Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

da ovo sa suzenjem kolovoza kod Savada 3 je katastrofalno iskrneo. Tu je bila stanica i vjerovatno i ostaje sto znaci da oni umjesto da su prosirili za sirinu stanice oni su suzili i busevi ce stajati na "sred puta" umjesto u odvojenoj stanici. Jedino ako ne sele stanicu posle posto je ulica posle stajalista bas prosirena mozda im je to plan da izmjeste stanicu 50-100m ka beloj reci ali ne bih se kladio
pa da..ali bukvalno tu je trotoara ima 2,5-3m...nije mi jasno ko to projektuje...zasto to rade...kako su u gandijevoj lepo uvukli a manje je bilo mesta...Srbija brale...
 
Poslednja izmena:
1000018557.jpg
Mašine su spremne 🙂
 
Pripreme od jos pre 7...mazanje iz kamiona bitumenskom masom ili kako vec se zove...bice asfaltiranja danas ja msm...ali opetttt ne mogu da se neosvrnem na preuzak kolovoz kod Savade,zastoooo? Nisam siguran da ce moci 3 trake...stvarno deluje najuzi deo cele trase u oba smera ako se gleda...ne bi me cudilo da je neko pogresio...
 
sve je zavrseno na dijelu koji su asfaltirali jos juce oko 19h i obiljezeno i sve ali jos uvijek nisu otvorili ne znam stravno sta cekaju ali se bezveze stvara guzva
 
Jutros dvosmerno od semafora posle lidla do semafora za New Minel...jos taj deo...i posle zavrsni sloj...ima posla...ali blizi se sve to kraju...mislim da je dosta vise... 6 mes traju radovi...tragikomicno...kapiram ja sve da se sve vreme saobracaj odvijao i da je vrucina i sve razumem ali za 6 mes novo bi se izgradilo...ljudi pa mi pricamo o 1km radova tacno toliko...neka sam i laik i totalna neznalica.
 
Moram da odgovorim... Od 15 novembra do 15 marta ovi isti radnici su u zimskoj sluzbi od Kosmaja, Sopota... Ako imaju nesto slobodnih ljudi oni rade... ovo je JKP preduzece sa stotinak radnika u dvomilionskog gradu.
 
Moram da odgovorim... Od 15 novembra do 15 marta ovi isti radnici su u zimskoj sluzbi od Kosmaja, Sopota... Ako imaju nesto slobodnih ljudi oni rade... ovo je JKP preduzece sa stotinak radnika u dvomilionskog gradu.

Znači znali su da neće imati ko da radi u tom periodu i najavili završetak na proleće.

Krajnje neozbiljno...
 
I da su krenuli u martu opet mnogo...nemojte da se zezamo..1000m tacno..50m +-...niti je rekonstrukcija niti je menjanje komplet celih instalacija...opet kazem kapiram da je radjeno iz delova ali da se razvlaci,razvlaci se...ako ne mogu da odrade, daj onda nekim podizvodjacima a ne da maltretiras mesecima ljude za 1000m,opet namerno moram to da kazem...lopatama da smo se skupili svi koji ovde prolazimo cini mi se bilo bi brze...neka sam i laik i diletant i sta god...pritom pricamo o mesecima a jos uvek traju radovi i pitanje dal ce zavrsiti do kraja meseca...mislim da hoce ali msm da su se kod Savade 3 zeznuli nesto u sirini kolovoza...najuzi deo ubedljivo...
 
Moram da odgovorim... Od 15 novembra do 15 marta ovi isti radnici su u zimskoj sluzbi od Kosmaja, Sopota... Ako imaju nesto slobodnih ljudi oni rade... ovo je JKP preduzece sa stotinak radnika u dvomilionskog gradu.
Sve je to u redu ali nećemo se miriti sa ovim diletantskim projektima jer nam je žao radnika. Ni njima ni nama nije u interesu da im se daju ovakvi poslovi. Kad imaš JKP od stotinak radnika u dvomilionskom gradu onda lepo priznaš da JKP ne može da radi ovakve projekte i daš ih podizvođačima koji mogu (a još bolje uložiš malo više u to JKP i osposobiš ga da može da radi ovakve projekte).
 
Konačno se pojavljuju obrisi proširene saobraćajnice.
Razlika u odnosu na deo od Dr. Ivana Ribara do Gandijeve je drastična.
Nove trake su primetno uže i to se vidi kada se prelazi rasksrnica sa Gandijevom.
Ulica na novoproširenoj traci i ovako "krivuda" ali sada kada je proširena i kada su dodate nove trake za skretanja na raskrsnicama, ta krivudanja su još izraženija, iznenadna i u kombinaciji sa užim trakama - predstavljaju realnu opasnost od udesa.
Ako su hteli da povećaju protočnost i da ubrzaju saobraćaj, plašim se da će zbog bezbednosti morati da ograniče brzinu na strogo ispod 50.
 
To je veliki problem sa JKP u našem gradu. Sve manje radnika na terenu.

Rešenje vidim u studentskim zadrugama i sličnim načinima zapošljavanja kada postoji potreba za tim (kada već poštuju debilnu zabranu zapošljavanja u javnom sektoru)
 
Nije samo ovde slucaj, uske su trake i u nikole dobrovica sto su prosilili , jos je tamo ozbiljna nizbrdica.
Mene samo zanima da li se neko od glavonja malo provozao ulicom pre ove avanture i video u cemu je problem sa guzvom ili je bilo kao u bulevaru zdjindjica daj da prosirimo bez razmisljanja i to je to. Bojim se da je ovo drugo u pitanju a videcemo na kraju krajeva vec od 01.09, ako zavrse do tada naravno.
 
Konačno se pojavljuju obrisi proširene saobraćajnice.
Razlika u odnosu na deo od Dr. Ivana Ribara do Gandijeve je drastična.
Nove trake su primetno uže i to se vidi kada se prelazi rasksrnica sa Gandijevom.
Ulica na novoproširenoj traci i ovako "krivuda" ali sada kada je proširena i kada su dodate nove trake za skretanja na raskrsnicama, ta krivudanja su još izraženija, iznenadna i u kombinaciji sa užim trakama - predstavljaju realnu opasnost od udesa.
Ako su hteli da povećaju protočnost i da ubrzaju saobraćaj, plašim se da će zbog bezbednosti morati da ograniče brzinu na strogo ispod 50.
U naseljenom mestu je ograničenje brzine na 50km/😂
Sve je to u redu ali nećemo se miriti sa ovim diletantskim projektima jer nam je žao radnika. Ni njima ni nama nije u interesu da im se daju ovakvi poslovi. Kad imaš JKP od stotinak radnika u dvomilionskom gradu onda lepo priznaš da JKP ne može da radi ovakve projekte i daš ih podizvođačima koji mogu (a još bolje uložiš malo više u to JKP i osposobiš ga da može da radi ovakve projekte).
 
To je veliki problem sa JKP u našem gradu. Sve manje radnika na terenu.

Rešenje vidim u studentskim zadrugama i sličnim načinima zapošljavanja kada postoji potreba za tim (kada već poštuju debilnu zabranu zapošljavanja u javnom sektoru)
Ma nece niko da radi ove poslove, ja samo slusam ljude kako mastaju i teoretisu , za par godina nece imati ko da zakrpi rupu na putu ili da ocisti slivnik samo polako... Ako mene neko pita ove probleme moze jedino da rese radnici iz inostranstva.
 
Nije samo ovde slucaj, uske su trake i u nikole dobrovica sto su prosilili , jos je tamo ozbiljna nizbrdica.
Mene samo zanima da li se neko od glavonja malo provozao ulicom pre ove avanture i video u cemu je problem sa guzvom ili je bilo kao u bulevaru zdjindjica daj da prosirimo bez razmisljanja i to je to. Bojim se da je ovo drugo u pitanju a videcemo na kraju krajeva vec od 01.09, ako zavrse do tada naravno.
Već sam dosadan, ali tako je. Oni koji vladaju Srbijom i donose odluke za Grad i zemlju, ne žive život običnog građanina.

Da ih nateraš da ne koriste službena vozila, da moraju biciklom na posao kada je lepo vreme, popravili bi 80% stvari koje nam smetaju. E tada neka se posvete ostalim stvarima (Kosovo, EU...)
 
Ma nece niko da radi ove poslove, ja samo slusam ljude kako mastaju i teoretisu , za par godina nece imati ko da zakrpi rupu na putu ili da ocisti slivnik samo polako... Ako mene neko pita ove probleme moze jedino da rese radnici iz inostranstva.
Или да град са буџетом од 1,6 милијарди евра даје више пара градским предузећима, па ће они радницима дати веће плате, а у граду од 2,1 милион становника постоји немали број запослених који би се бар привремено задовољио таквим пословима само ако би били мало боље плаћени. Такође, требало би набавити неке модерне машине, нпр. машину за постављање ивичњака која би знатно олакшала посао радницима.
 
I napisao sam "plašim se da će zbog bezbednosti morati da ograniče brzinu na strogo ispod 50."
Ne prejudiciram na koliko ispod 50 će da se spusti: na 40 ili 30...
Ono kada umesto da dobiješ protočniji i bezbedniji saobraćaj sa proširenjem ulice, ti dobiješ ulicu usporenog saobraćaja.
 
Poslednja izmena:
Vrh