Šta je novo?

Tramvaji

ljudi, zna li neko zasto nisu krenuli tramvaji za BB 28.08. kako je i najavljeno?

Gde jos nisu zavrseni radovi? Ja prosao juce blizu te trase i video da nema prepreka ni kod nove petlje ni kod mostarske petlje...

zna li neko kad ce krenuti 3, 12, 13?
 
Felix55":18bqn75a je napisao(la):
Pogledao sam Aleksandrove fotke ta 2 tramvaja, ako i jesu bili restaurirani, već su zreli za novo sređivanje zahvaljujući tipičnim GSP uslovima čuvanja i održavanja... korozija na mnogo mesta, oguljena farba, isprskani nekom belom farbom, umazana stakla... :rolleyes:

Oni su garažirani i zahtevaju možda minimalna ulaganja, jer su već jednom restaurirani. Ovo nije bela farba, već izmet od golubova koji obitavaju u toj hali :laugh:

Inače, danas razgovarah s gospodinom iz CAF-a, reče mi da će biti malo problema oko dodavanja rukohvata u nekim delovima, jer se nalazi iznad oprema i vratanca se ne bi mogla otvoriti. Ja sam rekao da možda na tim mestima dodaju samo one viseće rukodržače, bez šipke.
 
U tramvaju inače ne postoji toplika potreba za držanjem jer ide elegantnije od autobusa, dosta je i sedišta pa se ljudi mogu držati i za njih. Mislim da to nije toliki problem.
Jesi li ga pitao zbog čega ide tako sporo tramvaj?
 
Матеја Бељан":372jfo7o je napisao(la):
Jesi li ga pitao zbog čega ide tako sporo tramvaj?

To nisam, pitao sam ga za Kentkart rekao mi je da ne želi da misli o tome kako će provući instalaciju.

Rekao je da je glavni računar sada problem i da se radi na optimizaciji, kamere nisu dobre i seckaju, što se mora ispraviti, a dešava se i da razglas štuca. Kvar je prijavljen firmi koja je radila razglas (da li iz Finske ili Švedske, zaboravih :shok: ) i biće nekih izmena verovatno. Razglas ne funkcioniše GPS pozicinoranjem, već vozilo ima svoje algoritme pa na osnovu predjenog puta i još nekih parametara reprodukuje glas (kao KT4 remontovane u Goši - Buse sistem). Inače, ako priđete vozačevoj kabini možete čuti pištanje, to je alarm, jer vozilo izlistava greške. Većina njih su banalne, tipa, uređaji koji su vezani za glavni računar nisu na dobili IP adresu u trenutku podizanja jer DHCP nije se nije još podigao i slične stvarčice, takva greška ostaje zabeležena i non-stop signalizira vozaču kvar. Rešenje je da se softverski dozvoli više više vremena, naravno i to će biti ispravljeno.

Što se brzine tiče, sada voze malo sporije dok se ne uhodaju. Verovatno se i vozači plaše da jurišaju s njim. Inače, na bulevaru ide preko 40 km/h na nekim deonicama, na mostu i preko 50 km/h, iako nemate takav utisak zbog minimalne buke. Za sada ne kasni na svoje polaske, možemo reći “knap” je.
 
Haha to za instalacije za naplatu je takodje moralo da se projektuje kad je pravljen tramvaj. Čovek mora da se šlogirao šta je sve video ovde
 
Pa tako recite ja mislio da vrate neke tramvaje.

Samo da kazem da ce liniju 11 vratiti kada bude gotov most na adi tj. kad se puste sine na mostu.
Linija 11 ce ici ovako: Blok45-sajam-zeleznicka-kalemegdan(Beko)
 
Djakovac":3pxngj4j je napisao(la):
Pročitah u nekim novinama da je LDP pokrenuo potpisivanje peticije za vraćanje tramvaja 11...
Cuburac93":3pxngj4j je napisao(la):
Kojih 11 tramvaja treba da se vrate

Cuburac, bez tebe ovaj forum ne bi bio tako interesantan, definitivno :D :cool:
 
Cuburac93":3kfkyvfl je napisao(la):
Pa tako recite ja mislio da vrate neke tramvaje.

Samo da kazem da ce liniju 11 vratiti kada bude gotov most na adi tj. kad se puste sine na mostu.
Linija 11 ce ici ovako: Blok45-sajam-zeleznicka-kalemegdan(Beko)

To za 11cu je istina,to i rekose na vestima studia B neki iz GSP-a.2013 kada zavrse sine preko novog mosta pustaju CAF-ka i na 11cu.Do tada cemo ga gledati samo na 7ici.
 
Pa oni se samo predomisljaju u vezi linije 11, bila je vest da su je ukinuli potpuno, sad je odjednom vracaju...
 
^^ Nadajmo se! Treba jos da srede trasu od Slavije do Veterinarskog fakulteta i od Autokomande do Banjice (ili mozda samo do Trosarine) i eto CAF-a na devetki! :D
 
A kako ce ta nova jedanaestica da ide na N. Beogradu? Hoce li postojati veza novog mosta i tramvajske trase u Jurija Gararina ili ce tramvaj da ide oko Belvilla?
 
lento":rdzfvjjq je napisao(la):
^^ Nadajmo se! Treba jos da srede trasu od Slavije do Veterinarskog fakulteta i od Autokomande do Banjice (ili mozda samo do Trosarine) i eto CAF-a na devetki! :D
:cool: i onda konacno da na liniji za vozdovac ima neki normalan prevoz...stv je mnogo lep ovaj caf,izgleda ko svemisrski brod uzivo...E DA ZNAM DA JE offtopic ali da li je neko primetio da se bioskp vozdovac krenuo da raspada,same od sebe cigle krenule da se urusavaju od vlage... :(
 
lento":1d1obtbx je napisao(la):
A kako ce ta nova jedanaestica da ide na N. Beogradu? Hoce li postojati veza novog mosta i tramvajske trase u Jurija Gararina ili ce tramvaj da ide oko Belvilla?

Oko belvila pored gsp garaze pa ce da se ukljucuje u Jurija Gagarina ispred delta sitija.
 
Sa http://www.beograd.rs/

Петак, 02. септембар 2011.

Линије 3, 12 и 13 враћају се на редовну трасу

Почев од понедељка, 5. септембра, трамвајске линије 3, 12 и 13 враћају се на редовну трасу.

Радови на трамвајском мосту у зони петље „Мостар” и радови у зони петље „Радничка”, због којих ове трамвајске линије нису саобраћале до Бановог брда и Раковице, завршени су.

Враћањем трамвајских линија 12 и 13 на редовну трасу, престају да саобраћају привремене аутобуске линије 3А и 13А и трамвајска линија 12Л.
 
Ja sam razumeo da će cafovi od nove godine polako početi da se raspoređuju na novu hibridnu 13. zato što je ta trasa nbg bb potpuno rekonstruisana. moju tvrdnju potvrđuje i to sto kod železničke na stanici 3 12 13 seku ivičnjak stajališta da bi španac prošao. Ne zvanično, sledećeg ponedeljka (12.09) bi prvi caf trebao da okrene na Banovom Brdu
 
Vrh