Tehnologija nikad ne postoji sama po sebi. Ona se vrlo razlikuje od kamena koji tu postoji milijardama godina.Ispravno si zaključio da tehnologija ne može da izaziva 'probleme' sama po sebi. Kao uostalom ni kamen, koji leži na zemlji. Tek onda, kada su u ljudskim glavama ili rukama, usmerene "u pogrešnom smeru", sve stvari mogu da postanu opasne, štetne, itd. Što se po pravilu i dešava.
Najverovatnije je da otvaranje skretnice stvara kratkotrajni strujni impuls vece snage.Можда је глупо питање али се не разумем баш у технологију и због чега се нешто дешава
Наиме, кад сам у тролејбусу и када слушам музику на блутут слушалицама, увек се прекине сигнал када тролејбус треба да пређе скретницу код светогорске у таковској.. Зашто се то дешава?
Sto onda dovodi do toga da su vozači trolejbusa ko zna čemu izloženi tokom svoje smene ?Najverovatnije je da otvaranje skretnice stvara kratkotrajni strujni impuls vece snage.
Ovaj impuls genersie elektromagnetno polje, koje ometa blutut, na kratko.
Postoje radovi o tome. Postoje neki standardi.Sto onda dovodi do toga da su vozači trolejbusa ko zna čemu izloženi tokom svoje smene ?
Te skretnice kada rade, stvaraju elektromagnetno polje oko sebe. Ako se dobro sećam, kada vozač želi da skrene motke na jedan smer, (ne znam koji, levi ili desni), on dodaje "gas" odnosno struju. A kada želi da skrene na drugi, onda pušta gas . U oba slučaja se stvara indukcija i magnetno polje koje gura trolne glave na jednu ili drugu stranu.Можда је глупо питање али се не разумем баш у технологију и због чега се нешто дешава
Наиме, кад сам у тролејбусу и када слушам музику на блутут слушалицама, увек се прекине сигнал када тролејбус треба да пређе скретницу код светогорске у таковској.. Зашто се то дешава?