Šta je novo?

Tramvaji

Meni je ovo problematično, to što se neko vozi sa vozačem je sitnica, nikome ne šteti, osim što se poštuju birokratske norme, a mnoge druge stvari trebalo bi gđa Bibić da dovede u red, koje bi svakako dooprinele putnicima koji su sada omalovaženi i kojima se pristupa bez ikakvog poštovanja
 
sto se tice raznih pravila i procedura cesto se ne slazem sa istim jer znaju da nerviraju, narocito u srbiji gde usporavaju tok radnje (npr setanje od saltera do saltera) , ali mislim da vozaci gspa imaju veliku odgovornost koju snosi i gsp ako se slucajno nesto dogodi, tako da uvek postoji onaj 1 posto.
Iako se avionske nesrece u kojima je razgovor sa 3cim ili 4tim licem u kokpitu gotovo i ne desavaju, desile su se dve da ja znam gde su ljudi ciji to posao nije bio ucestvovali direktno i indirektno u nesreci (Adria na Korzici ili Siciliji, i Aeroflot) .
Dakle, ne znaci da neko zeli da se nesto dogodi, ali uvek je bolje spreciti nego leciti. Zar treba da cekamo da dodje dan kada ce se nesto dogoditi iako nije, ili jednostavno uzroke na vreme spreciti.
Dziggy via National geografic.
 
Iako je promena skretnice laicka stvar, jako je neodgovorno od tvog kuma sto ti je to dozvolio da radis. Mnogo posledica je moglo to da ima, sta da te je udario auto, sta da si lepo prebacio a skretnica se promeni, kako bi se on opravdao ? Sta bi rekao, pa znate meni je trece lice promenilo skretnicu, ali se onda ona sama vratila nazad.

Pravila postoje da bi se zastitili sami vozaci, jer ako je sva pravila ispostovao onda je greska do infrastrukture, ovako ako mu je neko u kabini ili ako mu neko drugi menja skretnicu, nedaj boze da se nesto desilo sva krivica bi bila svaljena na njega iako zapravo on nista nije zgresio.
 
Sutra se održava sastanak sa Evropskom bankom u vezi početka ostvarivanja projekta a koji smo dobili 57 miliona € za:

1) postavljanja tramvajskih šina preko novog mosta na Savi i novog sistema upravljanja saobraćajem;
2) obnove tramvajskih šina u centru Beograda da bi se omogućilo da novi tramvaji rade na tramvajskim linijama;
3) obnavljanja i proširenja glavnih gradskih saobraćajnica radi omogućenja boljeg i sigurnijeg protoka saobraćaja u Gradu Beogradu.


http://www.ebrd.com/english/pages/project/psd/2011/local_translations/42809.pdf
 
Ma nisi ... daleko bilo.

Što se mene tiče ja računam da si bio na praksi. Razumem da pravila moraju da se poštuju i to stoji.

Možda bi bezbednosti radi, zbog zvaničnih pravila i da ne bi bilo problema u budućnosti , bilo dobro da takve posete vozaču :kum: ozvaničiš, pa da ti i daju na :dil: da potpišeš da si kod njih na praksi - obuci. Valjda tada ne bi trebalo da bude problema.
 
Voleo bi ja to ali trebaju mi veze da bi mogao da budem na praksi kod njih. Mislim pitao bi kuma ali ne bi da ga bas uznemiravam ipak ja taj aj da kazem zaluđenik za tramvaje. Ja sam prvi put seo u kabini Katice 1995 godine kada sam poceo da se vozim sa :kum:.

I od tog dana ja sam zavoleo tramvaje. Ja bi sad mogao da upisem za vozača tramvaja posto mi je 18 godina ali ipak sad zavrsavam 4 godinu kao TEHNIČAR DRUMSKOG SAOBRAĆAJA i voleo bi posle toga da upisem saobracajni faks.
 
Somi303":2c87ninx je napisao(la):
Надам се да ту спадају и аутоматске скретнице :D

Pa u Beogradu su sve važne skretnice "automatske". To što ručno promene znači da sistem ne radi ili nisu uspeli zbog nekog razloga da je aktiviraju.
 
tragac":29c9ung5 je napisao(la):
Zbog cega danas (13.12.) krak ka B. Brdu nije radio neko vreme vec su uvedeni 13L do Gospodarske mehane? :fijasko:
Ne bih znao,tipujem da je zbog nekih radova oko mosta preko ade.Bila je i vest na studiu b da ce normalizovati saobracaj tad i tad.
 
Bio je neki kvar na elektromrezi (prema Studiju B - kvar na ispravljačkoj podstanici Dobro polje), pa nisu isli tramvaji na BB.
 
Sinoć oko pola devet videh 1506 kod Hayata,nažalost nisam se vozio u njemu nego sam ga silom prilika pratio do buvljaka kolima.Sve lepo i sjajno,meni čak lepše izgleda noću nego danju onako pun svetla unutra.Ali,mora nešto da fali,od 4 prednja svetla jedno ne radi,pomislih,majku mu ,pa zar na svemu moramo da dokazujemo koliko smo aljkavi.
 
ja sam siguran da je čuburac lepši od one "ribe" što sam ja video danas u 44ci Fapov prednji deo se nabio u zemlju od nje :D Mada ako je ona tu da održava ravnotežu onda ok. Devojka je bez šale sedela na polici odma pored vozača,bila je jako gojazna tako da je zaklanjala celu desnu stranu šoferke,što je jako opasno po saobraćaj. :notok:
 
Jutros su stali tramvaji u Topcideru kod raskrsnice Hipodrom, jer je pik-ap vozilo upalo tockom u odvodni kanal pored tramvajske baštice. Čovek nije imao ni dizalicu. Posle desetak minuta, kad već niko nije dolazio (policija, parking servis i dr) ljudi su se skupili i nekako ga izvukli. Evo slika:
fotografija0721.jpg

fotografija0722.jpg

fotografija0724.jpg
 
Samo sam čekao kada će ovo da se desi :mad: :blah:

Gradska odluka o Komunalnom redu u vezi ovog slučaja kaže:
Ради безбедности пешака и сигурности саобраћаја, сви отвори на коловозима, тротоарима као и другим саобраћајним површинама, пијацама, парковима, двориштима, пролазима и другим сличним местима морају бити покривени одговарајућим поклопцима, решеткама или другим затва-
рачима...

Tako da su načinjene fotografije odličan dokaz, stvar odmah šaljem u inspekciju. :)
 
c.s.i.":1jjvk2t9 je napisao(la):
Samo sam čekao kada će ovo da se desi :mad: :blah:

Gradska odluka o Komunalnom redu u vezi ovog slučaja kaže:
Ради безбедности пешака и сигурности саобраћаја, сви отвори на коловозима, тротоарима као и другим саобраћајним површинама, пијацама, парковима, двориштима, пролазима и другим сличним местима морају бити покривени одговарајућим поклопцима, решеткама или другим затва-
рачима...

Tako da su načinjene fotografije odličan dokaz, stvar odmah šaljem u inspekciju. :)

Тај део уопште није ни предвиђен за аутомобиле, већ за трамваје :dil:
 
Ne samo to jedno vozilo već stotine automobila tu skreće i ide preko tramvajskih baštica sve do početka Sajma. Čak su vozači toliko nervozni da su svirali svim ovim okupljenim ljudima koji su pokušavali da sklone vozilo da se pomere da oni prođu tramvajskom bašticom. Velike su gužve, nervoza, pravac od rskrsnice Hipodrom do Sajma nije pušten a policija štrajkuje ili se čak namerno sklanja....a na stranu naša tolerancija...
 
Vrh