Šta je novo?

Tramvaji

Mile":yzw93t25 je napisao(la):
Beograd ima oko 250 tramvaja u voznom parku, a CAF godisnje proizodi 20. To znaci da ce biti potrebno vise od deset godina da se u obnovi ceo vozni park sa Urbos-om.

Ne bih rekao da ima 250, mozda je samo oko 150 u redovnom saobracaju kada rade sve linije. Samo na papiru ima 250, 220 katica (200-420), 30 svajcaraca i (trenutno) 3 CAFa... Od ovih katica, koje su originalno kupljene, sigurno skoro 100tinak vise nije u upotrebi.
 
28.08. je trebalo da prorade ponovo tramvaji 12, 13 i 3.

Zna li neko da li su krenuli, meni se cini da sam juce video da i dalje idu busevi na tim linijama?
 
Foto reportaža - CAF Urbos 3, garažni broj 1502 na liniji 7, od Novog Bg-a do Ustaničke i nazad... :kk:

Okretnica Nbg
novi-zikica-jovanovic-Spanac-foto-o.-krutenjuk.jpg


slika55850.jpg


slika55853.jpg


Ovde je akcenat na elegantno obučenom gospodinu u potkošulji... A treba pomenuti i ženu koja se ne vidi na fotki, a koja je stojeći na stanici pritiskala dugme za otvaranje vrata, i zatim ih je gurala svom snagom da bi se brže otvorila, pošto hoće da zauzme sedište... :rolleyes:
slika55848.jpg


slika55851.jpg


slika55852.jpg


120531-bgtramvaj-foto-emil-conkic.jpg


Kod Železničke stanice
1702.jpg
1708.jpg


Kod Cvetka
120529-bgtramvaj-02-foto-emil-conkic.jpg


U Bulevaru
bgd-tramvaj.jpg


Povratak preko mosta
120753-23.jpg


Stara i nova generacija
170678_bgtramvaj018-foto-emil-conkic_origh.jpg


Foto: Blic/24 sata/Novosti/Pravda/Tanjug/Press
 
rokitansky":a862hzyp je napisao(la):
Samo na papiru ima 250, 220 katica (200-420), 30 svajcaraca i (trenutno) 3 CAFa...

Nema ni na papiru, mnogo je Katica rashodovano tokom devedesetih. Možda nije ni baš tačan podatak, ali evo otprilike kako stoje stvari

Tatra KT4YU____100 /otporničke/
Tatra KT4M YU__19 /čoper, poslednja serija/
Tatra KT4YU-M__27 /čoperizovane Goša/
Duewag Be4/6__28
CAF Urbos III___ 3
Be 4/4 SWP_____1
Tatra T4D_______1
transphoto.ru
 
@Cuburac
Nisam tako brz ni u kom slucaju :D Fotke sam, kao sto sam bio i napisao, prikupio sa sajtova Blic/24 sata/Novosti/Pravda/Tanjug/Press
 
Mile":ji9etcpf je napisao(la):
Beograd ima oko 250 tramvaja u voznom parku, a CAF godisnje proizodi 20. To znaci da ce biti potrebno vise od deset godina da se u obnovi ceo vozni park sa Urbos-om.

ne verujem bas da je tako, jer je zagreb za nekoliko godina zamenio sve tramvaje u gradu, a radila ih je hrvatskta fabrika koja verujem da ima mnogo manje kapacitete od CAFa. cisto radi logicnog uporedjivanja
 
Kapaciteti i nisu toliki problem vec pare.Zbog te obnove voznog parka Zagreb ne moze da izgradi most koji mu treba vec godinama,a kako stoje stvari nece ga ni skoro graditi.
 
Eto vidiš. A mi i tramvaje i dva mosta, tek tako. PIH

Uzgred, pročitao sam negde da švajcarci trenutno čine 1/3 voznog parka. Da li je to tačno?
Ako jeste, onda imamo 30 katica, 30 zelenih, 30 španaca, super ravnoteža :)
 
Poludeo sam danas. Oko 16:45 sam u Resavskoj prošao pored CAF-a koji je išao ka NBG-u. Pošto sam do 17:30 završio obaveze koje sam imao, rešio sam da sačekam CAF u povratku sa NBG-a kod Vuka da bih se konačno provozao.

Propustio sam oko 20-25 tramvaja svih oblika i veličina (išli su bukvalno na minut), ali od CAF-a ni traga ni glasa. U 18:10 sam mrtav umoran ušao u belo ofarbani tramvaj i vozio se do Cvetka. Napominjem da se CAF za tih 40 minuta nije vratio iz pravca Ustaničke, tj. da nema šanse da sam ga propustio. Zadržao sam se kod Cvetka još 5 minuta na trafici ali CAF-a i dalje nije bilo.

Da li mu zaista treba više od sat i po da od Resavske dođe do okretnice na NBG i onda nazad do Vuka? Prosto ne mogu da verujem da je to slučaj...
 
Tramvaji na linijama 12,13 i 3 se na redovne trase vracaju 5.septembra.To je obavestenje koje sam procitao na okretnici na Banovom brdu.
 
@Sammael
Uzmi u obzir prvo to da smo konstatovali da CAF-a (nadamo se samo u ovoj početnoj test-fazi) voze sporije od ostalih tramvaja, iz raznih razloga... Drugo, da su mu izgleda pauze na okretnici Nbg često duže nego što je to običaj kada su ostali tramvaji u pitanju.

Konkretno, danas sam ga video kod bloka 70 kako ide ka centru grada oko 17.40, skoro sat vremena nakon što si ga ti video u Resavskoj, što znači da je ili puzio sporo po gradu ili da je opet imao dužu pauzu na okretnici.
 
Konačno dosadilo nam više da se vozimo u neudobnim prenatrpanim autobusima,uz to naravno da častite ako se ne zapale.. :kafa:
 
Sat vremena je danas oko 4 trebalo tramvaju da stigne od Sava centra do ustaničke pa do djerma, tako da relacija Vuk-nbg-vuk sigurno treba više od sat vremena
 
Meni je pobegao kod Pravnog oko 16:30h, pa sam pojurio na BG voz i sisao kod Buvljaka oko 16:45h. Cekao sam ga svega nekih 5 minuta sto me je prijatno iznenadilo, a onda luda voznja do bloka 45. Bio je pun, jedva sam stajao u zadnjem delu. Utisak je da je malo tesnije, jer sam navikao na Katice ali sam odusevljen sa dizajnom, najavom "stajalista", mada je mnogo da tri puta ponavlja, trebalo bi jednom na engleskom umesto, jer sada zvuci zanimljivo, ali posle nekog vremena verovatno cemo sanjati taj glas. Jedan lik nije uspeo da otvori vrata na dugme pa su svi povikali: ''Jace stisni". Klima radila kao i ekrani sa vizuelnim podacima. Tako da sve u svemu bilo je lepo biti u centru paznje dok svi spolja pilje u tebe, tj. Kafenog. :)
 
kopmania":3utcgluq je napisao(la):
Sat vremena je danas oko 4 trebalo tramvaju da stigne od Sava centra do ustaničke pa do djerma, tako da relacija Vuk-nbg-vuk sigurno treba više od sat vremena
Sat i po vremena smo ja i direktor cekali u nedelju kod vuka da odradi vuk-nbg-vuk.
 
Ja resio da ga ne cekam, nek ceka on mene.:)pa kad nam se ukrste putevi... :D
 
Јел постоји дисплеј са листом тренутне и следећих станица? То је нпр сјајно одрађено у Прагу на новим Шкода трамвајима који изгледају као свемирски брод поред КАФ-а.
 
I ja sam pretabanao čitav Bulevar od Cvetka do Vuka i digao ruke. Morao sam natrag na ručak, a ukućani su me čekali da im donesem koješta za uz jelo. :vops:
 
Vrh