[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530026#p530026:2s0ymjmw je napisao(la):
Siniša » 03 Apr 2018 11:47 pm[/url]":2s0ymjmw]Ako je u planu sređivanje trgovačke ulice i postavljanje tramvaja kroz sredinu, onda je sada prilika da denivelišu tramvajsku trasu kroz raskrsnice.
То је када људи-читаоци имају фикс идеје и не желе да уче.
Када некоме кажеш да се потпуно издвојена углавном надземна траса у року од 48 сати пребацује у метро систем када исти дође до терминуса Баново брдо, као да си рекао птичје млеко.
1.
Водоводска: Испод раскрснице. Код Максија на Видиковцу дићи трасу на површину, и ту треба да буде стајалиште. Испод истог подходник и веза са аутобуским стајалиштем где стају сви аутобуси укључујући и експресне (оно код Вера само за локални саобраћај да остане).
2.
Аце Јоксимовића: раскрсница је већ на брдашцу. Железница, која би у почетку била у форми трамваја на истој коти. Без стајалишта. Горе кружни ток, са циљем умиривања саобраћаја.
3.
Браће Вучковић: Како би се искористио постојећи мост код Репишта, булевар и брз железнички превоз на истој коти. Подвожњак и потходник, за везу насеља и прилаз стајалишту. Веза са Трговачком само са десним скретањима. Аутомобили ће мало да круже у локалу, али зато је Трговачка брза, јавни превоз ефикаснији а безбедност већа.
4.
Бело Врело-Јабланичка: Петља полудетелина усмерена ка Петловом брду. Прилаз стајалишту са супротне северне стране, где је са петљама полудетелинама безбедан пешачко-бициклистички коридор. Како бициклистички на стрмом брду? Осим људи у доброј кондицији, у разумном свету бициклистички коридори се користе за електробицикле и моторе мале снаге и слична мала возила на точковима малих брзина.
5.
Пилота Михајла Петровића: Петља као раније планирано. Средина петље је несрећно решење за станицу, осим ако није велико преседалиште. Али унутрашњост петље се може користити и за паркинг, као на Мостарској петљи.
Даље, када даље буде актуелно. Али све у свему, брз јавни превоз + брз превоз друмом у време када нема загушења + безбедност + бициклистичко-пешачки коридори. Само, ово кошта 26, а не 6 милиона евра. Да ли смо толико богати да не улажемо у овакве ствари?