vucko":3ci32lzt je napisao(la):Hvala puno na lepim zeljama.Izvinjavam se na stvaranju offtopica,nije bilo namerno
Samo za 2012icu,LRT u hjustonu.Snimci LRT fijaska sa vozila
http://www.youtube.com/watch?v=OwcYcedLxZc&feature=related
A evo i gradski bus da se skuca u LRT
http://www.youtube.com/watch?v=WzJ-o3WdXqY&NR=1
JohnnyLee":1xamlc9b je napisao(la):vucko":1xamlc9b je napisao(la):Hvala puno na lepim zeljama.Izvinjavam se na stvaranju offtopica,nije bilo namerno
Samo za 2012icu,LRT u hjustonu.Snimci LRT fijaska sa vozila
http://www.youtube.com/watch?v=OwcYcedLxZc&feature=related
A evo i gradski bus da se skuca u LRT
http://www.youtube.com/watch?v=WzJ-o3WdXqY&NR=1
па добро, наши возачи нису толики ретарди као Амери, већ смо се навикли на трамваје. реално, колико имамо саобраћајки са трамвајима годишње? 5, 6? то што они у животу нису видели воз, а не трамвај је прича за себе
На Славији је проблем у катастрофално решеним шинским трасама и скретницама, које меандрирају. у комбинацији се "сецкањем" напона на чворовима инсталација. Кривине за шинске возила МОРАЈУ да имају континуалне радијусе, а не да играјуaladin2908":ohvnegmv je napisao(la):onda je redak primerak ,jer ima onih koji na kruznom toku na slaviji daju gas pa mi sipka zavrsi u rebrima a ne bi ostao u mestu pa da si zavaren za njega...
auper, nek je takvih onda sto vise inace ce caf da slece sa sina svakih 10 min...Cuburac93":2pfkjcbc je napisao(la):to ti kazem ja kad uđem u neki drugi tramvaj lik da punu voznju ja poletim unazad sa ostalim putnicima.
Moj kum samo sljaka liniju 14 a nedeljom mu daju neki drugi broj da vozi.
Videcu kada mi se kum vrati sa godisnjeg pa kad bude radio u nedelju na nekoj liniji napravicu reportazu kao prosli put
Мислим да је још горе код Правног, где при скретању има неколико укрштања и скретница на малом растојању. То лудило са променама радијуса кривина на кратком растојању ми је увек избацивало утробу.stf":3qr3vfl2 je napisao(la):На Славији је проблем у катастрофално решеним шинским трасама и скретницама, које меандрирају. у комбинацији се "сецкањем" напона на чворовима инсталација. Кривине за шинске возила МОРАЈУ да имају континуалне радијусе, а не да играју
слалом.