Šta je novo?

Tramvaji

tragac":31l8k0mh je napisao(la):
@somi303 to bi bio pun pogodak ali samo ako
- promene ta retro vrata
- remont bude izveden kod nas, uz upotrebu domacih resursa
- stave konfiguraciju sedista 2+1.
- remont da obuhvata samo novije katice.
Врата не, ремонт код Гоше, за седишта се слажем, а зашто новије "катице"? :rolleyes:
 
Somi303":3pq1il0c je napisao(la):
Да ли би мирисао овакву "катицу"?
bg_tramvaj_redizajn.jpg

Ја сам за ремонт катица, па тек онда за куповину нових. Сасвим ок би било да се ремонтује око 50-80 (ако их има толико) "катица" и евентуално купи 30 нових. То сад није изводљиво, али за коју годину биће. :)

Dvokrilna vrata, ne lomo, da se otvaraju na spolja i u sredini dodatan niskopodni modul. Ako to neko ukomponuje da izgleda lepo, svaka čast.
 
Врата да се отварају на споља и нископодан модул? :rolleyes: Шта је с'мозгом? :bash:
Овако нешто, не бих желео да видим у Београду!
314708.jpg

297007.jpg

348047.jpg

57611.jpg
 
ovo je bas ruzan tramvaj katica nasa je za njega VRH
 
нископодан модул је ужас. имао сам прилику да се возим у Амстердаму са таквим трамвајем, гужва на степеницама између модула је катастрофална. да се ремонтују најстарије катице, то да, ове нове не треба дирати, јер могу још да терају
 
1111":3ughcmh5 je napisao(la):
Зашто да се ремонтују новије? :o

Ваљда је логичније да се старијима уради ремонт?

S obzirom na stanje tih starih, meni je najlogicnije da se oni kasiraju. Ionako cemo imati visak tramvaja u GSP-ovom voznom parku kada stignu svi CAF-ovi pa ce biti pravo vreme da se ratosiljamo krseva.
 
Ne treba kasirati nista sto moze da se remontuje i sluzi. Trebalo bi sve neremontovane katice srediti, coperizovati i ujedno zameniti podstanice da mogu da prihvataju "vracenu" struju i na taj nacin pojeftiniti obavljanje troje*******uskog i tramvajskog saobracaja. Sredjene tramvajske deonice su pokazale da mogu da budu vrlo korisne - guzve kod Sajma se "preskacu" jedino tramvajem. Dok Gazela nije otvorena, ja sam koristio tramvaj za odlazak na posao i sem parceta od zeleznicke do autobuske stanice, tramvaj je isao brze od ostalog saobracaja.
 
Ok tu je i druga varijanta, sve cemo ih remontovati i imacemo veliki visak tramvaja. Onda bismo MORALI da gradimo nove deonice i nove linije, slazem se tako bi to bilo jos i bolje resenje.
 
Da i Švajcarce malo unište na raspalim Dorćolskim šinama, a?

Da ponovim, ja sam ubeđen da se neke Katice namerno uništavaju na tim šinama. U užasno su stanju.
 
Pa dobro sta ces ipak nece biti dovoljno mesta za sve tramvaje u "Centrali", Švajcarce ce morati da premeste na dorcol
 
ma nek ih metnu u Depo i kupe jos Cafova na kredit:kk: ionako je evropa izgradila novu atinu sa sve metroom , pa mozemo i mi da calabrcnemo za par cafova :)
 
Ja mnogo gotivim retro vrata, pogotovo na starim vozilima! I praktičnija su, pogotovo kad je gužva
 
Imate stevin cetez na ovoj temi kako katica moze da se sredi i sa niskopodnim djelom i bez njega .Uz obavezno pokrivanje tockova da se nevide i adekvatno farbanje daje izgled vozilu na www.railfaneurope.net pogledajte njemacke katice kako su redjene sa ti niskopodnim djelom.Vrtimo se u krug i naravno pivski tramvaj za bir fest :vops:
 
Direkcija nam je stvarno nešto prsla u zadnje vreme.
U roku od sat vremena sam dobio 2 kontradiktorna mejla od njih, povodom mog zahteva da postave nov red vožnje za liniju 2 na internet prezentaciji.

Postovani,

Obratite se Direkciji za javni prevoz na telefon 3309-151 koja je zaduzena za dostavljanje I objavljivanje podataka na sajtu.

S postovanjem,


Gradska uprava grada Beograda
Sekretarijat za saobraćaj
Sektor za bezbednost i informisanje javnosti
Odeljenje za informisanje javnosti i informacione tehnologije
27. marta 43-45
11000 Beograd


Postovani,

Hvala sto ste nam se obratili. Direkcija za javni prevoz postavice planirani red voznje u najkracem roku.

S postovanjem
Direkcija za javni prevoz



Gradska uprava grada Beograda
Sekretarijat za saobraćaj
Sektor za bezbednost i informisanje javnosti
Odeljenje za informisanje javnosti i informacione tehnologije
27. marta 43-45
11000 Beograd


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Катице су најлепше нашминкане у оригинал дизајну са округлим фаровима. Све преко тога је буџевина.
 
tragac":2hw45epv je napisao(la):
Ok tu je i druga varijanta, sve cemo ih remontovati i imacemo veliki visak tramvaja. Onda bismo MORALI da gradimo nove deonice i nove linije, slazem se tako bi to bilo jos i bolje resenje.
Моје је запажање да ћемо тек доласком свих Кафоња имати таман оптималан број трамова. Ако погледамо садашње стање, многим линијама фале поласци. Трамови имају лошији такт од аутобуса на истим деоницама, па су све предности трамвајског подсистема потуно обесмислене. Најизразитије на правцу према Брдима.

Дакле, ништа не бацати, већ повећати такт постојећим линијама, или редуковати број линија, а повећати такт оним преосталим до чак 2 минута.
 
^^ A da bi se to uradilo kao prva mera poboljsati odrzavanje postojecih Katica.
 
spatiotecte":3cuad053 je napisao(la):
^^ A da bi se to uradilo kao prva mera poboljsati odrzavanje postojecih Katica.
Следећи корак је расформирати Дирекцију, јер од тих нерадника, никакве користи.
 
JohnnyLee":1ev1xm8f je napisao(la):
нископодан модул је ужас. имао сам прилику да се возим у Амстердаму са таквим трамвајем, гужва на степеницама између модула је катастрофална. да се ремонтују најстарије катице, то да, ове нове не треба дирати, јер могу још да терају

nisam primetio neku gužvu zbog toga u Beču, ali jesam primetio nešto drugo: prvo, daleko bolji sistem postavljanja šina, gde asfalt tu nema šta da traži, te nema onih beogradskih razvalina i rupa i drugo, sistem iako ide kroz dobar deo grada, računajući najuži centar, ima takvu šemu da se što manje ukršta sa ostalim saobraćajem - recimo linije koje idu obrnuto kazaljci na satu skreću ulevo kao da su u engleskoj, desno, naravno skrecu normalno i ne seku ulice...šine su šire, nema treskanja, sve klizi kao podmazano, na temi metro ću da nastavim
 
што се тиче нископодних модула, могу да иду само као приколице, и то да се направе од расходованих Катица
 
Sto se vise vozim cafom ne mogu se oteti dojmu koliko je dobar osecaj i koliko je lep tremvaj. ja bih zaista voleo da ceo tramvajski saobracaj bude podrzan ovim tramvajima.
 
dziggy":3d38brel je napisao(la):
Sto se vise vozim cafom ne mogu se oteti dojmu koliko je dobar osecaj i koliko je lep tremvaj. ja bih zaista voleo da ceo tramvajski saobracaj bude podrzan ovim tramvajima.

Mozes ocekivati da ce ti se pola zelje ispuniti posto ako nabave jos 60 CAF-ova, bice ih ukupno 90 sto bi cinilo od prilke jednu polovinu voznog parka :kk:
 
Vrh