Nikola Đogatović, menadžer Retail and Industrial departmana u kompaniji Colliers Serbia - U Rajićevu stižu ekskluzivni brendovi
Sreda, 24. 08. 2016.|15:45 | Izvor: eKapija
...
eKapija: Kako je dosadašnje interesovanje zakupaca za projekat Rajićeva Shopping Center? Koliki je trenutno procenat izdatog prostora i možete li da navedete imena nekih zakupaca? Da će otvaranje biti po planu-2017?
- Interesovanje zakupaca prevazilazi naša očekivanja. Planirano je da do kraja leta bude potpisano 70% prostora u budućem centru. Zakupci su vodeće domaće i internacionalne kompanije i brendovi: Fashion Company, Sportina, Đak Sport, Gagliardi, Labrador, PS Fashion, Max Mara, Vulkan Bookstore, Jasmin, Maxi supermarket, VIP mobile, Benu apoteka i mnogi drugi. Projekat se razvija planiranom dinamikom i otvaranje, u skladu sa tim, koje je predviđeno za treće tromesečje 2017. godine.
eKapija: Kakav će biti miks zakupaca Rajićeve? Hoće li među zakupcima biti novih kompanija na tržištu Srbije?
- Jedan od najbitnijih faktora uspešnosti projekta jeste miks zakupaca i shodno tome je detaljno razvijan. Na osnovu navedenog plana je napravljen strateški plan po kojem teče proces izdavanja. Kako se projekat sastoji iz više nivoa, zakupce smo, u skladu sa tim grupisali. Na prvom, komercijalnom nivou (nivo -1), nalaze se: supermarket, home dekor, elektronika, sport, apoteka i drogerija, optika kao i mobilni operateri. Na drugom i trećem nivou (prizemlje i 1. sprat) zastupljeni su modni brendovi. Na četvrtom nivou (2. sprat) preovlađuju modni brendovi, prodavnice obuće, kao i tri restorana sa unikatnim terasama koje se nalaze na 10 metara visine. Poslednji, komercijani nivo (3. sprat), namenjen je isključivo dečijim modnim brendovima i prodavnicama igračaka, sa pratećim sadržajima kao što su: igraonica, knjižara, restoran.
Paralelno sa postojećim aktivnostima, u toku su pregovori sa više brendova koji će se prvi put ekskluzivno pojaviti na srpskom tržištu (direktan ulazak na tržište kao i putem franšiznih partnera), a koji bi trebalo da imaju svoje mono-brend radnje. Neki od navedenih zakupaca, sa kojima je Colliers International u procesu izdavanja centra već posredovao su Armani Exchange i Liu Jo.
eKapija: Koje su glavne prednosti šoping centra Rajićeva? Da li će se izgradnjom ovog centra u potpunosti zadovoljiti potreba starog dela grada za modernim maloprodajnim prostorom?
- Kada je u pitanju komercijalni projekat, postoje tri stvari koje utiču na uspešnost: lokacija, parking kao i miks zakupaca. Projekat je dizajnom uklopljen u postojeću ponudu Knez Mihailove ulice, kao glavne pešačkezone u Beogradu. Sa planiranih 500 parking mesta u podzemnoj garaži olakšaće saobraćaj i probleme sa kojima se stanovnici starog dela grada svakodnevno susreću. Svaki projekat je veoma specifičan i potrebni su poseban pristup i pažnja prilikom kreiranja strategije. Colliers International tim je pažljivo kreirao miks zakupaca, čime je unapređena uspešnost samog projekta. To je nešto što Colliers izdvaja od drugih, jer mi aktivno pratimo i analiziramo potrebe naših klijenata i na taj način kreiramo dodatnu vrednost u svemu što radimo. Dodatna prednost projekta je biznis hotel sa četiri zvezdice koji se gradi uporedo sa tržnim centrom, i zajedno će činiti unikatnu celinu. Rajićeva Tržni Centar, zajedno sa Knez Mihailovom ulicom, predstavljaće jedinstvenu trgovačku zonu u kojoj će svakako biti mesta za mnoge brendove koji su dugo vremena težili da budu prisutni u centralnom gradskom jezgru.
Imajući u vidu da je površina centra za izdavanje 15.500 m2, smatramo da ima još prostora za planirane projekte u užem gradskom jezgru.