Šta je novo?

Tramvaji

Još da stolice nisu onako neudobno tvrde i da nije stavljano sedenje 2+2 (zbog čega se putnici koji sede hteli-ne hteli naslanjaju i stiskaju uz onog ko sedi do njih, a oni koji prolaze između sedišta se češu o one koji sede), koliko bi još bolji osećaj tada bio voziti se CAF-om...
 
^^ Ako sedi pored tebe jedna zgodna cica ovaj raspored 2+2 ne ispada uopste lose... :D
 
Седишта су веома неудобна, на жалост :rolleyes: Али вожња у окићеном булевару у КАФ-у... непроцењиво :D
 
eh, jednom sam zaseo al je bilo prazno pa sam se rasirio. i ucinilo mi se da su sedista neudobnija. i malo mi je i drago sto se onako vrata otvaraju, da se srbi malo nauce strpljenja uslovnim refleksom.
 
Ja kod CAF-a nemam nikakve zamerke. Sedista su ok, ekstra je sto ima 2+2 sedista, i mnogo je bre lep kada ga gledate kada nailazi ili odlazi.
 
Ja sam mislio da će brzo da me prođe potreba da skoncentrisano piljim u njega dok mi ne iziđe iz vidokruga, ali još uvek nije :D
 
iako sam u početku bio dosta skeptičan prema CAF-u kako se više vozim njim sve mi je draži i drago mi je da smo uzeli njega umesto nekog kompromisnog rešenja iako nisam tako mislio u početku, ubedilo me je to što je neko napisao da je radni vek tramvaja minimum 40 godina, a da kad za 10 izgradimo metro, caf će narednih 30+ godina blistati. da smo uzeli neki srednje podni možda bi nas bolje služio prvih 10 godina, ali onda bi bio prevaziđen....

Glavne mane cafa su što gubi mnogo vremena na stanicama zboj debilnog dugmeta za otvaranje vrata. svaki put kad sam se vozio primetio sam da ljude hvata panika kad caf stoji par sekundi da ne otvara vrata niti se pali zeleno svetlo na dugmetu. caf zbog dugmeta gubi toliko vremena da mi se čini da mu na stanici treba više vremena nego katici, iako bi teorijski trebalo manje pošto je niskopodni. znači ako neko ovo čita reprogramirajte dugme na cafu da radi kao na švajcarcima.
 
Guzvah se juce u CAF-u...I nemam ni gde da se uvatim a neka baka se uvatila za mene jer nije imala gde.Ne dajem prelaznu ocenu dok ne stave one sipke!
 
MilisaV":5io59dc0 je napisao(la):
Glavne mane cafa su što gubi mnogo vremena na stanicama zboj debilnog dugmeta za otvaranje vrata. svaki put kad sam se vozio primetio sam da ljude hvata panika kad caf stoji par sekundi da ne otvara vrata niti se pali zeleno svetlo na dugmetu. caf zbog dugmeta gubi toliko vremena da mi se čini da mu na stanici treba više vremena nego katici, iako bi teorijski trebalo manje pošto je niskopodni. znači ako neko ovo čita reprogramirajte dugme na cafu da radi kao na švajcarcima.

Tako je na još nekim tramvajima evo pošto simens stane vidite da isto toliko treba vremena da se otvore vrata
http://youtu.be/XMa4uzDtKKk?t=5m43s
 
vucko":2vm0ucq8 je napisao(la):
Guzvah se juce u CAF-u...I nemam ni gde da se uvatim a neka baka se uvatila za mene jer nije imala gde.Ne dajem prelaznu ocenu dok ne stave one sipke!

nije tebi do šipke, nego što je bila baka a ne neka mlađa :D
 
MilisaV":qy5qwme4 je napisao(la):
iako sam u početku bio dosta skeptičan prema CAF-u kako se više vozim njim sve mi je draži i drago mi je da smo uzeli njega umesto nekog kompromisnog rešenja iako nisam tako mislio u početku, ubedilo me je to što je neko napisao da je radni vek tramvaja minimum 40 godina, a da kad za 10 izgradimo metro, caf će narednih 30+ godina blistati. da smo uzeli neki srednje podni možda bi nas bolje služio prvih 10 godina, ali onda bi bio prevaziđen....

Glavne mane cafa su što gubi mnogo vremena na stanicama zboj debilnog dugmeta za otvaranje vrata. svaki put kad sam se vozio primetio sam da ljude hvata panika kad caf stoji par sekundi da ne otvara vrata niti se pali zeleno svetlo na dugmetu. caf zbog dugmeta gubi toliko vremena da mi se čini da mu na stanici treba više vremena nego katici, iako bi teorijski trebalo manje pošto je niskopodni. znači ako neko ovo čita reprogramirajte dugme na cafu da radi kao na švajcarcima.

ma cini ti se ;)...kod nas u Becu je isto tako..nisi navikao verovatno da se ne otvaraju vrata dok ne staje :)..ne kao katici da se otvaraju vrata dok se jos krece...
 
A sto da staje? Neka putnici uskacu i iskacu iz tramvaja dok se polako krece. To bi smanjilo turazu i povecalo prosecnu brzinu kretanja tramvaja. Ne treba da staje. :p
 
kopmania":3r0u2yry je napisao(la):
MilisaV":3r0u2yry je napisao(la):
Glavne mane cafa su što gubi mnogo vremena na stanicama zboj debilnog dugmeta za otvaranje vrata. svaki put kad sam se vozio primetio sam da ljude hvata panika kad caf stoji par sekundi da ne otvara vrata niti se pali zeleno svetlo na dugmetu. caf zbog dugmeta gubi toliko vremena da mi se čini da mu na stanici treba više vremena nego katici, iako bi teorijski trebalo manje pošto je niskopodni. znači ako neko ovo čita reprogramirajte dugme na cafu da radi kao na švajcarcima.

Tako je na još nekim tramvajima evo pošto simens stane vidite da isto toliko treba vremena da se otvore vrata
http://youtu.be/XMa4uzDtKKk?t=5m43s

Koliko je nas Caf lepsi od ovog Siemens-a! :D
 
Na ulicama još jedan "španac" »

22. Decembar. 2011 | (11:50 -> 11:57), Izvor : Studio B

Još jedan španski tramvaj izašao je jutros na beogradske ulice i saobraća na liniji 7 od Bloka 45 do Ustaničke ulice.


Trenutno je u saobraćaju šest novih vozila - četiri saobraćaju na liniji 7, a dva na liniji 13.
U planu je da do kraja godine još jedan tramvaj na liniji 13 bude na beogradskim ulicama.
- Grad Beograd na ovaj način znatno unapređuje kvalitet prevoza putnika u vozilima GSP „Beograd" i tako još više približava naš grad evropskim metropolama. Do sada su ovi novi tramvaji u Beogradu prešli 56 hiljada kilometara. Slični tramvaji španskog proizvođača „KAF" saobraćaju u Bilbau, Malagi, Vitoriji, Antaliji, Sevilji, Saragosi, Granadi, Edinburgu, a uskoro će saobraćati i u Nantu, Bezansonu i Stokholmu - rekao je Dragan Ivanović, pomoćnik direktora Agencije za investicije i stanovanje.
On je istakao da su ovo tramvaji savremene generacije, niskopodni petodelni, aluminijumske konstrukcije sa asinhronim motorima, čiji sistem upravljanja vučom i kočenjem ima mogućnost vraćanja električne energije u mrežu tokom kočenja i na taj način se ostvaruje značajna ušteda električne energije. Oni poseduju uređaje za praćenje pomoću računara svih važnijih parametara vozila, koji se kasnije mogu preneti preko odgovarajućih eksternih jedinica na druge računare za dalju analizu. Na drugim i petim vratima nalaze se električne rampe za ulazak i izlazak osoba sa teškoćama u kretanju i majki sa dečjim kolicima. Tramvaj je u potpunosti klimatizovan, pokriven sigurnosnim kamerama i poseduje sisteme za informisanje putnika.
Tokom sledeće godine španski proizvođač će isporučiti preostala vozila do ukupno ugovorene količine od 30 tramvaja i oni će sukcesivno biti uključivani u putnički servis dinamikom od dva vozila mesečno.
 
One nove oznake za invalide iscrtane na pločniku tramvajskih stanica su se već prilično ogulile... Na nedavno završenoj stanici kod Sava Centra jedna od oznaka je već polu-izbrisana. Očigledno su upotrebljene potpuno neodgovarajuće boje za ovu svrhu
smiley_bored.gif
 
I ja sam to danas proimetio. To je trebalo nekom gumom koja bi se valjkom zalepila
 
Возих се јуче 1506 и затекох хаос и разочарење!
Седиште код точкова у задњем модулу је прљаво! -.-
21122011587.jpg

21122011586.jpg

А пластика која је поред седишта је изгребана! :rant:
21122011588.jpg
 
Ta plastika mora da se pohaba, i takva je svuda u svetu. Neko zakaci dugmetom sa pantalona, jakni itd. A sto je prljavo, to je do odrzavanja. Verovatno sedista peru svaki dan kao i nove trole :laugh:
 
Vrh