[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510274#p510274:2uypnwif je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Jan 21, 2018 3:43 pm[/url]":2uypnwif]To što imaju par hotela u svetu meni ne znači mnogo. To što neko ima međunarodni biznis meni nije obavezno dokaz uspeha i bog zna kakvog umeća. Pogotovu u 2018, u globalizovanom svetu punom mladih majmuna sa viškom para koji ne znaju šta će sa sobom pa otvaraju biznise da bi ispali bog zna kako uspešni, iako im sve to radi sa gubitkom ili na povuci-potegni. Malo malo pa dođem u priliku da radim sa strancima koji isto tako imaju međunarodni biznis i na prvi pogled deluju kao uspešni preduzetnici pa posle vidiš da pojma blagog nemaju šta rade. :wink:
Elem, ja samo komentarišem njihovo ime i stil. Koji se možda dobro primaju u Marseju, ali to ne znači da će biti uspešni i u Beogradu. Mislim eto taj tržni centar koji se nalazi tik do njih, to su isto pravili neki ozbiljni imućni Izraelci sa lancima investicija i timovima stručnjaka i analitičara iza sebe. Pa ipak, njihovi planovi i prognoze su bili jedno, a rezultati i realnost drugo. Što je onda toliko čudna ideja da ista sudbina čeka i taj hotel?
Uostalom ne vidim šta je tolko strašno što komentarišem moj doživljaj cele te priče. Realno, ceo taj koncept je u stvari jedna kaša aktuelnih trendova koja ''igra na procenat''. Što više trendova uključimo, to veće šanse da uspemo. Kao kod muzike. Ubaci što više aktuelnih trendova i nadaj se da si našao zlatni recept. Sad ne sumnjam ja da ima ljudi koji vole i takve stvari. Dok je ovaca, biće i šišanja. Dok ljudi vole da ih neko tretira kao bauštelce, biće i ovakvih mesta. Ali to ne menja činjenicu da je kaša, skalamerija sklepana od svega i svačega. Mislim, mnogi ljudi vole i Grand show pa to ne menja činjenicu da je smeće i da se pesme tamo prave od recikliranog materijala s idejom da budu što privlačnije mlađoj publici na splavovima i u klubovima. Ili da se vratimo na pomenuti Holivud - mnogi vole i Emoji film, pa to ne menja činjenicu da je sranje napravljeno da se profitira na aktuelnim trendovima. Isto važi i ovde. To što je popularno tamo negde ne znači da je sveta krava koja ne sme da se prokomentariše.