U poslednjim godinama sa Kentkartom imali su 60+ miliona evra od naplate, ne znam kojem gradu su to male pare, to je crna rupa u budžetu koja guta gomilu bitnih projekata i drugih stvari u koje je grad mogao da uloži.
Ranije sam npr. upoređivao sa Zagrebom, oni od naplate su 2024. imali 38,7 miliona evra dok je grad subvencionisao sa 68,2, a u Bg koji nema 4x veći sistem odvaja se 4 puta više na subvencije od grada i još se odrekli 2 puta veće sume nego Zg što prihoduje od karata, korupcija i nesavesno poslovanje lvl max. Pritom prevoz u Zg 2 nivoa iznad Bg.
Nisu to male pare,nego je slavodobitno bilo obecano da Kentakart nema pojma sa poslom,da je aplikacija skupa,da grad gubi veliki novac,da ce oni da naprave sve to mnogo bolje.
Na kraju kada su videli da nemaju pojma kako se posao naplate vrsi,da nisu u stanju da ispune obecanja, e onda je najlakse bilo da se objavi da je prevoz besplatan,jer bi u suprotnom odgovarali za nesposobnost koju su ispoljili,a ovako su neznalice jos i pohvaljene za nekakav uspeh, koji ce na duze staze ugroziti gradski budzet,eto tako je to bilo,cisto da se zna.
Koji normalan grad bi se odrekao tolikih miliona,ovde treba prodati kvadrate,doseliti Beograd,to je njihov plan.
Pogledajte malo bolje,Beograd ima negativan prirodni prirastaj godinama unazad,a gradi se na primer druga Tirsova,grade se vrtici,prosiruju ulice.
Odakle sva ta deca,automobili i ljudi ako imamo negativan prirastaj.Ko kupuje te kvadrate,plan je ocigledno prenaseliti Beograd,sto vise ljudi doseliti u Beograd.
Da imamo pravo zlatno doba,ovde bi se vise radjalo nego umiralo,ovde bi svi ti novorodjeni pohadjali uspesne skole,nasli uspesan posao,i tako da bi im na kraju tog lanca trebao i stan,ali ovde je sve suprotno.