Ne nužno. Ako se pojačaju kapaciteti postojeće mreže , taman možemo veći broj tramvaja da izbacimo. A troškovi u odnosu na dobitak , su minimalni.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595187#p595187:2xl6a6lz je napisao(la):lento » Pon Jan 14, 2019 9:04 pm[/url]":2xl6a6lz]Dok se izgradi ta pruga / te pruge, vise od pola sadasnjeg voznog parka ce se raspasti.
A zašto se ne bi istovremeno i NBG , I Zemun , i Žarkovo sredili? Šta fali da se istovremeno počne sa radom na razdelnom ostrvu u Žarkovu , umesto što se menja zemlja na istom , i sa proširenjem na NBG (Omladinskih brigada , Bulevar Milutina Milankovića).Gaspar18":3vk6ronj je napisao(la):Жарково је лепо покривено аутобуским линијама, зашто се прво не среде Нови Београд и Земун као две најмногољудније општине на нивоу Града? Метро, Трамваји и Тролејбуси су итекако потребни, јер су аутобуски подсистеми на издисају....
Godinu i po dana su menjane šine na Prokopu. Pri tom BG: voz nije uopšte koristio stanicu. Eto nekog repera za računanje. U svakom slučaju , radovi u Žarkovu , koliko god da tzraju , minimalno bi uticali na saobraćaj.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595262#p595262:3vk6ronj je napisao(la):Дошљак » Uto Jan 15, 2019 2:32 am[/url]":3vk6ronj]Ма и ово ширење ка Жаркову ко зна када ће да буде. Кад видим колико им дуго треба да поставе шине преко моста и уклопе пар скретница, запитам се шта би било да нпр. желе да прошире мрежу на НБГ у неком од булевара, колико би то година трајало?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595262#p595262:297nljzp je napisao(la):Дошљак » Uto Jan 15, 2019 1:32 am[/url]":297nljzp]Ма и ово ширење ка Жаркову ко зна када ће да буде. Кад видим колико им дуго треба да поставе шине преко моста и уклопе пар скретница, запитам се шта би било да нпр. желе да прошире мрежу на НБГ у неком од булевара, колико би то година трајало? Иначе, све више размишљам о тој будућој несрећној вези трамваја преко моста на Ади на Новом Београду коју желе да изведу около-наоколо кружењем око блока 42 из Ђорђа Станојевића у Миланковићев булевар па онда у Антифашистичке борбе па у Јурија Гагарина, са ни мање, ни више него четири скретања где ће трамвај бити очигледно подређен главним друмским правцима, тј. зеленом за право у свим наборјаним саобраћајницама, и као једино решење којим се како-тако вади ствар видим то да унутар самог блока 42, уз ивицу до Марка Христића трасирају пругу од УМПа право до Јурија Гагарина без укрштања са друмским саобраћајем до саме Јурија Гагарина, а постојећа пруга у Ђорђа Станојевића да остане као и до сада пруга којом трамваји долазе у депо. Такође у оквиру самог блока 42 би ту негде могла да се направи и окретница, одакле би кретали и Л трамваји који би опслуживали претежно нову БАС, и то најмање три линије преко новог моста (једна за Баново брдо (13Л), а две ка Савском тргу, и даље једна Карађорђевом ка Беку (11Л) а друга Немањином ка Славији (9Л) или Ташмајдану (7Л)).
Da, Čukarica i deo Rakovice uz magistralu je zaista slabo naseljen, zašto bi se tu unapredio javni prevoz.Gaspar18":3pfgi29g je napisao(la):Жарково је лепо покривено аутобуским линијама, зашто се прво не среде Нови Београд и Земун као две најмногољудније општине на нивоу Града? Метро, Трамваји и Тролејбуси су итекако потребни, јер су аутобуски подсистеми на издисају....