Način otvaranja vrata na CAF-ku je u skladu sa nekim od novijih pravilnika kakvi postoje u SAD za školske i gradske autobuse (ne znam da li pravilnik važi na nivou SAD-a ili pojedinih država).
Desilo se par slučajeva gde su se klinci igrali sa dugmićima, pritiskali ih (tj. davali signal da se vrata otvore), a pošto je stanica bila duža, zaboravili su, da su dali komandu vratima da se otvore.
Naravno, neki klinac je ispao iz autobusa jer je bio naslonjen na vrata, a zaboravio je da je pritisnuo dugme i zadobio povrede.
Nakon toga je traženo da se uvede sistem kao u CAF-ku.
Elem, mana sistema u CAF-ku je što treba više vremena ali je bezbednije.
Pravila se, nažalost, često menjaju tek kad neko plati glavom ili rukom.
Nikako ne treba dozvoliti da vozač CAF-a otvara sva vrata.
Leti, zbog klime,zimi zbog grejanja a tako se i čuva mehanizam za otvaranje vrata i zaptivne gume
Neophodno je staviti nalepnicu koja putnicima objašnjava sistem otvaranja vrata.
Potom treba uvoditi i sistem da tramvaj i ostala vozila ne staju posle 22h, a možda i ceo dan ako na stanici nema nikog i ako u vozilu niko ne pritisne dugme izlaz