодговарајуће делове и то ће да буде прави показатељ ко смо и где смо. Уместо да узмемо нешто одговарајуће, ми се дувамо са 100% нископодним, ултра-модерним, лепим трамвајима.

Као када неко узме кредит да купи бесна кола и када нема од чега да их одржава или му стоје паркирана или их одржава помоћу штапа и канапа. А дотле паметни људи возе приступачне аутомобиле и одржавају их у тип-топ стању.

Ovako: nase katice su olupane limene kante. Tako izgledaju, tako i voze, a kada se vozis u njima osecas se kao da se vozis u olupanoj limenoj kanti. Nikakva modernizacija tu ne pomaze. Moze u nekoj modernizaciji u njih da se ugradi i kvantni kompjuter, ali to ne menja cinjenicu da su njihove sasije rasrafljene i rasklimatane.

Dakle nikakva modernizacija nije opravdana. Potrebni su bili, a i dalje su, novi tramvaji. Mozemo da diskutujemo o tome da li je CAF pravi izbor ili je trebalo kupiti nesto drugo, ali svakako je bilo potrebno nesto novo.
 
Somi303":2p6a2cxn je napisao(la):
Нећу радити за 20 000 па макар умро гладан, а нећу јер нисам у таквом позицији. Твоје мишљење о мени ме не занима, тако да у будуће нећу одговарати на оно што пишеш.

Cekaj, sta?! Ala smo se pogospodili... Videcemo, i posao od 20000 ce ti biti zlata vredan kada ne budes mogao da nadjes neki drugi. A zivot na grbaci roditelja ne traje vecno.

Modernizacija tramvaja je krenula naopako, najpre su trebali da renoviraju/zamene sve tramvajse sine, da budu nezavisne od ostatka saobracaja (primer Bulevar Kralja Aleksandra), pa tek onda kupovina novih tramvaja ili eventualno prava modernizacija postojecih. Ovako samo unistavaju CAFove, koji su odlicni tramvaji.
 
dok bi svu tu rekonsrukciju sina izvrsili mi bi ostali i bez ovo malo katica problem je sto na vreme nisu radili sta s trebali pa sad nemaju para za sve
 
dsc00677.jpg

bese nekad na liniji 3
 
marrecar":2mr2e6xs je napisao(la):
Somi303":2mr2e6xs je napisao(la):
Нећу радити за 20 000 па макар умро гладан, а нећу јер нисам у таквом позицији. Твоје мишљење о мени ме не занима, тако да у будуће нећу одговарати на оно што пишеш.

Cekaj, sta?! Ala smo se pogospodili... Videcemo, i posao od 20000 ce ti biti zlata vredan kada ne budes mogao da nadjes neki drugi. A zivot na grbaci roditelja ne traje vecno.

Modernizacija tramvaja je krenula naopako, najpre su trebali da renoviraju/zamene sve tramvajse sine, da budu nezavisne od ostatka saobracaja (primer Bulevar Kralja Aleksandra), pa tek onda kupovina novih tramvaja ili eventualno prava modernizacija postojecih. Ovako samo unistavaju CAFove, koji su odlicni tramvaji.
Raspored sedista unutra je grozan manje ima prostora za stajanje fale jos sipke jer kod vozaca na prva vrata nema dovoljno prostora da se uhvatis jer sipke ni nema jedino ona mala sipkica kod vrata ali kad je guzva tu je problem.Ali sad kad je leto kad upale klimu bas prija unutra Ali su trebali te sine da srede i da rasporede cafove na svim linijama da rade
 
Pa GSP je lako mogao da promeni raspored sedista i da trazi jos sipki pri kupovini, ali slazem se da nema dovoljno prostora za mimoilazenje. Ali tramvaj kao masina je odlican, samo to ne mozemo da vidimo zbog poznatih problema.
 
direktor":84z4alnk je napisao(la):
dsc00685.jpg

Nove naljepnice

Užas. Da li će ikad kod nas postojati ono što se zove korporativni identitet, vizuelni identitet i knjiga grafičkih standarda. Stvarno je kranje vreme da se uvedu neka pravila, a ne ovako, u MS Paintu da svako može da napravi bilo šta i da se to lepi po vozilima. Isto je važilo za one ulaz/izlaz nalepnice, nalepnice za zabranu pušenja u vozili, sada i ovo. :bash:

Nekada je GSP (GSB) ima svoje vizuelne standarde, kao što je RTS nekada imao, a sada ne znaju ni šta im je logo

1979. RTS priručnik vizuelnih standarda i od toga nije bilo odstupanja
bi41zq.png

33bir79.png
 
Nekad smo bili drzava sad smo trula banana pa sve u skladu sa tim ,naljepnicu je radio zikin mali za neko ministarstvo ,ksp je imao knjigu grafickih standarda danas neprimjenjuju ni bitnije stvari
 
данас не одржавају возила како треба, а камоли примена графичких стандарда
 
Ovo je pravi tramvaj :wink:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2tAEOE8GPk0[/youtube]
 
Ima negdje na temi slike prepravljenih katica u njemackoj
 
Vrh