Kako pešaci regulišu Slaviju kad na dve od sedam raskrsnica uvek stoji saobraćajac i zapravo je
on reguliše veći deo dana. A tamo gde ne stoje, upravo tu nastaju problemi. Mislim na Nemanjinu i 14. decembra, gde pešaci idu u rekama jer im ne pada na pamet da stanu i sačekaju 10 sekundi da prođe par automobila. Znam iz ličnog iskustva jer bih se (kad ne žurim) 20 puta zaustavio da propustim kolonu vozila koja čeka i 20 puta bi drugi pešaci protutnjali pored mene a neki bi me čak gledali u fazonu ''ma šta im staješ, ko im j... mater''. Naranvo, za to vreme kolona vozila koja bi da uđe u Nemanjinu raste i onda ona blokira 31 i trolejbuse koji bi da krenu sa stanice. I onda vozači bivaju primorani da onako mic po mic ''uleću'' pešacima u kolena ne bi li iskoristili 5 sekundi kad se proredi pešački tok da prođu. A naravno tu se uvek nađe povoda za svađu. Jer zamisli, vozač se usudio da nakon 5 minuta čekanja prepreči put nekom pešaku, kome je naravno ispod časti da zaobiđe taj auto sa
zadnje strane i time ga pusti da napokon prođe prelaz i uđe u Nemanjinu.
Elem... kapiram ja šta hoćeš da kažeš, odnosno kapiram šta je to Karlo primetio. To da pešaci služe da naprave prekide u saobraćaju kroz Slaviju. Jasno mi je to. Ali mislim da preterujete. Dok se to ne testira ili ne propusti kroz simulaciju, niko od nas ne može da zna sa sigurnošću, zar ne?
I drugo, pitam se kako će da izgleda kad se ti pešački prelazi povuku onih 100 metara unazad i stave da budu na sredini blokova. To neće biti problem kod Mitićeve rupe gde ima prostora za grupe pešaka ''iza'' trotoara. Ali će biti veselo u Nemanjinoj, 14. decembra i Bulevaru JNA.
Није поента да ли неко воли или не воли да силази у земљу већ да ли силазак има сврху.
Za mene, svrha bi bila brži, lakši i bezbedniji prolazak kroz Slaviju. I to govorim dakle iz perspektive pešaka/putnika JGP koji je nekad svaki dan prolazio kroz nju i pizdeo od vašara koji mora da savlada na tom kratkom i prostom putu od Perpera do Bul. JNA. Teže mi je padao taj potez nego klackanje u prevozu od kuće do odredišta.
Sa konstatacijom da treba sačekati metro stanicu pa onda kopati mogu da se donekle složim. Mada lično ne volim te pristupe ''e kad se desi ovo i poklopi ono i kad se poravnaju Merkur i Venera, onda ćemo da radimo to i to''. Jer metro može da se ne izgradi još narednih 40 godina. A Slavija u međuvremenu sve tesnija i odvratnija za pešake a i za vozila. I neće joj fontana mnogo pomoći dokle god joj okolina izgleda ko Černobilj.