Šta je novo?

Tramvaji

NOVI 011":3dra6qrv je napisao(la):
http://www.train-photos.com/picture/number6926.asp a da nam Basel pokloni ovakve tramvaje?? Mislim baš bi bilo lepo.. ovo su ako se nevram Simens i jako su lepi... :laugh:

Ko zna nemački može na ovoj stranici
http://www.g-st.ch/trambasel/spezial/combino_stilllegung.html
da pročita da je svih 28 Combino tramvaja u Bazelu posle pređenih približno 120.000km zbog pucanja konstrukcije privremeno povučeno i rekonstruisano. Između ostalog promenjene su i zglobne veze. Simens je ukupno oko 200(!!!) ovakvih tramvaja iz raznih gradova Evrope povlačio na rekonstrukciju o svom trošku. Koliko mi je poznato Bazel je zbog toga otkazao dalje nabavke Combina.
Mislim da je CAF iz toga izvukao pouku. Ako se sećate na 1501 su zamenjeni zglobovi a sledeći tramvaji su već sa tim novim zglobovima stigli u Beograd.
U Bazelu je osim toga u početnom periodu bilo problema sa (prenosim iz teksta):
- elektronikom, zbog čega je često blokirao kompletan saobraćaj pa su ga prozvali "Blockino".
- putnici su se žalili da klima suviše hladi
- loše vidljive elektronske table na čelu tramvaja su zamenjene sa metalnim! (da li samo privremeno nije jasno iz teksta)
- stanovnici su se žalili na bučnu klimu (spolja) što je naknadno otklonjeno
- habanje točkova je bilo veće od planiranog

Dakle, možda ima šanse da nam ih uskoro poklone.
 
Mislim da se baš na ovoj temi pre nekoliko godina, dok je izbor novog tramvaja bio u toku, pisalo o tome kako Siemens Combino ima problema...sada ne mogu da se setim, ali mislim da su ti postovi tamo negde...I Want To Believe ;)
 
Uf da nam dodje ovaj 7modelni tramvaj , mislim da bi opet sve bbeogradske šine morali da prilagodimo simensima :)
 
omega":3pwuuqjr je napisao(la):
NOVI 011":3pwuuqjr je napisao(la):
http://www.train-photos.com/picture/number6926.asp a da nam Basel pokloni ovakve tramvaje?? Mislim baš bi bilo lepo.. ovo su ako se nevram Simens i jako su lepi... :laugh:

Ko zna nemački može na ovoj stranici
http://www.g-st.ch/trambasel/spezial/combino_stilllegung.html
da pročita da je svih 28 Combino tramvaja u Bazelu posle pređenih približno 120.000km zbog pucanja konstrukcije privremeno povučeno i rekonstruisano. Između ostalog promenjene su i zglobne veze. Simens je ukupno oko 200(!!!) ovakvih tramvaja iz raznih gradova Evrope povlačio na rekonstrukciju o svom trošku. Koliko mi je poznato Bazel je zbog toga otkazao dalje nabavke Combina.
Mislim da je CAF iz toga izvukao pouku. Ako se sećate na 1501 su zamenjeni zglobovi a sledeći tramvaji su već sa tim novim zglobovima stigli u Beograd.
U Bazelu je osim toga u početnom periodu bilo problema sa (prenosim iz teksta):
- elektronikom, zbog čega je često blokirao kompletan saobraćaj pa su ga prozvali "Blockino".
- putnici su se žalili da klima suviše hladi
- loše vidljive elektronske table na čelu tramvaja su zamenjene sa metalnim! (da li samo privremeno nije jasno iz teksta)
- stanovnici su se žalili na bučnu klimu (spolja) što je naknadno otklonjeno
- habanje točkova je bilo veće od planiranog

Dakle, možda ima šanse da nam ih uskoro poklone.

НЕМОГУЋЕ да у развијеној европи људи имају проблема са новим трамвајима! Напросто не желим да поверујем у тако нешто, сви знамо да је тако нешто могуће само у Србији! :rolleyes:
 
Шта је то са Сименсом? Мађари и Румуни (или Бугари :laugh: ) су се жалили на возове, а сад и Швајцарци на трамове :rolleyes:
 
Neko je pominjao tramvaje na Trgu Republike?

istorijat2.jpg
 
E da ste ostavili ovakve tramvaje do danas kao u San Francisku mozda bi zaradili i koju kintu vise zbog turista ..
 
Лепо је то да се купе нови трамваји и расходују стари... у Дубаију или некој сличној економији. Уз сву радост око нових трамваја, остаје чињеница да ће тих 80 (30 плус 50) нових трамваја заједно да кошта преко 200 милиона. Са 200 милиона је могло комотно да се крене у изградњу метроа, што би била значајно боља инвестиција. Метро има и значајне урбанистичке ефекте (повећање степена искоришћености земљишта) које трамваји напросто не могу да донесу, а такође у принципу не мислим да Београд треба да расходује било шта што је и даље функционално.
 
ma da kupimo neke ruske tenkove od tramvaja jeftine a robusne pa da ih vozimo po kaldrmi od šina i da nam traju sto godina. nisu za nas ove fensi džidža bidže..


nama ne treba audi nama treba lada.
 
CAF-ovi su sasvim lepi i sigurni tramvaji.Combino su imali probleme u nekoliko svetskih gradova i trazili su da se povuku posle predjenih 120000 km.Mozete videti ovde:
http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/combinos-withdrawn.html

Em sto su imali problema sa Combino tramvajima,pojedini su mnogo ruzni.U Melbourne npr.:

cand77.jpg


A ni ostali koji opsluzuju gradjane Melbourne-a nisu lepi:

cand111.jpg


cand5000.jpg


A tek Sidney :laugh:

33413308985082137a88.jpg
 
Прво да нагласим да не желим да пљујем по ЦАФ-овима, јер су тек почела да возе два комада, а ја се нисам возио ни у једном. :)

Оно што желим да кажем је да су ЧКД трамваји током већег дела своје каријере имали лоше одржавање. Хвала Богу, оних 30 је ремонтовано у Гоши и Инекону (мада већ смо успели два да расходујемо - 294 и 351, а 322 је у квару сто година :rolleyes: ). И поред тога што су лоше одржавани и што су се залетали са сечењем у једном тренутку, нас и даље вози око 150 Катица и од сада на даље их треба што боље одржавати. И наравно слати по неколико годишње сукцесивно на ремонт. Не мора у Инекон, али у Гошу или Желвоз, што да не.

Не бих волео да добијемо још 50 ЦАФ-ова, по цену сечења Катица. Не желим да говорим како они нису за нас и слично, али за трамваје као што су ЦАФ треба прво променити ствари из корена у ГСП-у, а и у држави, па се тек онда упустити у овакву инвестицију коју ће да отплаћују наши праунуци. Ево, због ЦАФ-ова који су већ били купљени, прекопавано је пола града. :mad:

Да додам само да су се и раније секли трамваји без икаквог разлога. Трамваји ЧКД Т4 су сви исечени крајем осамдесетих (ваљда када су купљене Катице 371-400), а да нису саставили ни 15 година. :notok:

Само нек модернизују Катице и мирни смо, међутим постоји један проблем. Много више новца може да се украде на куповини 50 ЦАФ-ова него на модернизацији 100 ЧКД-ова. :rolleyes:
 
U prilog tome da nesrece ne biraju mesto,proizvodjaca i naciju evo jos malo slika iz preciznog,sredjenog i prebogatog Melbourne-a,ne tako davno:

spoj starog i novog :o

tramcrash01.jpg


interracial :D

1fb35878f5f110973b84155.jpg


straight to the wine bar :vops:

tramcrash06.jpg


i konacno,moja omiljena :shok:

33628cf70a1744c7b4ca737.jpg
 
NOVI 011":2fb1r7n2 je napisao(la):
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beograd/od_2020_samo_novi_tramvaji.39.html?news_id=210230 Evo kako se misli u budućnost. :pob: Grad planira da nabavi "tenderom" još pedeset tramvaja,odmah posle završetka isporuke "španaca" evo isečak iz novina,pa ako KOZA LAŽE,ONDA JE KOZA LAŽOV :D :D :D

50 komada puta 2.3 miliona eura=116,66 miliona eura.

Mi nemamo te novce,zalim sto cu te razocarati.Ako se kupe ovi tramvaji,onda nista od metroa.A mozda ih i uzmu,ali onda ce vise drzava da placa metro nego grad.U svakom slucaju zaduzivanje do koske.
 
Djordje":2c649h3y je napisao(la):
Лепо је то да се купе нови трамваји и расходују стари... у Дубаију или некој сличној економији. Уз сву радост око нових трамваја, остаје чињеница да ће тих 80 (30 плус 50) нових трамваја заједно да кошта преко 200 милиона. Са 200 милиона је могло комотно да се крене у изградњу метроа, што би била значајно боља инвестиција. Метро има и значајне урбанистичке ефекте (повећање степена искоришћености земљишта) које трамваји напросто не могу да донесу, а такође у принципу не мислим да Београд треба да расходује било шта што је и даље функционално.
Да не говоримо и о комплетној реконструкцији трамвајске мреже, која је такође коштала (која, показује се, и даље није довољно фина за размажене КАФ-ове... :rolleyes: . Испашће да је било боље узети хрватске трамваје, јер они без проблема возе по такође кршевитим загребачким шинама.)
1111":2c649h3y je napisao(la):
Само нек модернизују Катице и мирни смо, међутим постоји један проблем. Много више новца може да се украде на куповини 50 ЦАФ-ова него на модернизацији 100 ЧКД-ова. :rolleyes:
Убо си поенту.
vucko":2c649h3y je napisao(la):
Mi nemamo te novce,zalim sto cu te razocarati.Ako se kupe ovi tramvaji,onda nista od metroa.A mozda ih i uzmu,ali onda ce vise drzava da placa metro nego grad.U svakom slucaju zaduzivanje do koske.
Живео паланачки Београд... :rolleyes:
 
Kompletna rekonstrukcija tramvajske mreze je morala da se odradi okreni obrni, pa nasta su licile sine na Bulevaru i drugim mestima...jedan faktor kod propadanja tramvaja su sigurno i razdrndane sine. Tako da neuzimanje CAFovih tramvaja ne bi znacilo ne rekonstrukciju sina i mreze generalno, jer je mreza morala da se rekonstruise skroz da bi uopste po njoj vozio bilo kakav tramvaj. Pa mreza je pocela da se rekonstruise odma nakon 2000. pre nego sto je bilo ko razmisljao o novim tramvajima i kada su glavne prinove u GSPu bile donacije iz Bazela.

Sto se tice "katica", samo da primetim da apsolutno SVE katice pa i one remontovane izgledaju kao prebijene limene kutije - pogledajte na svakoj kako je "izudaran" i iskrivljen lim i kako se svaka druga-treca i na novim sinama tetura levo-desno pa uporedite to sa stabilnoscu i solidnoscu "svajcaraca".
 
LRT fijasko ispred masinskog faksa malopre.Lik parkirao kamionet na parking mesto ali viri zadnji deo auta na sinama pa 4 katice stoje u mestu :bash:
 
Što volim te pametne vozače, koja nakon parkiranja blokiraju šine...
Parking servis treba da uvede pravilo da se u tim slučajevima jednostavno odseca deo vozila koji smeta, i odnosi zatim van grada na otpad, a ostatak vozila, ukolilko je parkiranje uredno plaćeno, ostaje na parkingu... :) Za čas bi svi počeli da paze kako parkiraju :D

cutting_car.gif
544313950_Q8c8S-M.jpg
Half+red+car.jpg
 
katice katice su prave nedam katice ocu jo katica ocu sredjene katice :pob: Nego 1501 smo slupali 1502 vozi .1504 bio na probi a sta je sa 1503 od njega ni traga ni glasa
 
Vrh