Šta je novo?

Tramvaji

I pantograf napred,samo jednu kabinu vozaca i vrata samo sa jedne strane.Dakle bez obzira sto je prostor za putnike uzi nego ovaj u saragosi bice vise mesta za putnike.
 
Senke":17kl71lu je napisao(la):
zaffa":17kl71lu je napisao(la):
nagradna igra: nađite jedan gsp tramvaj koji nije išaran spolja ili iznutra :(
409
ocigledno ga nisi duze vreme video......overili su i njega.

Vucko":17kl71lu je napisao(la):
Cesta slika,zastoj tramvaja kod cvetka u pravcu ka ustanickoj jer se nagomilaju na prelasku sa sredine ulice na stranu.
Hteo sam vec da napomenem na ovo. Koliko zapravo nisu uopste ubrzali saobracaj na Bulevaru prebacivanjem sina u sredinu. Koliko se vremena ustedi na ta rekonstruisana 2.5 km, isto toliko se izgubi na ovom semaforu. Bulevar ce biti funkcionalan, tek kad ga prosire do kraja, ovako su samo bacili pare.
 
@stf

Ne bih se slozio sa tobom prijatelju. Nije taj semafor toliki problem na Bulevaru, buduci da se svaki dan vozim od Vuka do Kluza. Rekonstrukcijom su ubrzali saobracaj, al su isto tako smanjili broj vozila koja saobracaju tako da mi opet treba oko 25-30 minuta tramvajem do kuce, jedino sto je sad voznja udobnija..
 
@stf a i kada ides ka vuku od recimo cvetka imas utisak da letis/
 
KimIlSin":1gh1ob3k je napisao(la):
Ovi iz Bukuresta nisu novi, pravljeni su jos od sredine 80-ih, u firmi RATB URAC. Novi tramvaji su Bucur LF. Sto se Beograda tice, krenulo se sa proizvodnjom prvog primerka za BG, i ako sve bude teklo po planu, bice gotov za par meseci. ;)
Bio sam nekoliko dana u Bukurestu i nisam video te nove tramvaje. Jedino ako ih nisu povukli za praznike iz nekog razloga..... posto su bas svi isti,ovako beli.
 
Wile E. Coyote":10r66m9t je napisao(la):
JohnnyLee":10r66m9t je napisao(la):
znam za kabinu i vrata, samo nisam bio siguranza pantograf.
Мора да буде напред, због пребацивања скретница.
Moderni tramvaji nakalemljeni na zastarelu tehnologiju.......GSP....:lol:
 
stf":35iwpdhe je napisao(la):
Senke":35iwpdhe je napisao(la):
zaffa":35iwpdhe je napisao(la):
nagradna igra: nađite jedan gsp tramvaj koji nije išaran spolja ili iznutra :(
409
ocigledno ga nisi duze vreme video......overili su i njega.
Што?!:rant:Првобитно ми је дошло да псујем и то како, ал кад сам се мало смирио, само ћу рећи туга:( Какав леп трамвај...
 
Problem je u tome sto gsp nista neradi da taj vANDALIZAM sprijeci :kafa:
 
medjutim":239xyfe9 je napisao(la):
Pretpostavljam da misliš na tramvaj? :D
sto si bezobrazan! :lool:


Za ovakav model tramvaja definitivno je lepse kad je uzi, tramvaj ne bi trebalo da deluje kao neki sleper
 
RockerSVK":1n3arm7d je napisao(la):
stf":1n3arm7d je napisao(la):
Senke":1n3arm7d je napisao(la):
ocigledno ga nisi duze vreme video......overili su i njega.
Што?!:rant:Првобитно ми је дошло да псујем и то како, ал кад сам се мало смирио, само ћу рећи туга:( Какав леп трамвај...
То раде људи којима смета чисто. Упознао сам пар случајева.
 
@стф

Ма пропалитети, не треба трошити драгоцене речи.

@Матеја

Предност 1000мм колосека јесте управо у томе, да су трамваји естетски елегантни и да могу под већом брзином да савладавају кривине, што није случај на стандардном...
 
Prelistavam , kad ono
07 June 2008 01:44:36
Steva
Он има чудесну моћ....
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=675
postavio mapu koja će tek da bude aktuelna linija br 3 naravno preko Ade
vala vredi prelistavati ovaj forum , toliko lepih i još ne iskorišćenih ideja , projekata ... milina jedna :vops:
Edit
gde bese, ono uputstvo kako se ovde kače slike
 
originalna ideja je bila da ima linija do Zemunskog keja, da bude skretanje kod Ušća, ali bi se tu stvarala velika gužva. kada budem stigao, okačiću i tu varijantu
 
JohnnyLee":lzya6kj4 je napisao(la):
predlog za tramvajske linije
Од Славије до Студентског трга, да ли мислиш да трамвај дели улицу са тролејбусом?
 
Dobra ideja,ja gledam to ovako.U kombinaciji sa metroom prva linija ce sigurno pokriti trg republike. A druga slaviju,pravni faks,prokop i.t.d.

A posto nece skoro treca to jest cetvrta linija koja bi isla sa dorcola preko rajiceve trga republike,terazija i slavije,pa onda autokomande do vozdovca da se napravi to sto predlazes.

Dakle,zatvaranje kralja milana za automobile i da ide tramvajska linija od studenjaka do slavije to jest dalje gde treba. :kk:
 
Ima jako lepih ideja za prosirenje tramvajske mreze ali sta vredi kada se od toga verovatno nista nece realizovati :(
 
Mislim da postoji nekakva opsta manja ili veca saglasnost u vezi sa prosirenjem tramvajske, pa cak i trolejbuske mreze: ne ponavljati gresku iz 80-tih, vec novac preusmeriti za gradnju metroa. Ionako se prakticko kompletna ibnfrastruktura tramvaja potpuno menja poslednjih godina, kupuju nova vozila, sto vec samo po sebi mnogo kosta. Tesko je odrzati toliku mrezu, a zamislite jos prosirenja
 
Dok ovo s tramvajskom mrežom ima logike, ne razumem zašto bi proširenje trolejbuske mreže tamo gde postoje uslovi bilo problematično, imajući u vidu da potrebna infrastruktura nije previše skupa, da je pređeni kilometar na struju značajno jeftiniji i na svaki način manje zagađuje grad..
 
Vrh