Šta je novo?

Tramvaji

Realno gledajući,ako je prevoz besplatan negde treba namaknuti pare,ali da ro bude ez
Sad sam se vozio bozanom ide lijepo nema sta, samo malo vise ljulja na bulevaru. Jedino ona 1.5 sjedista nikako mi nisu jasna sta je ideja toga…
Ideja je epohalna,namestili tender da baklava ima najvise mesta za sedenje,tako sto su ta 1.5 sedista racunali za dvoje,ali dece.Propisi su propisi:ROFLMAO:
 
Прво су кренули са рекламом дајте крв, ваљда да не буде толико упадљиво, и да људи немају ништа против. Сад ће полако да крећу меридијан бет, моцарт и слично.
Već ima reklama koje nisu za Davanje krvi. Video sam na nekim vozilima reklame za Maelia apoteke.
 
Realno gledajuci ,besplatan javni prevoz je politicka a ne ekonomska odluka,a sve sto je politicki znamo kako na kraju zavrsi.Reklame su samo kap u moru nedostajuceg novca.
Zamislite tek metro,koji se cak i ako se bude placao,bice totalno neisplativ i neodrziv.
Kolicina ubacenog gradskog novca za dotiranje metroa sa sve ovim sadasnjim dotiranjama, merice se u desetinama skola,bolnica,vrtica,kilometrima puteva,vodovoda koji su mogli biti izgradjeni tim novcem.Grad Beograd se hvali Ekspom,a dotle sve fekalije pravo u dve reke, i to bas na mestu gde prave pristane za prevoz do Ekspa,ali za njih su bitniji i prioritetniji kvadrati na vodi.
Reklamirati glavni grad kao mesto gde se poklanjaju vauceri, patike i tableti djacima,preko besplatnih vrtica,prevoza,bazena, nece izaci na dobro.
Sve se to svesno radi,kako bi se cela Srbija preselila u Beograd,jer kako bi drugacije gradska vlast koja zida kvadrate prodala sve te kvadrate?
Da li je iko postavio pitanje gde u statutu grada pise da se grad bavi zidanjem, prodajom i poklanjanjem kvadrata,to nije funkcija grada Beograda.
Kada sidju sa vlasti,sve to besplatno i dotirano doci ce na naplatu,ovako ili onako.
 
Poslednja izmena:
Realno gledajući,ako je prevoz besplatan negde treba namaknuti pare,ali da ro bude ez

Ideja je epohalna,namestili tender da baklava ima najvise mesta za sedenje,tako sto su ta 1.5 sedista racunali za dvoje,ali dece.Propisi su propisi:ROFLMAO:
Ja bih računao novorođenčad. Tu može 3 - 4 da se smesti. :D
 
Realno gledajuci ,besplatan javni prevoz je politicka a ne ekonomska odluka,a sve sto je politicki znamo kako na kraju zavrsi.​
Realno gledano, nijedna odluka u državi nije ekonomska, nego politička. Zato nam i jeste ovako kako jeste. A kako je krenulo, sledeće što može da nas zadesi je Corona režim gradskog prevoza.​
 
Pa kad su u gradu doneli genijalno rešenje da i ono malo love što su dobijali od naplate karata bace kroz prozor a da povećaju izdatke za privatnike.​

U poslednjim godinama sa Kentkartom imali su 60+ miliona evra od naplate, ne znam kojem gradu su to male pare, to je crna rupa u budžetu koja guta gomilu bitnih projekata i drugih stvari u koje je grad mogao da uloži.

Ranije sam npr. upoređivao sa Zagrebom, oni od naplate su 2024. imali 38,7 miliona evra dok je grad subvencionisao sa 68,2, a u Bg koji nema 4x veći sistem odvaja se 4 puta više na subvencije od grada i još se odrekli 2 puta veće sume nego Zg što prihoduje od karata, korupcija i nesavesno poslovanje lvl max. Pritom prevoz u Zg 2 nivoa iznad Bg.
 
Jedan Turičin se sakrio među ostalim
tramvajima.
20250917_150838.jpg

Evo drugog na liniji 7.
20250917_151916.jpg
 
U poslednjim godinama sa Kentkartom imali su 60+ miliona evra od naplate, ne znam kojem gradu su to male pare, to je crna rupa u budžetu koja guta gomilu bitnih projekata i drugih stvari u koje je grad mogao da uloži.

Ranije sam npr. upoređivao sa Zagrebom, oni od naplate su 2024. imali 38,7 miliona evra dok je grad subvencionisao sa 68,2, a u Bg koji nema 4x veći sistem odvaja se 4 puta više na subvencije od grada i još se odrekli 2 puta veće sume nego Zg što prihoduje od karata, korupcija i nesavesno poslovanje lvl max. Pritom prevoz u Zg 2 nivoa iznad Bg.
Nisu to male pare,nego je slavodobitno bilo obecano da Kentakart nema pojma sa poslom,da je aplikacija skupa,da grad gubi veliki novac,da ce oni da naprave sve to mnogo bolje.
Na kraju kada su videli da nemaju pojma kako se posao naplate vrsi,da nisu u stanju da ispune obecanja, e onda je najlakse bilo da se objavi da je prevoz besplatan,jer bi u suprotnom odgovarali za nesposobnost koju su ispoljili,a ovako su neznalice jos i pohvaljene za nekakav uspeh, koji ce na duze staze ugroziti gradski budzet,eto tako je to bilo,cisto da se zna.
Koji normalan grad bi se odrekao tolikih miliona,ovde treba prodati kvadrate,doseliti Beograd,to je njihov plan.
Pogledajte malo bolje,Beograd ima negativan prirodni prirastaj godinama unazad,a gradi se na primer druga Tirsova,grade se vrtici,prosiruju ulice.
Odakle sva ta deca,automobili i ljudi ako imamo negativan prirastaj.Ko kupuje te kvadrate,plan je ocigledno prenaseliti Beograd,sto vise ljudi doseliti u Beograd.
Da imamo pravo zlatno doba,ovde bi se vise radjalo nego umiralo,ovde bi svi ti novorodjeni pohadjali uspesne skole,nasli uspesan posao,i tako da bi im na kraju tog lanca trebao i stan,ali ovde je sve suprotno.
 
Poslednja izmena:
Пиште исто као у Тангу или Флирту.

Mora da pišti, jer je to bezbednosni sistem koji je usvojen na Evropskom nivou za svako šinsko vozilo.

U poslednjim godinama sa Kentkartom imali su 60+ miliona evra od naplate, ne znam kojem gradu su to male pare, to je crna rupa u budžetu koja guta gomilu bitnih projekata i drugih stvari u koje je grad mogao da uloži.

Ranije sam npr. upoređivao sa Zagrebom, oni od naplate su 2024. imali 38,7 miliona evra dok je grad subvencionisao sa 68,2, a u Bg koji nema 4x veći sistem odvaja se 4 puta više na subvencije od grada i još se odrekli 2 puta veće sume nego Zg što prihoduje od karata, korupcija i nesavesno poslovanje lvl max. Pritom prevoz u Zg 2 nivoa iznad Bg.

Fun fact, sa 60 miliona evra danas može da se finansira na godišnjem nivou samo potez 100 & 700, ali opet i bolje 60 miliona evra nego krompir.

Da bi prevoz u Beogradu bio koliko toliko održljiv, eksterni profit mora da pokriva barem 40% izdataka, poželjno 50%, ali hajde da 40 bude neki prvobitni cilj.
Pored naplate prevoza, mnogo je važnije da se Grad okrene šinskom prevozu, jer je konvencionalni autobuski prevoz je jedan od najneisplatljivijih vidova prevoza u milionskkm Gradu, inače ako autobus ostane kičma, džaba i naplata, i reklame neće nikada moći da se dostignu ciljevi u smanjenju finansijskih troškova.
 
Pored naplate prevoza, mnogo je važnije da se Grad okrene šinskom prevozu, jer je konvencionalni autobuski prevoz je jedan od najneisplatljivijih vidova prevoza u milionskkm Gradu, inače ako autobus ostane kičma, džaba i naplata, i reklame neće nikada moći da se dostignu ciljevi u smanjenju finansijskih troškova.

Naravno, nas je upravo neulaganje u širenje trolejbuske i tramvajske mreže i zapostavljanje Bg voza dovelo do toga da grad zbog prevelikog oslanjanja na autobuse sada odvaja godišnje nenormalne sume za jgp.
 
Mora da pišti, jer je to bezbednosni sistem koji je usvojen na Evropskom nivou za svako šinsko vozilo.
Па јел стандард да пишти исто као Штадлер или било како? Знам да мора да пишти само сам се изненадио што пишти исто као Штадлер.
 
Upravo se provozao Bozankayom 1534 na 7L i mogu da kažem da ide jako brzo, stigli smo za 14 minuta od Ustaničke do Vuka. Takođe, nema nikakvog lupanja vrata, panela ili bilo čega sličnog na ovom primerku. U pitanju je gb. 1534.
 
Upravo se provozao Bozankayom 1534 na 7L i mogu da kažem da ide jako brzo, stigli smo za 14 minuta od Ustaničke do Vuka. Takođe, nema nikakvog lupanja vrata, panela ili bilo čega sličnog na ovom primerku. U pitanju je gb. 1534.
па возе 3 дана , логично да нема још лупања.
Ја сам се исто возио на 12ици. Дефинитивно изгледа јефтино унутра и то је све што је лоше.
Време ће показати квалитет
 
Божана јутрос на линији 7, видех је код окретнице у Устаничкој.
 
Ја сам учен да кад видим инвеститорску дивљелегализовану надоградњу вредну неколико милиона евра, погледам ко је инвеститор. Па кад видим да је у питању гос'н пресмешни Профитије, уз темељну подршку Моцарт фондације, такође кажем помаже бог. И кад чујем да је исти чинодејствовао онога ко је заклео 17,000 криминалаца да нам бију децу, исто кажем помаже бог. Бог им помогао.

Неко је учен да ради по аутоматизму, а неко да развија сопствено критичко мишљење.
 
Poslednja izmena:
па возе 3 дана , логично да нема још лупања.
Ја сам се исто возио на 12ици. Дефинитивно изгледа јефтино унутра и то је све што је лоше.
Време ће показати квалитет
Na 1532 sam se vozio drugi dan i bilo je lupanja, čak sam i slao ovde snimak
 
Pogledajte prilog 251818
možda i najgori tramvaj u istoriji GSPa

one četiri mlitave stolice pozadi kao red za streljanje a ne gospodski kao u CAFu

onda sedišta su mi baš 🤢 i deluju usko, nije nam lep. videćemo kako radi.
Ma ni da priđe cafu materijali jeftini,malo sedišta jer je većina za jednu osobu,displeji koji ne rade dok caf ima svoj sistem za vreme linije i najavu stanica što je mnogo bolje od ovog novatronica.Jedina prednost je više prostora za prolaz
 
па возе 3 дана , логично да нема још лупања.
Ја сам се исто возио на 12ици. Дефинитивно изгледа јефтино унутра и то је све што је лоше.
Време ће показати квалитет
Ti vozači na 12 izgleda voze duplo sporije nego ovi sa 7 i 9 stalno su u kašnjenju po pola kruga.
 
Vrh