Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Stigao je iz direkcije za Javni prevoz dopis po pitanju ove saobracajne nezgode, gde navode da je odgovornost na "tramvaju" kome su otkazale kocnice i iz tog razloga je krenuo unazad.

A sad po pitanju saobracajnih pravila!?
Da li se uopsteno sme kretati po tramvajskim sinama..... Sme.
A po tramvajskoj bastici....... NE, ali mora postojati saob.znak koji obelezava da je ta povrsina naznacena kao tramvajska bastica.
Tako da, propisi se pokatka razlikuju od pravila u praksi.
 
Potrebno je dignuti ogradu i fizički ih odvojiti od kolovoza. Tada bi bilo nanje "pametnjakovića". Ovo se odnosi na Nemanjinu.
 
Voznja tramvajskim sinama je dozvoljena i primenljiva ulicama u Resavskoj, Beogradskoj, Bul.kralja Aleksandra, Cara Dusana na Dorcolu.......itd.
 
Priboj,manji Grad gde nema taksista bez tx tablica.. a da ima taxi firmu na krovu
Ima po neki ali nema taxi firmu na krovu
Screenshot_20220625-155433_Facebook.jpg
 
Poslednja izmena:
Ako je to tačno onda jedno taksi vozilo na 1000 stanovnika....
 
Ima ih jos, ja sam samo pretrazio Taxi Priboj u apr-u, al ima i onih registrovani kao TaKSi Priboj, ima ih jos 14 aktivnih sto mu dodje oko 28 aktivnih i onda po toj racunici jedno vozila na 500 stanovnika.

Jel mislis da je to malo ili mnogo?

Edit:
Ovo su registrovani taxi preduzetnici al taj isti preduzetnik moze da zaposli jos nekog taksistu
 
Koliko znam iz kontakta sa taksistima iz Priboja,kažu da ih je mnogo..
I ti zaposleni da ih ima bili bi na Apr-u
E onda po tome jedno vozilo na 500 stanovnija u BG bi trebalo da bude oko 5.000 a ne oko 6400.....
U Bg je postao problem saobraćajni kolaps...
 
Ti ostali zaposleni nebi bili u apr-u, ti osnujes firmu kao preduzetnik i mozes da zaposlis n broj ljudi, svi ti zaposleni se nece videti u apr-u jer su oni zaposleni kod tebe u firmi.

Ako ces tako da gledas koliko vozila na broj stanovnika i da poredis BG i ostale gradove, onda cena taxi prevoza treba da bude ista u svim gradovima, sto bi se vi onda razlikovali od bilo kog drugog grada ako je cena goriva, servisa, auta i ostalog ista.
 
Piše u APR-u i prosečan broj zaposlenih (u finansijskim izveštajima), ali ovo su preduzetnici tako da toga nema...
 
Ti ostali zaposleni nebi bili u apr-u, ti osnujes firmu kao preduzetnik i mozes da zaposlis n broj ljudi, svi ti zaposleni se nece videti u apr-u jer su oni zaposleni kod tebe u firmi.

Ako ces tako da gledas koliko vozila na broj stanovnika i da poredis BG i ostale gradove, onda cena taxi prevoza treba da bude ista u svim gradovima, sto bi se vi onda razlikovali od bilo kog drugog grada ako je cena goriva, servisa, auta i ostalog ista.
Zasto taksista u Priboju rentu dvosobnog stana placa 120e,a moj kolega u blokovima 400e,zar ne bi svakom taksisti trebala da bude ista renta to su samo zidovi!?
 
Tako je Mare, zato u BG treba da ima vise takstita, jer ako placas vecu cenu rente slabo ostane za gorivo i auto, u tom slucaju ces nekad juriti taxi a dobiti taxi u BG je kao da si dobio na lutrij.
 
@srdjanprpa
Naprotiv,treba podici cene i da taksi koristi kome zaista treba i poboljšati javni prevoz sto vise taksija vece guzve itd.
 
"Potreba" i "luksuz" su relativni pojmovi. Svako ih tumaci shodno svojim potrebama i mogucnostima. Nema univerzalne definicje i referentne tacke po kojoj se mogu odrediti. Tako da je rasprava koja vodi u tom smeru u startu pogresna jer se ne zasniva na cinjenicama nego na subjektivnom dozivljaju sveta.
 
Cene mnogih prehrambenih stvari su otišle samo tako, tako da oni koji ih nisu snizili, i dalje imaju slabiji promet. Isto se odnosi i na druge stvari. Jednostavno se ne može očekivati da će se stvari rešiti povećanjem cena svega i svačega, a ostavljanjem plata na istom nivou. Na kraju će se doći do toga da se neće ni hleb kupovati. Prosto ovaj sistem vađenja na to kako je Ukrajina država od koje svet zavisi za svaku moguću i nemoguću stvar, nije održiv.
 
Gradjani treba da placaju vise cene taksi usluge.
Jednostavno nivo legalne taksi usluge u Beogradu je sve bolji i gradjani treba to da cene.
 
Evo ga MC_, zabrinuo sam se za njega.
Postavlja se samo pitanje zasto bih placao istu cenu nekog taxistu u nekom starom fordu kao nekog taxistu u audiju ili mecki, ako je cena ista naravno da cu da se vozim lepsim i boljim autom, a posto ne mogu da cekam 7 dana da dobijem taxi dodje mi neki raspali ford ili pezo od pre isusa hrista. Meni i dalje nije jasno kako ti auti prolaze taj deo o izglede sto se spominje da mora da se prodje bar jednom godisnje.
 
^Lako prolaze, mito i korupcija, isto kao ekipa bez TX tablica na aerodromu... Svako jutro imaju veselo cavrljanje sa patrolom komunalaca, pare razmene ruke i onda laganica ceo dan.

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
"Potreba" i "luksuz" su relativni pojmovi. Svako ih tumaci shodno svojim potrebama i mogucnostima. Nema univerzalne definicje i referentne tacke po kojoj se mogu odrediti. Tako da je rasprava koja vodi u tom smeru u startu pogresna jer se ne zasniva na cinjenicama nego na subjektivnom dozivljaju sveta.
To je bar lako otvoris novcanik odmah znas da li je neka stvar za tebe, potreba ili luksuz..
 
^Lako prolaze, mito i korupcija, isto kao ekipa bez TX tablica na aerodromu... Svako jutro imaju veselo cavrljanje sa patrolom komunalaca, pare razmene ruke i onda laganica ceo dan.

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
Sto ih nisi slikao kad si to video!?
 
Jer posle treba da se pobijem sa njima, a i da se gnjavim sa komunalcima. Svrati na dolaske oko 9-10 ujutru, obrati paznju na auto komunalaca parkiran na P2, i ekipu koja se skuplja oko njega.

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
Jer posle treba da se pobijem sa njima, a i da se gnjavim sa komunalcima. Svrati na dolaske oko 9-10 ujutru, obrati paznju na auto komunalaca parkiran na P2, i ekipu koja se skuplja oko njega.

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
Onda nemoj da pises o tome...
 
Beogradski taksisti danas voze u proseku jako kvalitetne automobile.
 
Vrh