Škoda dizel mnogo širok pojam. Kad praviš poređenje što se tiče cena moraš biti mnogo precizniji. Hibridi isto imaju pravo na subvencije, ne mnogo velike, al opet, Corola sedan hibrid bi trebalo da staje oko 25000 evra. Ušteda u gradu sa njom može zaista biti značajna, verovatno je i održavanje jeftinije, s obzirom da vi kola potrošite relativno brzo. Motori bez turbine u atkinsonovom ciklusu u principu nisu komplikovani, baterije nisu tako velike, a potrošnja se može držati od četiri do pet litara u gradu, što je nezamislivo za dizel.
A i to kad pročitam ne isplati se za vožnje od 400 dinara. Jeste sve poskupelo, al kad se uzme start vi za 400 dinara pređete tipa 2 kilometra, i da se ne lažemo nije da imate samo takve vožnje, pošto sam dosta puta bio svedok da čak i na kvaku pitaju dokle se ide. Znači i tada nemali broj vaših kolega odbije kraće vožnje, što mi je neshvatljivo, jer nije da gube mesto kao kad čekaju na taksi stanici, pa da kažeš. Mada ni tad nije korektno, al ajde. Kad se mnogo bira posao, tj vožnje znači da posla ima, kao i prihoda, što je svakako dobro, nego ne znam čemu taksi služi, ako ne da se čovek nekad preveze i par ulica, ako mu je hitno i ako žuri.