eh kako bi lepo biloAmbassador":1oagvel4 je napisao(la):
Na ovoj mapi je tunel ispod centra grada, da li je za to bilo planirano da se iskoristi tunel iz Gavrila Principa?! Da li neko zna šta se dešava sa tim tunelom, koliko je dubok, širok i ko ga koristi?! I kad je on građen?! Znam da je tu pored diskont pića i neki električar/automehaničar ili štagod..
Da li bi se on mogao iskoristiti za nešto? Tramvaj? LRT? Ili u krajnjem sluačju klub?
Somi303":2p436k5y je napisao(la):Јел може више информација о том тунелу?
JohnnyLee":21v9aekl je napisao(la):Somi303":21v9aekl je napisao(la):Јел може више информација о том тунелу?
тунел у Гаврила Принципа је почео да се гради између два светска рата за потребе везивања садашње железничке станице са Дунав станицом и даље Панчевачким мостом (ГП Београда из '23), па би тако сви возови из правца северо-истока пролазили испод центра града и даље ка југу и западу, управо са циљем да се укине пруга око Калемегдана. ископано је колико је ископано (око 0 м) и почео је рат. после су биле разне идеје за пренамену тог тунела, али се никада ништа није реализовало
Пантограф":3b1r6g5a je napisao(la):Не.
То је зачетак ДРУМСКОГ тунела. Почели су да га граде после Другог светског рата. То је фамозни Базисни тунел из ГУП-а 1950, који би био ослонац Савско-дунавске магистрале - омогућавао да се стигне из савског до дунавског приобаља без проласка кроз центар града.
Око 1955. (нисам сигуран за тачну годину), наишли су на подземне воде и, званично, због тога одустали; незванично - све паре су отишче на наставак изградње Новог Београда, који је "мировао" готово већ деценију... (извор: Б. Јовин).
Модерном технологијом свакако би га било могуће изградити га, али је каснијим плановима улаз у тунел померен на место данашњих перона Главне ж. ст. уз денивелисану везу са метро-друмским мостом. Ето...
JohnnyLee":3nqmaual je napisao(la):Пантограф":3nqmaual je napisao(la):Не.
То је зачетак ДРУМСКОГ тунела. Почели су да га граде после Другог светског рата. То је фамозни Базисни тунел из ГУП-а 1950, који би био ослонац Савско-дунавске магистрале - омогућавао да се стигне из савског до дунавског приобаља без проласка кроз центар града.
Око 1955. (нисам сигуран за тачну годину), наишли су на подземне воде и, званично, због тога одустали; незванично - све паре су отишче на наставак изградње Новог Београда, који је "мировао" готово већ деценију... (извор: Б. Јовин).
Модерном технологијом свакако би га било могуће изградити га, али је каснијим плановима улаз у тунел померен на место данашњих перона Главне ж. ст. уз денивелисану везу са метро-друмским мостом. Ето...
не. тај тунел је направљен пре рата