Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Malocas sam prolazio ulicom iz pravca zemuna...i videh na brojacu trajanja crvenog svetla za pesake 20sek..znaci zeleno svetlo za automobile toliko traje...ne znam sta dr da kazem osim bruka malo...za pesake na ovom delu gde pre same raskrsnice ima pesacki semafor,sve ispod 60sek je malo za zeleno svetlo bar dok ne krene put ka mostu na adi a posle ne ispod 40...proverite po gradu gde 20sek traje zeleno..pa ne verujem da cete naci istu raskrsnocu...p.s.nadomo se da neko iz direkcije za saobracaj ovo cita...hvala
 
20160522_105755_zpskqssemd5.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386993#p386993:36rabh9y je napisao(la):
dane bezanija » 20 Мај 2016 10:40 am[/url]":36rabh9y]lepo ja rekoh da ne seku asfalt...u ubacaju ono u isti...ocigledno taj sistem sam odredjuje koliko ce trajati zeleno tj crveno svetlo i desava se ovo...iskreno ja sam u cudu...kad vidim komentare da je guzva do IMT..to nije bilo ni kad je stara trasa bila...crveno je tada bas kratko trajalo sto i treba..nema logike da sada pravac iz nikole dobrovica ima duze zeleno svetlo..osim ako je to prioritet...ko zna...mozda u buducnossti kad proradi pravac ka mostu...bukvalno sadasnji pravac iz zemunske ka studenjaku bukvalno treba da ima uslovnu strelicu za pravo jer se ukrsta samo sa nikole dobrovica...kazem bukvalno..a ne guzva u novom delu gde imaa vise traka...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387016#p387016:36rabh9y je napisao(la):
Mair » 20 Мај 2016 12:19 pm[/url]":36rabh9y]Mislim da semafori rade ispravno, ali treba da protekne neko vreme dok računar odredi prosek broja automobila iz određenog pravca i smera i na taj način odredi vreme zadržavanja za određene pravce i smerove kretanja vozila.
Mislim da će prosek dobiti za 10 dana. To je cela nedelja od 7 dana plus ovaj sada vikend.

Sistem ne radi prema navalnom saobraćaju, jer bi se tako gubio kontinuitet u signalizaciji već prema proseku od par dana, a s obzirom da poznajete kakvo je stanje na raskrsnici i računar će to sam uvideti.
Ovo je moja pretpostavka, ne mora da znači da sam u pravu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387022#p387022:36rabh9y je napisao(la):
astrodule » 20 Мај 2016 12:31 pm[/url]":36rabh9y]Jesi li siguran da sistem tako radi?

Pre bi bih rekao da brojači automobila skupljaju podatke, pa se onda u nekom centru analiziraju, a ne da su povezani sa semaforima na raskrsnici.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387027#p387027:36rabh9y je napisao(la):
Mair » 20 Мај 2016 12:58 pm[/url]":36rabh9y]Sigurno ovako radi, sistem ako je automatizovan. To je prosta računska operacija i računar se nalazi tu usklopu raskrsnice sa sistemom napajanja. Taman posla da treba neko dokon to da računa, to ne bi bilo ekonomično, a ni pouzdano.

Posle rekonstrukcije Bulevar Kralja Aleksandra je uvede taj automatizovan sistem od Simensa koji meri protok saobraćaja.

Ne znam koliko se ti razumeš u to, ali to su danas veoma pristupačni i jednostavni sistemi, pre 50 godina to je bila nauka napraviti.

Možda posle nekog vremena neko dođe da uzme izračunate podatke i reprogramira semafor prema tim podacima. Možda je taj deo kada se određuje vreme zadržavanja i dalje povereno čoveku da podesi, dok računar samo izračunava prosek i sakuplja podatke.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387033#p387033:36rabh9y je napisao(la):
astrodule » 20 Мај 2016 01:17 pm[/url]":36rabh9y]Ali taj sistem ne bi smeo biti lokalnog karaktera, tj. morao bi biti povezan prvenstveno sa semaforima na raskrsnici Bulevara Zorana Đinđića i Tošin bunar, kao i sa svim semaforima do Gandijeve.

Znam da je prosto napraviti takav sistem, ali uvek sam skeptičan prema spoju modernih tehnologija i našeg sistema.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387035#p387035:36rabh9y je napisao(la):
relja » 20 Мај 2016 01:30 pm[/url]":36rabh9y]Ja zaista ne znam kako je sistem projektovan, ali, ako je tako kako Mair kaže, i u tom slučaju opet bi neko morao da podesi te startne intervale signala, na početku brojanja.
A razuman čovek koji se razume u sistem i koji se razume u saobraćaj ne bi stavio 10-15 sekundi zelenog signala.

I slažem se sa @astrodule-tom, takav regulisani rad nema preterano smisla ako nema povezanosti sistema sa okolnim raskrsnicama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387072#p387072:36rabh9y je napisao(la):
Пантограф » 20 Мај 2016 04:52 pm[/url]":36rabh9y]Подесиће семафоре, није то биг дил, али стварно су дебили што то одмах нису учинили.
Дебили.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387350#p387350:36rabh9y je napisao(la):
dane bezanija » 22 Мај 2016 03:11 pm[/url]":36rabh9y]Malocas sam prolazio ulicom iz pravca zemuna...i videh na brojacu trajanja crvenog svetla za pesake 20sek..znaci zeleno svetlo za automobile toliko traje...ne znam sta dr da kazem osim bruka malo...za pesake na ovom delu gde pre same raskrsnice ima pesacki semafor,sve ispod 60sek je malo za zeleno svetlo bar dok ne krene put ka mostu na adi a posle ne ispod 40...proverite po gradu gde 20sek traje zeleno..pa ne verujem da cete naci istu raskrsnocu...p.s.nadomo se da neko iz direkcije za saobracaj ovo cita...hvala

Pogledajte prilog 3
Тачно је да је рад семафора на новој раскрсници мало чудан, за правац од железничког надвожњака па право према новој траси, чека се и по 40 секунди, пет дуже него из супротног правца због левог скретања возила из Тошиног бунара у Николе Добровића. Зелено светло траје ±18 секунди.
Pogledajte prilog 1
Али .....

Цео пројекат семафоризације нове раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића је радио Сименс из Аустрије (ту им је фабрика за ову опрему), а по налогу Секретаријата за саобраћај. Као што сам и раније рекао цела опрема и семафори и видео камере су Сименсови, а ту опрему је уграђивао, као и саобраћајне знакове и исцртавање линија на коловозним тракама је радило предузеће „Модел 5“ из Београда (http://www.model5.rs).

@Маир је лепо објаснио о чему се ради, а приоритет је дат УМП-у јер ће та саобраћајница бити важнија (старија) од Тошиног бунара. Е сад, тачно је да ће УМП бити готов за неких 10 месеци и да се не сме чекати са препројектовањем система рада самафора до тада, и то ће се урадити, а пре тога треба да се уради следеће.

Мериће се, тј. мери се, проток возила на раскрсници у свим добима дана и ноћи, и следећих месец дана ће се пратити тај проток возила (и преко уграђених сензора и помоћу камера) и биће прилагођено садашњем стању тј. одредити нови параметри.

То је прво, друго је то што још мора да се синхронизује рад свих семафоризованих раскрсница од раскрснице Тошин бунар-Студенстска до раскрснице Земунска-Гандијева-Војвођанска.

Треће, да би се сихронизовао рад свих семафора у овом правцу дуж доњег дела Бежанијске косе, морају се још на неким местима ископати канали, поставити каблови и повезати, неки су већ постављени раније, а то ће бити урађено у оквиру оних месец дана које сам споменуо.

Прикочите бре мало са критикама и ...........

Pogledajte prilog 2
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386980#p386980:nazh3ffn je napisao(la):
dane bezanija » 20 Мај 2016 07:56 am[/url]":nazh3ffn]pouzdana informacija da je i restoran Talija bespravan potpuno...ali vidim napravio je novi prolaz...sto se isto vidi da je nezakonito...i zelenu povrsinu je asfaltirao...strasno...vec je i pocelo parkiranje na trotoaru ispred restorana gde je GSP stanica.jesmo neki narod bzvz...tako i ovaj crveni polo koji vidim ima kucu,isto bespravnu na pocetku N.Dobrovica,ce ili gaziti zemlju ili ici po trotoaru da bi dosao do te svoje kuce, kao sto je pomenuo i Gaga,parkiranje na trotoaru kod skretanja za V.Nazora...isto ce postati svakodnevnica...sve ocemo da upropastimo..ovako lepa raskrsnica i ovako lepi trotoari...mogu da zamisli sta ce tek romi da urade na delu gde je uradjen ulaz/izlaz za buducu pumpu i mesto gde je humus...zato se i nadam da ce pumpu sto pre napraviti jer ce oni unistiti ceo taj deo.jel folic nesto pricao o tome?iseljavanju roma odatle?
samo cu reci...GREOTA i bespravna drzava

@Дане, дотична кафана (Талија) коју спомињеш је лагелан објекат, укњижен у земљишне књиге од 2008. године. За спортски балон мислим да је и он укњижен, мада сам ја пре пар дана, а и прошле године на два-три места написао да је бесправан, и извињавам се због тога.

Али у неко догледно време и он (балон) ће се рушити, као и Инекс-Укус јер је ту предвиђено планом генералне регулације грађевинског подручја блока 40 (а то је блок дуж пруге и будућег УМП-а), да се гради комерцијални објекат (кликни за увећање):
Pogledajte prilog 1
А овде је мало више објашњења: http://gis2.beoland.com/pdf/lokacije/18.pdf (ово сам већ постављао на теми о УМП-у)

Пошто је овој кафани тј. власнику, изградњом нове раскрснице одузет улаз/излаз на паркинг кафане, додељен му је привремени, значи законским путем додељен, нов улаз/излаз из Тошиног бунара. Са изградњом УМП-а ће се коначно регулисати и овај део тј. где ће онда бити улаз/излаз за ову кафану. Предпостављам да ће бити улаз мало даље од кафане, пошто ће ту унутар блока 40 бити блоковса уличица у коју ће се улазити са УМП-а за све објекте који буду унутар тог блока, а то ће бити близу будућег аутобуског стајалишта на УМП-у.

Садашњи одобрени улаз/излаз из Тошиног бунара у кафану Талија.


Наравно, није ми намера овим икога да браним, него само износим исправне чињенице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387308#p387308:2mxqcgcs je napisao(la):
bl3y4 » 22 Мај 2016 08:18 am[/url]":2mxqcgcs]Primetio neko da je Talija pomerila ogradu sa donjeg zidican na ovaj gornji..?
@Бл3ипсилон4, да померена је та мала црна ограда према улици. На прве две слике ограда иде праволинијски, а после је померена према трави на зидић. И тај део је власништво кафане, али није било ограђено јер су се и ту раније паркирали.

Слика од 21.11.2015.
Pogledajte prilog 4
Слика од 02.12.2015.1
Pogledajte prilog 3
Слика од 29.04.2016.

Слика од 27.04.2016.
Pogledajte prilog 2
Слика од 14.05.2016.
Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387324#p387324:20lpgwei je napisao(la):
Galeks » 22 Мај 2016 12:08 pm[/url]":20lpgwei]Hoce li ovaj sut i najlon kese ukloniti, ili ce samo nabacati zemlju preko?

file.php
@Галекс, наравно да ће уклонити. Тај шут и остало је тако и стајало јер је то од „насеља“ са десне стране на слици. Извођач је док је постављао ивичњаке оставио тако да би брже урадили тај део. Кад дође на ред постављање нове земље на то острво, склања се тај шут и остало.
 
На ово ћу да дам коментар сутра:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386922#p386922:72jt2m1b je napisao(la):
Galeks » 19 Мај 2016 07:28 pm[/url]":72jt2m1b]http://us10.campaign-archive1.com/?u=404fdb2573141acc75dea2de7&id=4bcb649ebc

ZA GRAD BEZ IVIČNJAKA:
Loši projekti za Tošin bunar

BEOGRAD - Gradski urbanista Milutin Folić i direktor Direkcije za građevinsko zemljište Branislav Popović jutros sa novinarima i građanima obišli nepravilno izvedene radove na proširenju Ulice Tošin bunar

Obilazak radova na proširenju saobraćajnih traka u dužini od 300m najavljeno je juče. Još ranije, skrenuta je pažnja na problem vezano za loše ivičnjake koji su ponovo primenjivani u okviru raskrsnica u obuhvatu radova, na pešačkim i biciklističkim kretanjima.
Slika: Loši projekti koje treba menjati opet su izvedeni, ivičnjaci sa nazubljenjem visine 3cm u Ulici Tošin bunar
Slika: U Ulici Tošin bunar korišćeni nedozvoljeni ivičnjaci sa nazubljenjem visine 3cm
Više puta je u prošlosti apelovano da ovi ivičnjaci visine 3cm nisu dobri za bicikliste i da nisu u skladu sa nekoliko prihvaćenih dokumenata:
Priručnik za projektovanje puteva JP "Putevi Srbije" predviđa da Ivičnjaci koji su postavljeni u pravcu kretanja bicikliste moraju biti spušteni do nivoa vozne površine tako da za bicikliste ne predstavljaju prepreku, što znači da u Ulici Tošin bunar primenjeni ivičnjaci visine 3cm NISU DOZVOLJENI;
Pravilnik o tehničkim standardima pristupačnosti za osobe sa invaliditetom predviđa da Prolaz kroz pešačko ostrvo u sredini kolovoza izvodi se bez ivičnjaka, u nivou kolovoza i u širini pešačkog prelaza, što znači da u ostrvima primenjeni ivičnjaci visine 3cm NISU DOZVOLJENI.
Projekat Sekretarijata za saobraćaj Detalj upuštanja ivičnjaka i nivelacije trotoara sa nivoom kolovoza na pešačkim prelazima u širini biciklističke staze, koji je blagovremeno prosleđen Direkciji za građevinsko zemljište i "Beograd putu", izrađen je upravo radi sanacije i izbegavanja ovakvih grešaka. Pitanje je zašto se taj projekat ne primenjuje.
Ivičnjaci tipa 18/24 sa nazubljenjem visine 3cm u graditeljskoj su praksi Direkcije za građevinsko zemljište od 2008. godine kada je počela izgradnja biciklističkih staza. Ti loši projekti moraju da se menjaju po uzoru na postojeće, dobre projekte.

Zato je pokrenuta inicijativa ZA GRAD BEZ IVIČNJAKA (link, veb strana): zbog očigledne potrebe da se povede kampanja za rešavanje naizgled malog problema, koji ne može da bude rešen godinama.

ZA GRAD BEZ IVIČNJAKA: Mapirano na stotine ivičnjaka na stazama
Tošin bunar je dodatak stotinama mapiranih ivičnjaka, koje bi trebalo povaditi. Ivičnjaci su izvor nezadovoljstva svih na biciklima, pa otud godinama molbe za ugrađivanje ravnih ivičnjaka bez nazubljenja ili potpuno uklanjanje ivičnjaka. Da tako može, vidimo na primeru dobre raskrsnice na Bežanijskoj kosi:
Slika: Dobar ivičnjak je utopljen ivičnjak
Slika: Dobar ivičnjak je nepostojeći ivičnjak
Da li se uporno ugrađuju ivičnjaci zbog nekog inata prema biciklistima i pešacima ili pak zbog nesnalaženja Milutina Folića i Branislava Popovića u njihovoj sopstvenoj birokratiji? U svakom slučaju, zaključak je da su naši gradski funkcioneri danas obišli radove na ulici koja nije izvedena po pravilima, niti po željama građana koji će je koristiti.

Ostaje otvoreno pitanje da li će ivičnjaci biti uklonjeni, a ova nova ulica dovedena u sklad sa pozitivnim pravilima gradnje, koje je sama propisala ova država i ovaj grad. Ovo je ujedno i zahtev Milutinu Foliću i gradskoj upravi, te Branislavu Popoviću i Direkciji za građevinsko zemljište. Ovaj zahtev je ponovljen milion puta.

Šta je s ivičnjacima?
Međutim iz udruženje građana “Za grad bez ivičnjaka” kažu da radovi na proširenju Ulice Tošin bunar nisu pravilno izvedeni.
Oni navode da je još ranije ukazano na problem visokih nazubljenih ivičnjaka.
Kažu da je već apelovano da ti ivičnjaci visine 3 centimetra nisu dobri za bicikliste i da nisu u skladu sa nekoliko prihvaćenih dokumenata.
Potpisnici inicijative pitaju da li ostaje otvoreno pitanje da li će ivičnjaci biti uklonjeni?

Follow
LakiProtivIvičnjaka ‎@lakiubeogradu
Uprkos uveravanju da ih neće biti, ivičnjaci na bic stazama u novoj raskr. N. Dobrovića i T. bunara @prijavi_problempic.twitter.com/Qc40GalAnF
1:28 AM - 17 May 2016


Све је урађено по пропису и датом пројекту, не знам о каквим "назубљеним" ивичњацима је реч
 
Tvrde da je problem u projektu tj odabiru ivicnjaka da nije trebalo biti nazubljenje 3 cm vec totalno ravan ivicnjak imas na linku fotku primjera kako oni to zele da se ubuduce radi da se nebi usporavali i truckali itd
 
Jutros sam prolazio novom/starom trasom i par zapažanja.
Uklanja se asfalt sa devijacije koja je bila napravljena, gužva počinje več od semafora kod Eko pumpe jer semafor drži zeleno u Tošinom bunaru oko 6-7 sekund, ganci i ostali koriste ulaz/izlaz sa buduće benziske pumpe kako bi izašli na Tošin bunar i već ima dosta zemlje na asfaltu, a nekom se jako žurilo pa je odlučio da napravi polukružno preko razdelnog ostrva. :shock:
 
Dugo pratim forum "iz senke" ali red je i da se aktiviram ukazjuci na veliki propust.
Juce sam prosao novonapravljenom biciklistickom stazom od N.Dobrovica u pravcu ka blokovima - desnom stranom. Ivicnjaci su uglavnom OK. Medjutim propustili su jednu bitnu stvar. Neposredno ispred zgrade vodovoda bio je jedan izdignut deo sa "stepenikom" sa svake strane. Ocekivao sam da kada postoji staza da je i to iznivelisano. Deo neposredno do ulaza u dvoriste vodovoda jeste u nivou staze ali su zato ostavili kompletan stepenik od 15ak cm sa druge strane. Neopisiv osecaj kada ne ocekujete nista slicno i naletite na stepenik.
Problematican deo je obelezen crvenim a "sredjeni" deo plavim na slici sa street view-a
 
To je izvan zone radova i to su rupe koje treba prijaviti beograd krs putu da se to sanira probaj preko tvitera
 
Koliko sam shvatio Gagu ovakvo stanje ce biti mesec dana dok ne prikupe podatke sa senzora i kamera..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387582#p387582:1mxgddds je napisao(la):
dane bezanija » 23 Мај 2016 10:23 pm[/url]":1mxgddds]Niko nista ne resava sa semaforom...strasno...
Страшно је то што не читаш написано тј. одговорено, али ајде...опростићемо ти :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387524#p387524:rhbfyfrf je napisao(la):
Danijel M » 23 Мај 2016 03:36 pm[/url]":rhbfyfrf]Dugo pratim forum "iz senke" ali red je i da se aktiviram ukazjuci na veliki propust.
Juce sam prosao novonapravljenom biciklistickom stazom od N.Dobrovica u pravcu ka blokovima - desnom stranom. Ivicnjaci su uglavnom OK. Medjutim propustili su jednu bitnu stvar. Neposredno ispred zgrade vodovoda bio je jedan izdignut deo sa "stepenikom" sa svake strane. Ocekivao sam da kada postoji staza da je i to iznivelisano. Deo neposredno do ulaza u dvoriste vodovoda jeste u nivou staze ali su zato ostavili kompletan stepenik od 15ak cm sa druge strane. Neopisiv osecaj kada ne ocekujete nista slicno i naletite na stepenik.
Problematican deo je obelezen crvenim a "sredjeni" deo plavim na slici sa street view-a

file.php
@Данијеле М, добродошао на форум.
Као што ти је и Директор већ одговорио, то није део који је спадао у пројекат, тј. дотле је била грађевинска линија и извођач радова није дужан то да ради. То је део посла који мора да одради Београд пут, а они су мало" успавани" (најблаже речено) у последње време.

Иначе ту је зграда Београдских електрана, а не зграда Водовода.

 
Гага":bqwerll8 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387582#p387582 je napisao(la):
dane bezanija » 23 Мај 2016 10:23 pm[/url]":bqwerll8]Niko nista ne resava sa semaforom...strasno...
Страшно је то што не читаш написано тј. одговорено, али ајде...опростићемо ти :wink:
Mislim da ovde nije bilo potrebe za novim brojanjem saobraćaja, ovo nije nova saobraćajnica.
Drugo, rekonstrukcija i proširenje se radilo i na osnovu nekog posmatranja opterećenja ove raskrsnice iz čega izlazi da je broj vozila u jedinici vremena već bio poznat.


TT
 
U svakom slucaju sta god da je napisano, nesto mora da se resi sa semaforom, ovako je sramota namestiti i otici a ne pogledati samo jedan minut rad samih semafora

Sent from my LG G4
 
Prošao sam i za vikend i juče i stvarno ne razumem ovo zeleno svetlo u mini intervalu. Mislim da nijedan semofor nije tako podešen u startu da radi automatski, ovo je interval za sporednu uličicu koja bi se ulivala u bulevar. A sada je obim saobraćaj upravo supratan.
U ovo da se sistem sam kalibriše čisto sumnjam.
 
Koliko volim ove rekonstrukcije posle kojih istog sekunda zaboravim kako je pre bilo. Danas prođoh prvi put iz smera Blokova ka Zemunu i nikako ne mogu ni da zamislim staru trasu.

Nisam siguran da li su sredili semafore. Ja nisam čekao, a semafor za levo (ka BK) je trajao 10-ak sekundi (duže u tom smeru i ne treba)
 
Vrh