stf":3ide0k7a je napisao(la):Све у свему, лично смо се могли уверити колико су Диваг трамваји иако пар деценија старији од наших КТ4 заправо били савршени када су дошли, и у техничком смислу доста млађи трамваји.
Ако су Диваг бољи од наших КТ4, шта мислите у каквом су стању тек немачки КТ4 били пре модернизације.
Апсолутно је неупоредива ситуација са нашом.
Не изгледају као да имају 60, али су ту негде око 40-45stf":2jy6pjz4 je napisao(la):Не заборавите да су најмлађе катице 1997. годиште а изгледају као да су старе брат брату 60 година. У толико су лошем стању да је цена модернизације упитна. Тј. оправданост тог чина. Можда је и оправдано , али је потпуно неупоредиво са немачким случајем.
1111":2yhebdji je napisao(la):У сваком случају би модернизација већег броја Катица била оправданија од супер модерних ЦАФ трамваја. ЧКД трамваји су највише запостављени у последње две године откако су стигли Шпанци. Као да нико овде не размишља о будућности трамвајског саобраћаја, или као да смо купили 100, а не 30 нових трамваја. А нисмо их ни отплатили.
Тек ће да се виде тешкоће у њиховом одржавању, а мене највише од свега иритира чињеница да смо јадни и бедни, а мислимо да смо нешто у очима других када виде ЦАФ-а у Немањиној. Питање је дана када ће да почну да буџе неодговарајуће делове и то ће да буде прави показатељ ко смо и где смо. Уместо да узмемо нешто одговарајуће, ми се дувамо са 100% нископодним, ултра-модерним, лепим трамвајима.
Као када неко узме кредит да купи бесна кола и када нема од чега да их одржава или му стоје паркирана или их одржава помоћу штапа и канапа. А дотле паметни људи возе приступачне аутомобиле и одржавају их у тип-топ стању.
Somi303":2p6a2cxn je napisao(la):Нећу радити за 20 000 па макар умро гладан, а нећу јер нисам у таквом позицији. Твоје мишљење о мени ме не занима, тако да у будуће нећу одговарати на оно што пишеш.
Raspored sedista unutra je grozan manje ima prostora za stajanje fale jos sipke jer kod vozaca na prva vrata nema dovoljno prostora da se uhvatis jer sipke ni nema jedino ona mala sipkica kod vrata ali kad je guzva tu je problem.Ali sad kad je leto kad upale klimu bas prija unutra Ali su trebali te sine da srede i da rasporede cafove na svim linijama da rademarrecar":2mr2e6xs je napisao(la):Somi303":2mr2e6xs je napisao(la):Нећу радити за 20 000 па макар умро гладан, а нећу јер нисам у таквом позицији. Твоје мишљење о мени ме не занима, тако да у будуће нећу одговарати на оно што пишеш.
Cekaj, sta?! Ala smo se pogospodili... Videcemo, i posao od 20000 ce ti biti zlata vredan kada ne budes mogao da nadjes neki drugi. A zivot na grbaci roditelja ne traje vecno.
Modernizacija tramvaja je krenula naopako, najpre su trebali da renoviraju/zamene sve tramvajse sine, da budu nezavisne od ostatka saobracaja (primer Bulevar Kralja Aleksandra), pa tek onda kupovina novih tramvaja ili eventualno prava modernizacija postojecih. Ovako samo unistavaju CAFove, koji su odlicni tramvaji.
direktor":84z4alnk je napisao(la):
Nove naljepnice
Преузето са:ljubagsp":312dj3ip je napisao(la):