Šta je novo?

Tramvaji

NIje to ništa! Evo kako je bilo pre 6 meseci (klik za uvećanje, izvinjavam se što su slike malo mutne ali poenta se jasno vidi)!!

 
Tako je ostalo i danas ,iako su nas ubeđivali da su šine zamenjento je odrađeno samo sa jednom šinom na suprotnoj strani i krpežom sa asfaltom,dakle šta se dešava sa Gradom? krenuli su u žešće improvizacije.. :/
 
Evo nečeg vedrijeg, predlog redizajna ČKD-KT4 tramvaja sa GSPBeograd foruma
6ih0lj.jpg

http://gspbeograd.iz.rs/forum/viewtopic.php?f=12&t=30&start=620
 
Sigurno se neko igrao,ne verujem da bi gsp nesto ovako radio,a izgleda fenomenalno kada se zaobli kabina i uklone ovi commie farovi
 
Ne verujem da im se redizajn isplati,mislim da su i ranije utvrdili da je ipak racionalnije da se kupe novi tramvaji :kafa:
 
Шта значи ово " ОК САР " на аутобусима и трамвајима?
 
Ни мени. Катица је катица и не треба је буџити. Чеси су нешто исто буџили напред кабину па је изгледало очајно.
 
omerta1988":2kewuoqm je napisao(la):
Шта значи ово " ОК САР " на аутобусима и трамвајима?
OKSAR ćirilicom -> http://oksar.rs/ :laugh:

Evo kako izgledaju ti redizanirani Česi, ja sam takođe da Katice ostanu kakve jesu, samo da budu modernizovane i možda vrata zamenjena dvokrilnim kao na većini Katica u Nemačkoj. Videćemo ove naše kad se budu vraćale iz Goše, ali ne očekujem ništa spektakularno.
800px-Tatra_K3R-N.jpg

Ovako je izgledao
800px-Brno%2C_M%C4%9Bsto_Brno%2C_Moravsk%C3%A9_n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD%2C_Tatra_K2_%284%29.jpg

Wikipedia

Što se isplativosti tiče, ovde nema velikih promena, to se ipak odnosilo na onaj konkurs gde bilo potrebno zameniti kompletnu karoseriju. Slični redizajn su i u Sarajevu uradili od svojih K2
201421.jpg

Transphoto.ru
 
Goša pravi odliče putničke vagone, tako da mislim da mogu i posao remonta da odradi, samo zavisi koliko će se novca po vozilu odvojiti. Njihov prototip trolejbusa koji je vozio beogradom je bio prvi trolejbus na beogradskim ulicama sa tranzistorskom kontrolom vučnih elektromotora, za razliku od Trolzi (model kao na mom avataru) koje su kupljene 2 decenije kasnije i dalje sa prastarim otporničkim sistemom (šteta što nije sačuvan)

Da se vratimo na temu, 2002. godine uz pomoć Vlade Češke je izvršena modernizacija 30 ČKD-KT4 tramvaja i tom prilikom su otpornici zamenjeni tranzistorima (čoperizovani), za razliku od onog tramvaja iz Šinvoza koji je ostao sa otpornicima. Tom prilikom su tramvaji dobili displeje, a eneterijer je ofarban u plavo :D

Evo fotografije baš posle pristizanja iz Goše
picture9um1zv4.jpg


Takođe, pre nekoliko godina govorilo se o tome da na Mašinskom fakultetu u Beogradu razvijaju projekat za remont i modernizaciju Katica, koji je između ostalih detalja uključivao i rešenje ugradnje niskopodnog modula na vozila. Gledajući fotografije, mislim da takvo rešenje i nije baš estetski prihvatljivo, pa sam više za to da se od neke firme, recimo Goše, naruče niskopodne prikolice koja bi spolja odgovarala dizajnu ČKD-KT4 tramvaja i sa njima činile skladnu kompoziciju.

Fotografije takve budževine su već postavljane ovde, ali nije na odet ponoviti, dakle, to više nisu Katice (KT4), već KT6 :(
323570.jpg

Transphoto.ru

Nešto skladnije izgledaju oni Čekdejci (verovatno prerađeni T3 - tetrojke, tram u pozadini) u Bratislavi
4548201541_afe0f8508e_o.jpg

flickr.
 
Da ovi u Bratislavi su skladno odrađeni sa strane jedino kokpit mi je ružan.. :rolleyes:
 
Ima li nekih slika tog projekta sa masinskog?Da vidim sta su radile kolege?:)
Pricao sam sa profanima zaduzenim za sinska vozila,stekao sam utisak da znaju znanje ali da su ruska skola i pre bi pravili neke vozove razbijace iz zlatnog doba sovjetskog saveza.Takodje su bili puni pohvalnih reci ka "strucnjacima" u gsp-u i zeleznici srbije...Upravo se najvise stvari odnosilo na tehnicki prijem i kontrolu kvaliteta...
 
Da pohvale "stručnjacima" Gsp,dok gore autobusi cvrči meso i sl... :rolleyes:
 
Јесте, на чекадејцима се може направити безброј комбинација свакаквих ремонта и сл. ствари, али ипак тај оригиналан изглед је знаменит и духовит. Шта се тиче техноилогија, там све се мења у суштини, али ипак, мени те "модерне" фарове некако не иду уз амбијент самих трамваја, које су постале за те године беспрекорног рада легенде.

И једна мала исправка, трећа слика из поста #3139 није у Братислави сигурно сликана, јер Братислава нема ниједан нископодни трамвај, па и такве са средњим нископодним делом код нас не саобраћају (ако не рачунам Кошице, тамо има неколико генерално ремонтованих КТ8Д5 са тим делом). То логично значи, да та слика није сигурно из Словачке...
 
Moja ideja je da se ostave retro katice na relaciji dorćol - kalemegdan (to bi, dakle, bio jako mali broj, ali, shodno kalemegdanskom okruženju, kao muzejski primerci), a da se za ostatak grada modernizuju.

Ili još bolje, da na novom beogradu idu samo modernizovane katice, a centru novi tramvaji. Da na neki način naprave celine u kojima se voze isti tramvaji.
 
Izvinjavam se, sliku prenoh sa jednog foruma gde je verovatno pogrešno napisano. Izgleda da se radi o nekom gradu u Češkoj, najverovatnije Prag.
 
Slažem se sa Ambasadorom - ne treba bežati od prošlosti, posebno kad je u pitanju jedan kvalitetan proizvod kao što su Katice. Treba ih samo dobrano remontovati, i prilagoditi novijim zahtevima gradskog prevoza (displeji, dugmići, mape, itd)... ništa drugo. Dobro, i anti-grafit farba. :)
 
amm8990":3zs9lfe2 je napisao(la):
Goša pravi odliče putničke vagone, tako da mislim da mogu i posao remonta da odradi, samo zavisi koliko će se novca po vozilu odvojiti. Njihov prototip trolejbusa koji je vozio beogradom je bio prvi trolejbus na beogradskim ulicama sa tranzistorskom kontrolom vučnih elektromotora, za razliku od Trolzi (model kao na mom avataru) koje su kupljene 2 decenije kasnije i dalje sa prastarim otporničkim sistemom (šteta što nije sačuvan)
Много тога није сачувано, не могу више да се нервирам размишљајући о томе. :rant:
 
Naravno da ne treba dirati katice. Cak i kad se pokusa neka modernizacija vidi se da je budzeno. Sta fali ovako, bas su jednostavne i prepoznatljive
 
LRT FIJASKO!!! :lol:

Zbog poplavljene okretnice u Bloku 45 tramvaji saobraćaju do Depoa »

10. Septembar. 2010 | 10:04, Izvor : Studio B, Komentari: 0

Tramvaji sa linija 7, 9 i 13, jutros od 7 časova i 35 minuta, saobraćaju skraćeno do depoa GSP-a na Novom Beogradu, zbog poplavljene okretnice u Bloku 45.


Putnike od Depoa GSP-a do Bloka 45 prevoze autobusi sa oznakom 7a, kaže Radovan Stojadinović, dispečer GSP-a.
Ekipe BVK su na terenu i pokušavaju da ispumpaju vodu sa poplavljene tramvajske okretnice u ulici dr Ivana Ribara u Bloku 45.
 
Vrh