Parirani automobili su jedan problem, ali koliko ja znam svako gradilište je u obavezi da obezbedi da kamioni sa gradilišta izlaze tako da ne iznose blato na ulicu. to jeste u nadležnosti gradilišta.
1. Uređenje gradilišta
Član 5
Gradilište se uređuje tako da se na njemu može bezbedno obavljati rad i kretanje radnika, oruđa i uređaja za rad i transportnih sredstava.
.....
Građevinski radovi obavljaju se tako da se njihovim izvođenjem ne zagađuje okolina, a u slučaju buke, vibracija, izvođenja radova pod noćnim osvetljenjem, raskopavanja, kaljanja, pojava prašine, podzemne i površinske vode i ostalih pratećih pojava koje mogu ugroziti okolne objekte i stanovništvo, preduzimaju se mere za njihovo otklanjanje ili dovođenje u dozvoljene granice.
*******
Kao svetao primer (iako sve druge kontraverze stoje) za to pranje mogu da navedem gradilište na mestu bivšeg hotela jugoslavija, gde se svaki kamion pere pre izlaza na bulevar (bar sam ja nekoliko puta video ovaj slučaj). Čak mi se čini da je i Soul možda tokom građevinskih radova prao točkove kamiona, ono što je sada oko the One pak sugeriše da se tamo niko živ time ne bavi. Ono je jednostavno protiv propisa da tako izgleda okolina gradilišta. Najmanja kiša prevara sve u kaljugu, ne zna čovek da li je bolje da je suvo i prašina ili kiša i blato na sve strane.
I da, kada se sve žive zgrade oko AC završe, svakako će taj deo biti najnoviji na NBG i verovatno najupeglaniji, tako da se moj komentar rečju nije odnosi na šta će biti kad će biti itd... ovo je sada suva realnost.