evo i nekih mojih utisaka:
moj utisak je da previse price ima od strane automata, jer 3 puta se najavljuju stanice, i jos one koje imaju dosta ukrstanja, a koje su blize prethodnoj , najava istih moze da bude iritantna, bar meni (ili nisam navikao). prilikom polaska sa stanice kaze "sledece stajaliste to i to ukrstanje to i to", onda pred stanicu opet ide "sledece stajaliste to i to ukrstanje bla bla" i onda kad stane opet kaze stajaliste to i to itd.. zamislite samo koliko se teksta cuje na potezu od djerma do Vukovog spomenika . Mislim da su preterali sa tim, ja sam za minimalisticku varijantu, stanica Vukov spomenik, sledeca stanica Pravni fakultet. I kad stigne kaze Pravni fakultet, sledeca Crkva sv Marka itd.
Druga primedba je na brzinu, kroz bulevar je fina brzina bila, ali na skretanjima i na drugim pravinama npr kroz Resavsku ili preko mosta i nakon istog, kao i kroz Nemanjinu je bas sporo vozio. Mozda je to bas danas, a nekad je i do majstora, ali bilo je malo dosadno.
Sve ostalo je manje vise ok, koliko sam shvatio koncepciju vozila nije bas toliko predvidjena setnja s jednog kraja tramvaja na drugi obzirom da izmedju sedista moze samo jedan covek da stane. Tramvaj spolja izgleda savrseno, nije sto je nas ali je jedan od najlepsih koje sam video. I vise mi se svidja ovaj dizajn unutra sa crvenim sipkama i sivim sedistima nego onaj na 1501 koji mi se cini da ima neke narandzaste nijanse.