Goša pravi odliče putničke vagone, tako da mislim da mogu i posao remonta da odradi, samo zavisi koliko će se novca po vozilu odvojiti. Njihov prototip trolejbusa koji je vozio beogradom je bio prvi trolejbus na beogradskim ulicama sa tranzistorskom kontrolom vučnih elektromotora, za razliku od Trolzi (model kao na mom avataru) koje su kupljene 2 decenije kasnije i dalje sa prastarim otporničkim sistemom (šteta što nije sačuvan)
Da se vratimo na temu, 2002. godine uz pomoć Vlade Češke je izvršena modernizacija 30 ČKD-KT4 tramvaja i tom prilikom su otpornici zamenjeni tranzistorima (čoperizovani), za razliku od onog tramvaja iz Šinvoza koji je ostao sa otpornicima. Tom prilikom su tramvaji dobili displeje, a eneterijer je ofarban u plavo
Evo fotografije baš posle pristizanja iz Goše
Takođe, pre nekoliko godina govorilo se o tome da na Mašinskom fakultetu u Beogradu razvijaju projekat za remont i modernizaciju Katica, koji je između ostalih detalja uključivao i rešenje ugradnje niskopodnog modula na vozila. Gledajući fotografije, mislim da takvo rešenje i nije baš estetski prihvatljivo, pa sam više za to da se od neke firme, recimo Goše, naruče niskopodne prikolice koja bi spolja odgovarala dizajnu ČKD-KT4 tramvaja i sa njima činile skladnu kompoziciju.
Fotografije takve budževine su već postavljane ovde, ali nije na odet ponoviti, dakle, to više nisu Katice (KT4), već KT6
Transphoto.ru
Nešto skladnije izgledaju oni Čekdejci (verovatno prerađeni T3 - tetrojke, tram u pozadini) u Bratislavi
flickr.