Šta je novo?

Tramvaji

predlazem sledece da se sedista sa rashodovanih katica stave na cafonje.skupo brale oni to nas zaje*******avaju :lool: :fijasko:
 
Umjesto hemikalija za ciscenje ili novog tapacirunga oni kupuju nova sjedista strasno
 
Купују нова седишта која неће имати тапацирунг и неће се прљати. Ако са ових само скину тапацирунг (ако се тако уопште може назвати) добиће(мо) тобогане.
 
Hahahaha, opet pokušavaju da se pokenjaju na naš zdrav razum. :)

Hemikalije ne mogu da kupuju jer su previše skupe, ali zato sedišta od 300 evra nisu skupa?

hahahahahah,

Hitna likvidacija GSP-a!!!!!!!
 
bolje da stojimo a da ne kupuju ta sedista grozna :p
 
Dobro je da se nisu odlučili da kupe nove tramvaje jer su se na CAF-u isprljala sedišta :p
 
stf":a9bh1aii je napisao(la):
Hahahaha, opet pokušavaju da se pokenjaju na naš zdrav razum. :)

Hemikalije ne mogu da kupuju jer su previše skupe, ali zato sedišta od 300 evra nisu skupa?

hahahahahah,

Hitna likvidacija GSP-a!!!!!!!
Лакше је заменити седишта него стално прати ова :D
 
a mozda se oni samo sale sa nama ili je vic upitanju.Pucice silne pare zbog cafa
 
Homer Jay":9sd0wyrk je napisao(la):
Dobro je da se nisu odlučili da kupe nove tramvaje jer su se na CAF-u isprljala sedišta :p
nismo mi te srece da kupe ponovo tramvaje nove pa da katice lagano krenu u penziju zasluzenu mukotrpnim radom :p
 
Ja obozavam spance,zadnja 3 dana sam morao stajati kod srednjih vrata okrenut ka kontra strani od vrata,nisam imao za sta da se drzim osim obliznje putnike.Izem ti tramvaj od 3 miliona eura u kome nemaju sipke za drzanje putnika gde su najpotrebnije.
 
3 милиона није мало да би се зажмурило на недостатке.
Кад само помислим да је то сума за 30 000 нових бицикли ( јефтинијих, али нових из понуде марке каприоло,, малопродајна цена, домаће израде ) Цео град би био у рента бизнису у замену за један трамвај. А тек генерисање домаће привреде, запошљавање... Шпанац је довољно леп да ме асоцира на цену, и шта све може за толико пара, кад год га видим.
 
Somi303":5dd2qbwn je napisao(la):
Када ћете схватити да је за то крив ГСП?
GSP i gradska agencija za investicije.

Ali vidimo da je to pravi tramvaj za nas jer grad za neku godinu nece imati za rezervne delove pa ce kao ikari i spanci poceti da se raspadaju.Ali ko nam je kriv kada se lozimo na sminku a ne na prakticnost i funkcionalnost.
 
Борчанац":2a0ykdvr je napisao(la):
3 милиона није мало да би се зажмурило на недостатке.
Кад само помислим да је то сума за 30 000 нових бицикли ( јефтинијих, али нових из понуде марке каприоло,, малопродајна цена, домаће израде ) Цео град би био у рента бизнису у замену за један трамвај. А тек генерисање домаће привреде, запошљавање... Шпанац је довољно леп да ме асоцира на цену, и шта све може за толико пара, кад год га видим.
Кад тад би морали да узмемо нове ;)

vucko":2a0ykdvr je napisao(la):
GSP i gradska agencija za investicije.

Ali vidimo da je to pravi tramvaj za nas jer grad za neku godinu nece imati za rezervne delove pa ce kao ikari i spanci poceti da se raspadaju.Ali ko nam je kriv kada se lozimo na sminku a ne na prakticnost i funkcionalnost.
Е ту сад не знам ко је крив. Не знам да ли је КАФ требао да отвори овде неки као сервис или представништво, не знам па нећу да пишем ништа. Чекам одговор неког паметнијег :)
 
Somi ne bi smo trebali da uzmemo nove jer bi mogli za taj novac da modernizujemo veci deo katica i da ubacimo srednje niskopodne module.Zaboga to radise nemacki gradovi kao Minhen ako se ne varam a mi smo jedini pametni pa bacamo pare na ovo svemirske brodove koje GSP ne moze ni da opere.

KAF nema razlog da otvori servis ako nasa bag** ih ne pritisne,a nasi kao sto rekosmo ja i direktor posle razgovora sa inzenjerom CAF-a nisu ni gledali raspored sedista samo izabrase tramvaje iz kataloga bez licnog odlaska u fabriku,kao da su kupovali hemijske za gradsku upravu a ne nabavku tramvaja od 100 miliona eura.
 
Вараш се за Минхен, а чак и они имају нове трамваје.
800px-Variobahn-muenchen-2301-leonrodstrasse.jpg

Мораш да промениш тај конзервативан став, не можемо се заувек возити у катицама. Куповина нових возила је нешто нормално у целом свету. То што смо ми банана држава и што се у ГСП-у ништа не ради како треба је наш проблем, а треба се ићи ка решавању тога. Опет није крив КАФ, а била би иста ситуација да смо узели било који други трамвај. Верујем да би нас Кончар дупло више *ебавао да смо узели њихове.
 
minhen nema skoro starih tramvaja bio sam letos :) a i njima tramvaji skoro i nisu potrebni pored esbana u ubana :)
 
Није то конзервативан став, већ став усклађен са могућностима. Ко може купи, ко не може а купи, је неодговоран.
И те шпанце ћемо морати да купимо кад тад друге, а колико возимо, ових 30 000 бицикала трајаће вечно :D
 
Somi303":3mt5xdvx je napisao(la):
Вараш се за Минхен, а чак и они имају нове трамваје.
800px-Variobahn-muenchen-2301-leonrodstrasse.jpg

Мораш да промениш тај конзервативан став, не можемо се заувек возити у катицама. Куповина нових возила је нешто нормално у целом свету. То што смо ми банана држава и што се у ГСП-у ништа не ради како треба је наш проблем, а треба се ићи ка решавању тога. Опет није крив КАФ, а била би иста ситуација да смо узели било који други трамвај. Верујем да би нас Кончар дупло више *ебавао да смо узели њихове.

Nalupao sam se,ne mogu traziti o kojim gradovima se radi.

Normalno je u celom svetu ali mi nemamo novca,a to ce se tek videti za 2 godine. Ne razumes da nemamo para niti cemo imati skoro da odrzavamo te svemirske brodove sto su CAF-onje,super su tramvaji ali ne mozemo da ih odrzavamo niti otplacujemo.Kasni za 2 meseca rata za CAF zato sto grad kuburi sa novcem,to ce se tek videti u izvestaju drzavne revizorske institucije.

Objasni mi odakle ti stoji taj stav da bi nas Koncar duple vise zavlacio nego CAF?Nije problem ni u koncaru ni u CAF-u nego u nasima.Kada smo direktor i ja pricali sa inzenjerom CAF-a rekao je da se moze srediti u GOSI da se popravljaju a mozda cak i sklapaju CAF-ovi tramvaji,makar bila i srafciger industrija i to je nesto,ali nasa gradska i republika vlast nema plan,niti zelju da pomaze domacu industriju.Samo zele da budemo siromasni potrosaci i radna snaga za 200 eura koja sluzi kapitalu.

Tako recimo sklapasmo fiat punto classic pod nazivom zastava 10 od 2006 godine i drzava ga nije podrzavala u akciji staro za novo sa popustom od 1000 eura i subvencijom kredita od strane drzave,ali cim je FIAT kupio deo fabrike odmah dadosmo sve to i 10 000 eura po radniku.A dok neki domaci privrednik ako uzme ili drzava nece dobiti nikada 10 000 eura po radniku i oslobodjenje od poreza,sto znaci da je plan da se sve rasproda strancima i da budemo robovi u svojoj zemlji.Eto i danas objavise prodaju Telekoma,jos EPS da uvale i gotovi smo.

Ali tako nam i treba,jer se ne bunimo,a to znaci da nam je super.
 
daj boze da taj spanac izdrzi ko katice ali tesko.Odrzavanje nikakvo sedista odvatna raspored sedista nikakav nema dovoljno sipki on je spolja na oko dobar ali unutra je grozan.I sad ce jos para da bace na ta sedista mislim strasno
 
vucko":w52ooazo je napisao(la):
Nalupao sam se,ne mogu traziti o kojim gradovima se radi.

Normalno je u celom svetu ali mi nemamo novca,a to ce se tek videti za 2 godine. Ne razumes da nemamo para niti cemo imati skoro da odrzavamo te svemirske brodove sto su CAF-onje,super su tramvaji ali ne mozemo da ih odrzavamo niti otplacujemo.Kasni za 2 meseca rata za CAF zato sto grad kuburi sa novcem,to ce se tek videti u izvestaju drzavne revizorske institucije.

Objasni mi odakle ti stoji taj stav da bi nas Koncar duple vise zavlacio nego CAF?Nije problem ni u koncaru ni u CAF-u nego u nasima.Kada smo direktor i ja pricali sa inzenjerom CAF-a rekao je da se moze srediti u GOSI da se popravljaju a mozda cak i sklapaju CAF-ovi tramvaji,makar bila i srafciger industrija i to je nesto,ali nasa gradska i republika vlast nema plan,niti zelju da pomaze domacu industriju.Samo zele da budemo siromasni potrosaci i radna snaga za 200 eura koja sluzi kapitalu.
Имали би смо пара да се Динкић и Ђилас не мрзе и расправљају преко наше грбаче. Кончар би нас дупло више ј. јер хрвати знају шта смо постали и колико смо очајни а доказ за то ти је чињеница да сваку већу фирму у србији поседују хрват :roll: Нећу да увлачим политику овде, али тако је.
Наравно да све то може у Гоши, али зашто би ако не мора. Разумем да је за све крив ГСП и закони који нису на то обавезали произвођача, али само хоћу да разјаснимо да за такве ствари није крив КАФ. Страшно ме нервира пљување по истом иако он није крив.
За остатак написаног се слажем.
 
Ne bi nista resili ni jedan ni drugi,sve je to ista politikanstka bag** a da su hteli svoje resore bi sredili uveliko do sada,nije da su juce postali ministri i gradonacelnici.

Nije istina oko svake vece firme kod nas da poseduju hrvati,cak i gledano oni nas manje izrabljuju nego braca Italijani,Grci i Austrijanci ali dzabe da ti ja objasnjavam jer vidim da si zadojen sovinizmom.

Hajde da krenemo od minimalnih zahteva,zamena maske i sofersajbne siguro moze tamo,to sto nismo ni to izboksovali govori o tome koliki smo propaliteti.

Nema zakona koji obavezuje proizvodjaca vec se to vrsi u toku pregovora,lepo kazes da ako zelis da uzmes proizvod onda makar imas odrzavanje kod sebe a ne svaki tramvaj sa velikim kvarom da o svom trosku demontiras i saljes kamionima za spaniju i nazad. Nije CAF kriv,niti sam igde i rekao da jeste,on samo prodaje svoju robu,zapravo oni se raduju sto imaju ovakve budale kao sto smo mi za kupce jer znaju da ce samo imati dodatnu zaradu jer nismo sposobni nista da uradimo.Zna se da u industriji vozila,sto javnog prevoza sto privatnih(automobila) najveca zarada dolazi od rezervnih delova a ne samog proizvoda.
 
У неким државама постоји закон да ако неко хоће да пласира свој производ у тој држави мора да има представништво у њој као и сервис (ако су у питању производи који се могу поправљати). БКМ нема то иако има преко 100 возила код нас.

vucko":1tnvc988 je napisao(la):
Ja obozavam spance,zadnja 3 dana sam morao stajati kod srednjih vrata okrenut ka kontra strani od vrata,nisam imao za sta da se drzim osim obliznje putnike.Izem ti tramvaj od 3 miliona eura u kome nemaju sipke za drzanje putnika gde su najpotrebnije.
Иронично си описао да је КАФ крив зато што ГСП није тражио додатне шипке.
Ја шовиниста, ти комуниста и тако..
 
Нисам сигуран да се може поредити реновирање катица по немачким градовима са реновирањем београдских КТ4.

Наше кате су у неупоредиво распалијем стању него немачке пре реконструкције те би цифра била вероватно неоправдана. Сећате се како се Гоша опекао са реновирањем трамваја за ГСП. Урадили су процену просечног стања и дали цену а ГСП им послао лешеве и направио финансијске проблеме Гоши.
 
Да, то јесте право питање - колико би такав захват био финансијски оправдан? Нисам експерт, али би се процена вероватно могла радити и за конкретне примерке који би се подвргли ремонту и модернизацији?
 
Vrh