Šta je novo?

Tramvaji

Čuburac, odoh ja da čistim šine!
Šalu na stranu - Kafovi su za sada OK. Pojavio se problem što sneg zaspe zvučnik zvona koji je postavljen nisko ispod čeonog dela tramvaja pa se zvono slabo čuje i mora da se povremeno očisti od snega. ko je bio u petak na okretnici u Bloku 45 je mogao to čišćenje da vidi. Trajno rešenje treba da u garantnom periodu da Kaf.
Malopre sam prošao pored depoa i video da Kafovi stoje na parkingu čak sa upaljenim farovima i unutrašnjim svetlima i čekaju. Odluke ne donosi GSP, već ljudi iz grada. Tako je doneta čudna odluka o dvodnevnoj obustavi tramvajskog saobraćaja, a sada i još čudnija odluka da se Kafovi čuvaju umesto da se pošteno istestiraju u zimskim uslovima. GSP je ove godine nabavio vozila specijalno za čišćenje snega sa šina + taj stari tramvaj koji opisujete, a koji je u stvari stara glačalica za šine.
 
vucko":xgzab979 je napisao(la):
Milisave nisam stigao da procitam.Bas to i ja zakljucih na bulevaru sto si ti video sa prozora :)

Jasno je da su spanci kvarljiva roba i da nece da ih vozikaju po ovakvim ekstremnim uslovima.
Pa videli smo da CAF-t mogu po snegu i ledu ,e sad limit ne znamo ali s druge strane logično je da se po ovakvim vanrednim uslovima ipak koriste stari tramvaji..dok ih još bude.
 
а и док се замене сви (да, сви) стари трамваји овим Кафовима, ова прва серија ће већ бити матора, па ће они шибати по снегу, као сада Катице :)
 
Матеја Бељан":474j4xj2 je napisao(la):
bokili84":474j4xj2 je napisao(la):
@vucko i bolje sto su povukli spance nego da se ostete negde po ovom vremenu.

Лепотани наши... па чему служи трамвај него да вози!!! Замислите да се Ђилас провоза данас југом, да се ауди не оштети


Slazem se da sluze da se voze ali zasto forsirati te nove a ne stare kada vec pola tramvajskih linija danas ne radi....
 
vucko":1osyl0qb je napisao(la):
bokili84":1osyl0qb je napisao(la):
@vucko i bolje sto su povukli spance nego da se ostete negde po ovom vremenu.
Jasno je da cuburac preteruje sa svojim pricama ali se vidi da je u pravu da ne smeju spance da salju da se ne bi pokvarili.

Vidim,zato salju BKM-ove(nove trole) bez problema po gradu i nikom nista. Ali zato su spanci svetinja.Zamislite da uspeju da zamene ceo vozni park CAF-ovima.Padne sneg i nema tramvaja :bash:


Pa zato sto moraju posto su trole sve nove, nesto malo je ostalo onih starih koje verovatno i nisu vise u voznom stanju zar ne?
 
Današnje fotografije tramvaja


sam4371.jpg



sam4372.jpg



sam4373.jpg



sam4382.jpg



sam4383.jpg
 
I poznati zastoji od cvetka do ustanicke zbog parkiranja vozila na sinama,nisu nas ni danas zaobisli.

fotografija0206.jpg
 
Neko je na gsp forumu pomenuo da je video CAF-a danas u saobraćaju. Ja dobar deo dana nisam bio kod kuće, pa nisam obratio pažnju da li prolaze Bulevarom. Doduše, sad su čak i katice skoro bešumne, a kamo li CAF-ovi, pa verovatno ne bih ni primetio da je neki prošao.
 
@vucko

Na tom mestu su stalno zastoji, malo zbog tih radnji sa autodelovima a vise zbog vulkanizerske radnje koju nisi uhvatio ovom slikom.

Inace, juce i danas tramvaji u jutarnjim casovima uopste ne rade, sve do nekih 7h. Najcrnje je sto ih ni busevi ne menjaju tako da do Vuka idem peske. GSP fijasko, bus plus fijasko...... :notok:
 
Јавни градски превоз фијаско.

Али нема везе,битно је да су аутомобили подмирени са 450 милиона евра за 3 километра саобраћајнице.
 
Da, i ja baš mislim da je fijasko tramvaja i buseva usko vezan sa novim mostom i UMP..
 
JohnnyLee":1d7jc0mr je napisao(la):
а и док се замене сви (да, сви) стари :lol: трамваји овим Кафовима, ова прва серија ће већ бити матора, па ће они шибати по снегу, као сада Катице :)

Da, "krševi" stari 20+ godina mogu opušteno na sneg, baš to što su stri njihova je prednost da se izbore s jako niskim temperaturama i lošim uslovima, je l da?
Baš zato će se ljudi kad idu na dug put ili na put po lošem vremenu i vlazi odlučiti pre za Juga nego za nov Audi, pouzdanost vozila raste sa starošću, kao što je i logično, zar ne? :lol:

Mislim, šta je taj CAF, izložbeni tramvaj?
Ili nečija beba? Evo, mogli bi da nam kažu kako je naš Kafko, je li piškio, je l' ima dobru stolicu, da mu nije hladno... Ko ode u posetu nek ponese benkicu.
 
па није, него се ови из ГСП-а тако понашају према њему, зато то и кажем
 
Marcus Lupus":26qbigpv je napisao(la):
JohnnyLee":26qbigpv je napisao(la):
а и док се замене сви (да, сви) стари :lol: трамваји овим Кафовима, ова прва серија ће већ бити матора, па ће они шибати по снегу, као сада Катице :)

Da, "krševi" stari 20+ godina mogu opušteno na sneg, baš to što su stri njihova je prednost da se izbore s jako niskim temperaturama i lošim uslovima, je l da?
Baš zato će se ljudi kad idu na dug put ili na put po lošem vremenu i vlazi odlučiti pre za Juga nego za nov Audi, pouzdanost vozila raste sa starošću, kao što je i logično, zar ne? :lol:

Mislim, šta je taj CAF, izložbeni tramvaj?
Ili nečija beba? Evo, mogli bi da nam kažu kako je naš Kafko, je li piškio, je l' ima dobru stolicu, da mu nije hladno... Ko ode u posetu nek ponese benkicu.

Ti da se nalaziš na zavejanoj planini i treba da predješ 5 km i u garaži imaš
Mercedes_Benz_Brabus_V12_Biturbo_Bullit_C-Class_rear.jpg

i ovo
Lada_Niva_front_20080228.jpg


šta ćeš izabrati ???
 
Niva je neprikosnovena pitajte ljude sto odrzavaju reptitore i elektricare cime idu po vrletima srbije dosta off top
 
Kompanijo, beograd nije zavejana planina, a ni KT nije "terenski tramvaj", već je potpuno ista vrsta vozila i za istu namenu kao i CAF, samo starija. Kada se nešto poredi, mora se porediti u istim kategorijama.

Tramvaj koji kupi Beograd MORA da može da ide uzbrdo-nizbrdo, u oštre krivine, na loše šine, na preko 40 stepeni i na -10 stepeni, po magli, suncu, jakom vetru, snegu itd, jer sve to je potrebno da bi bio upotrebljiv.
 
+1 Marcus.

Нити је ово прва зима и први снег у Београду. А да не причам о јаким кишама...
Само ја сам уверен да трамвај може да поднесе све временске услове, али је потребно елементарно чишћење шина, скретница и поштовање првенства у саобраћају, а не да застаје сваких метар - два и онда да дође до малог удеса и велике штете
 
Мора да се купи чистач шина, ако га већ немају.
 
medjutim":3j5aetk4 je napisao(la):
Da, i ja baš mislim da je fijasko tramvaja i buseva usko vezan sa novim mostom i UMP..

Али задуживање града од 450 милиона за 3 километра булевара док нам је ЈГП у јадном стању је најблаже речено ирационално.

Да крајње поједноставим. Дакле имаш саобраћајне гужве и две опције:

1) Да улажеш огромна средства у скупе булеваре са упитном функционалношћу а да ти ЈГП остане и даље у јадном стању и да тако додатни број становника усмериш на аутомобиле.

2) Да понудиш алтернативу аутомобилима - Квалитетан и поуздан јавни превоз високог капацитета.Тиме би у ствари кренуо у решења оба почетна проблема - и градских гужви и јадног ЈГП-а.
 
Marcus Lupus":35pf43xi je napisao(la):
Kompanijo, beograd nije zavejana planina, a ni KT nije "terenski tramvaj", već je potpuno ista vrsta vozila i za istu namenu kao i CAF, samo starija. Kada se nešto poredi, mora se porediti u istim kategorijama.

Tramvaj koji kupi Beograd MORA da može da ide uzbrdo-nizbrdo, u oštre krivine, na loše šine, na preko 40 stepeni i na -10 stepeni, po magli, suncu, jakom vetru, snegu itd, jer sve to je potrebno da bi bio upotrebljiv.


koPMania :)

Pa ne kažem da ne treba da se pusti CAF nego čisto kažem kad već imaju višak katica pogotovo sad kada ne rade sve linije, bolje neka stavljaju stare nego nove, kada bude došlo vreme da mora i CAF tad neka ih stavljaju
 
Vrh