Šta je novo?

Tramvaji

Danas nisu tramvaji isli do Bloka 45 umesto njih su isli autobusi da li neko zna zasto?
 
A zasto niko ne pominje aktivirnje okretnice na Zeleznickoj stanici, mislim da bi neke linije i tu mogle da okrecu. I onako je ta okretnica rekonstruisana kad je radjena rekonstrukcija Nemanjine, a nikad se ne koristi...
 
Bio sam na licu mesta havarije :) Naime tramvaji verovatno neće ići ni sutra do bloka 45 zato što majstori ne mogu da otkriju gde je kvar !?
Već 10 sati pregledaju kontaktnu mrežu u Jurija Gagarina i kako su mi rekli u kućici na okretnici blok 45 saniranje još nije ni počelo.

Da stvar bude gora na privremenoj autobuskoj liniji 7 rade samo 4 vozila!!! Dva privatnika i dva GSP.... Gužva u 95 i 7 je neverovatna, ljudi besni izlaze iz tramvaja u Milutina Milankovića i svađaju se sa vozačima kada shvate da je to predposlednja stanica.........
 
prostorni planer":1pu0yclw je napisao(la):
A zasto niko ne pominje aktivirnje okretnice na Zeleznickoj stanici, mislim da bi neke linije i tu mogle da okrecu. I onako je ta okretnica rekonstruisana kad je radjena rekonstrukcija Nemanjine, a nikad se ne koristi...
rekonstruisali su tu okretnicu? jesi li siguran? meni ona ne liči da je rekonstruisana. ja bi odatle uklonio šine, nemaju nikakvu funkciju, osim da svi živi gaze po njima i akaju amortizere
 
Skoro sam siguran da jesu, cini mi se da je oko sina ona guma. Tada kada je rekonstruisana, autobusi su kretali ispred zeleznicke sa onog parkinga.
 
Glavni problem te nesrećne okretnice je što ima mogućnost korišćenja samo iz pravca sajma i Nemanjine, odnosno tramvaji koji dolaze iz pravca Novog Beograda i pristaništa ne mogu tu da se okrenu. Najveća nebuloza je to što je prilikom rekonstrukcije Nemanjine (2005) urađen i taj kolosek potpuno identično kao što je i ranije postojao i ako se znalo da će se autobisu okretati tu, pa povrh svega u suprotnom smeru od predviđenog kretanja tramvaja te ga to čini potpuno neuopotrebljivim. Slična greška je napravljena kod Gospodarske mehane i skretnici za Banovo Brdo gde nije iskorišćena prilika da se uradi skretanje sa BB ka Čukarici, što bi puno značilo nakon izgradnje novog mosta na Adi.
 
@Djakovac - Pa dobro, moze tu da okrece trojka, jer su neki predlagali da 14 okrece na Tasmajdanu. Jednostavno zabrane autobusima da stoje na sinama, mogu da postave i metalnu zuto-crnu ogradu i nema problema. Samo te nisam razumeo za skretanje sa BB prema Cukarici? Mislis prema Rakovici?
 
djakovac":99kkxit7 je napisao(la):
Glavni problem te nesrećne okretnice je što ima mogućnost korišćenja samo iz pravca sajma i Nemanjine, odnosno tramvaji koji dolaze iz pravca Novog Beograda i pristaništa ne mogu tu da se okrenu. Najveća nebuloza je to što je prilikom rekonstrukcije Nemanjine (2005) urađen i taj kolosek potpuno identično kao što je i ranije postojao i ako se znalo da će se autobisu okretati tu, pa povrh svega u suprotnom smeru od predviđenog kretanja tramvaja te ga to čini potpuno neuopotrebljivim. Slična greška je napravljena kod Gospodarske mehane i skretnici za Banovo Brdo gde nije iskorišćena prilika da se uradi skretanje sa BB ka Čukarici, što bi puno značilo nakon izgradnje novog mosta na Adi.
To je zato sto se ne rade projekti rekonstrukcije, i prilagodjavanje danasnjim potrebama grada,vec se vade prasnjavi prvobitni projektni i oni prekopiraju, jer je tako najlakse. Koliko je samo propusteno stvari da se poboljsa.
 
Tram 268 koji je imao jedinstvenu kolor semu dobio reklamu za neku banku morali su bas njega da prefarbaju :rant:
 
Једно можда глупо питање...постоји ли можда нека идеја да се трамвај протера до Трга Републике(колико знам пре 2.св. рата пролазио је тргом) па да се коначно протерају аутомобили оданде и да добијемо нормалан трг?
 
Ne, cak, stavise, planirana je garaza ispod Trga sa ulazom u Vasinoj. :bash:
 
tako nekako.Jedino resenje je metro,a on ce kakav god bio ici od ustanicke preko bulevara pa do trga republike i dallje ka nbg.Dakle starim pravcem tramvaja :)
 
milanobelgrade":1ialxh3a je napisao(la):
Једно можда глупо питање...постоји ли можда нека идеја да се трамвај протера до Трга Републике(колико знам пре 2.св. рата пролазио је тргом) па да се коначно протерају аутомобили оданде и да добијемо нормалан трг?
Јес', па да се и за 23. век поздравимо са метроом...
 
direktor":3eg6qma6 je napisao(la):
Tram 268 koji je imao jedinstvenu kolor semu dobio reklamu za neku banku morali su bas njega da prefarbaju :rant:
Strašno, nikad neću prežaliti tu kolor šemu... I baš poslednji primerak su morali da oskrnave :-x
 
milanobelgrade":g8x3y1kt je napisao(la):
Једно можда глупо питање...постоји ли можда нека идеја да се трамвај протера до Трга Републике(колико знам пре 2.св. рата пролазио је тргом) па да се коначно протерају аутомобили оданде и да добијемо нормалан трг?
ja imam ideju, ali od toga nema ništa
 
milanobelgrade":3rdcx17y je napisao(la):
stf":3rdcx17y je napisao(la):
Ne, cak, stavise, planirana je garaza ispod Trga sa ulazom u Vasinoj. :bash:
Какав идиотизам...ко смишља све те глупости да ми је знати...
Urbanisticki zavod komso.Oni rade i plan sume i prakticno sve ostale planove na nivou grada.Naprimer danas donese odluku da nigde ne treba graditi zgrade vise od 150m do 2021 u bg-u dok samo na jednom mestu ce smeti zgrade visine do 150m i to u bloku 42(gde je sada romvil).

:bash:
 
G.Wille sam ostao dužan pre par meseci odgovor na pitanje gde je tačno tramvajska linija 4 Omladinski stadion - Čukaracia imala okretnicu.

Našao sam plan grada iz 1968. i nažalost sam ga slika samo sa mobilnim.
Ipak, na slici se vidi da je okretnica bila otprilike na mestu gde je sad ulaz na adu. U nekadašnjoj Merdarskoj ulici

IMAG0200.jpg


Evo i spiska linija iz 1968.

IMAG0199.jpg


Najviše se razlikovao trolejbuski sistem
 
Матеја Бељан":2wlkotjs je napisao(la):
wow, divna mapa...
Meni je jako interesantna. Da li ste primetili Železničku stanicu Čukarica?
Čak deluje da je bio tunel ispod Paštrovićeve kojim je pruga izlazila do Čukaričke padine
 
Vrh