Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Da li je samo moj subjektivni osećaj da je ovo jedna od neprijatnijih deonica u Beogradu zbog najužih mogućih traka koje sam video do sada?

Pogotovu u smeru ka Surčinu kada postoji krivudanje, a pored vas je kamion/GSP itd. Ne znam ali mi deluje da je ovo ispod ili na samoj ivici standarda. Ovako "klaustrofobično" sam se do sada osećao samo ovde kada bih išao u smeru ka Senjaku.​
Ja bukvalno svakodnevno idem tuda, jer živim u blizini, i nikada nisam čuo da je iko ikada ovo smatrao klaustrofobičnim, Ni od ljudi koji dolaze kao gosti u ovaj kraj, niti od samih stanovnika. Dok recimo deo Bul. vojvode Putnika od Topčiderske zvezde do Teodora Drajzera je jednom delu ljudi neprijatan za vožnju, čak i samim stanovnicima Dedinja, Prokopa i Senjaka.​
 
Kada se skinu ruzicaste naocare, jasno se vide sa obe strane dva patrljka koja su prosirena a posto 1+1 ne daju dva, moralo je da se čapne od ostalih traka.
Sve ostalo je subjektivan osecaj, onaj u kamionu cepa bas ga briga njemu je sve ok.
Meni je sada ovaj deo slican, norveskoj ulici na bkosi gde imam konstantno osecaj da cu da očešem ili ivicnjak ili ovoga pored mene
 
Bilo je slično na Banjici, u Crnotravskoj, pre rekonstrukcije. Uske trake samo tako. Još tada tamo nije bilo razdelnog ostrva na sredini pa je bilo baš nekako jezivo.

Nisam prošao Tošinim/Zemunskom od kako su pustili po novom pa ne znam kako je tačno ali ovim sam hteo reći da imamo dovoljno užasnih primera po gradu da me uopšte ne bi čudilo da jeste na samoj ivici standarda.
Ziveo sam u Crnotavskoj 13(soliteru) pre tridesetak godina...
Bravo a pogotovo bravo na kraju za poziv na toleranciju... Siguran sam da nam to fali u svakom segmentu zivota. 😛
 
Зар је ширина критеријум за статус булевара (видети јужни и северни).
 
Imaju mnoge ulice bulevarsku širinu pa su ulice gagarin npr..
 
Hm, da li se ovim prosirenjem stice uslov da Tosin Bunar-Egipatska-Vojvodjanska postane bulevar i dobije jedinstveno ime...
Не. Можда једног дана, али тешко, кад се цео Тошин бунар прошири до Ивићеве улице + и Ивићева улица.
 
To krivudanje je kao slalom, ostro, neocekovano, a trake za ficu :) tu ce biti cukanja samo tako
Baš sam hteo da napišem komentar o krivudanju. I pre rekonstrukcije ulica nije bila prava, a sad sa dodatom trakom, zbog dodatnog krivudanja nastalog zbog umetnutih skretanja za levo i desno trake za "pravo" sada ozbiljno idu levo-desno. Ne znam koliko će to da bude problem, ali definitivno nije kako se obično vozi novobeogradskim bulevarima.

Ovo je naravno uz pretpostavku da će privremena signalizacija biti identična konačnoj. Možda se neko dozove pameti i iscrta je drugačije. Ako ima 3 ili 4 trake, ne mora se umetati skroz levo nova traka za skretanje levo, dovoljno je levu traku označiti kao traku za skretanje pred raskrsnicom. Tako je npr. u bul. M. Pupina. A nevezano od ove ulice, nema potrebe trake za pravo posle raskrsnice pomerarati za jednu traku ulevo (tako je u M.Pupina i J. Gagarina), prosto traka za pravo treba da ide pravo iako se posle raskranice pojavila traka više sa leve strane. Ovako se rizikuje da vas pogrešno prestrojeno vozilo udari sa boka.
 
Pripremaju da ujutru zatvore od EKO pumpe do Rome u smjeru ka Surcinu, znakovi su postavljeni... tako da sutra krece asfalt
jutros zatvoreno kao sto si i rekao...ocekujemo danas i zavrsetak tog dela..pa vrvt sutra dr strana...eventualno prekosutra...jos jednom se pitam,zasto pre svega zbog vrucine i bezbednosti radnika ne rade nocu...sinoc oko 12...uveliko se radilo na brankovom mostu,zuta traka,smer ka gradu...brdo kamiona i masina...msm da je bas prijatnije a i lakse...
 
Jutros vidim kod EKO pumpe pozicioniraju se masine za asfalt tako da nadam se da krecu sa tim i da ce sutra-prekosutra da puste taj dio.
 
1000018534.jpg
 
jutros zatvoreno kao sto si i rekao...ocekujemo danas i zavrsetak tog dela..pa vrvt sutra dr strana...eventualno prekosutra...jos jednom se pitam,zasto pre svega zbog vrucine i bezbednosti radnika ne rade nocu...sinoc oko 12...uveliko se radilo na brankovom mostu,zuta traka,smer ka gradu...brdo kamiona i masina...msm da je bas prijatnije a i lakse...
Pitanje na mestu dok neko ne umre nece se nista promeniti ali necu na tu temu kada sam se prosli put malo zalozio na ovom forumu za prava tih radnika na mene je krenulo drvlje i kamenje... Za nocni rad treba da se plati vise s druge strane vecina ovih radnika je okolo Beograda nemaju prevoze...
 
Ноћни рад се плаћа 26% више у односу на рад дању. Дакле, дневница је ту, нпр 1.000 РСД + увећање за ноћни рад 260 РСД. Увећани трошак послодавцу није толико велики, већ једноставно народ трпи зулум, малтретирање од стране извођача радова, а у свему најдебљи крај извлаче радници који су на терену.
 
Ноћни рад се плаћа 26% више у односу на рад дању. Дакле, дневница је ту, нпр 1.000 РСД + увећање за ноћни рад 260 РСД. Увећани трошак послодавцу није толико велики, већ једноставно народ трпи зулум, малтретирање од стране извођача радова, а у свему најдебљи крај извлаче радници који су на терену.
Ako sam ja razumeo ove ljude danas, oni i veceras imaju nocnu smenu na Brankovom mostu...a i rekli su mi da su im promenili radno vreme da rade od 6h.. Iskreno ovo nije normalno. Samo da pojasnim ljudima koji se ne razumeju u ove radove :temperatura asfalta je oko 160 stepeni( ZAVIJE SE PILE U FOLIJU I UBACI U KAMION I KAD DODJE NA GRADILISTE PILE PECENO) +PLUS RAZNA OTROVNA ISPARENJA(NEKADA SU RADNICI DOBIJALI MLEKO OD FIRMI DA PIJU DA SE NE BI OTROVALI) 😛
 
Smer ka Surcinu obelezen konacno belom bojom ali i prelepljen privremenim zutim trakama...vrvt danas prebacuju saobracaj na tu stranu i onda sve isto sa druge strane...mislim da je bilo pametnije i brze zatvoriti celu ulicu odavno...i resiti ovo brzo...ljudi moji ovo traje pa mozda i 6meseci..Sekretarijat za saobracaj ocigledno vode ljudi koji nisu bas stalno na licu mesta ili im je bilo problem gde usmeriti GSP linije...realno ne znam i gde bi ih preusmerili...ali onda je trebala komplet jedna strana da bude zatvorena,pa druga...to bi bilo brze za radove nego ovo sada...ne verujem da ce zavrsiti do kraja meseca...ne razumem zasto je kolovoz kod Savada 3,zgrade i stanice suzen a ostala je ogromna sirina trotoara a suzavaju ostrvo na ivicnja u ivicnjak...sporije i mozda najtesniji deo a postojalo je mesta...
 
da ovo sa suzenjem kolovoza kod Savada 3 je katastrofalno iskrneo. Tu je bila stanica i vjerovatno i ostaje sto znaci da oni umjesto da su prosirili za sirinu stanice oni su suzili i busevi ce stajati na "sred puta" umjesto u odvojenoj stanici. Jedino ako ne sele stanicu posle posto je ulica posle stajalista bas prosirena mozda im je to plan da izmjeste stanicu 50-100m ka beloj reci ali ne bih se kladio
 
Vrh