Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Видим на претходним странама да таксисти између осталог не прихватају вожње на картицу због провизије и каснијег прилива средстава на рачун. Због чега се не размотри могућност плаћања преко IPS pokaži/skeniraj? Ту су ем провизије знатно ниже ем паре лежу на рачун у року од 10 секунди.

Моје искрено мишљење је да овде људи претерују са нападањем таксиста. Као да неки пик имају на ту категорију предузетника. Да су златни нису, али ево гледам претходних не знам колико страна, нико се није озбиљније осврнуо на "кафа на Златибору” цене Car:go-a. Оно је стварно безобразлук.

Стоји да су и такси и они ипак вид луксуза и да то није баш намењено џепу обичног смртника осим ако је баш нужда и мора, али претераше ови из Car:go-a, ко да добијаш ескорт даму на задњем...
Mislim da sam ja spomenuo da je CarGo sad skuplji od taxija (mini klasa). Jel se zna dal ce Taxi da dize cenu opet u skorije vreme ?
 
IPS pokaži/skeniraj bi bila odlična opcija ....kao i jedinstvena app za sva udruženja
Poskupljenje,za sad se još nista ne zna ali realno bi bilo
Start 250
1. tarifa 90
2. tarifa 110
1h čekanja 1000din ili 1100din
od zadnjeg poskupljenja kada je gorivo bilo 180din sad je 211din

Inače inovativna pomoć na putu,slobodno tržište....30% jeftiniji ;)
Zar nisu mnogi pisali kako im nije bitna cena već da znaju ko ih vozi,mogu da ocene vozača,noviji automobili,čisti,plaćanje bezkontaktno itd


Ne znam šta će biti sa belom bojom koja će biti obavezna od Maja 2024. a već za sve koji sada menjaju auto.
Na tržištu automobila je opšti haos,cena,čekanje na isporuku
Novi automobili su poskupeli za oko 30% kao i polovni.
Auto da se prelepi u belu foliju je oko 800e +
Pa nov tehnički,saobraćajna ...


Na Aerodromu je opšti haos,sramota
 
Poslednja izmena:
Mislim da je vreme da se podigne cena taksi usluga zbog inflacije.
Premalo ima regularnih taksista.
 
20220529_013114.jpg
 
Poslednja izmena:
IPS pokaži/skeniraj bi bila odlična opcija ....kao i jedinstvena app za sva udruženja
Poskupljenje,za sad se još nista ne zna ali realno bi bilo
Start 250
1. tarifa 90
2. tarifa 110
1h čekanja 1000din ili 1100din
od zadnjeg poskupljenja kada je gorivo bilo 180din sad je 211din

Inače inovativna pomoć na putu,slobodno tržište....30% jeftiniji ;)
Zar nisu mnogi pisali kako im nije bitna cena već da znaju ko ih vozi,mogu da ocene vozača,noviji automobili,čisti,plaćanje bezkontaktno itd


Ne znam šta će biti sa belom bojom koja će biti obavezna od Maja 2024. a već za sve koji sada menjaju auto.
Na tržištu automobila je opšti haos,cena,čekanje na isporuku
Novi automobili su poskupeli za oko 30% kao i polovni.
Auto da se prelepi u belu foliju je oko 800e +
Pa nov tehnički,saobraćajna ...


Na Aerodromu je opšti haos,sramota
Cesto poslovno idem do Italije, i tamo postoji jedinstvena taxi aplikacija za celu zemlju. Odlicno funkcionise, bolje je uradjena nego bilo koja app za prevoz kod nas, i sto je najbitnije, nikad nisam cekao vozilo duze od 7 min (bilo da je petak/subota, a broj turista necu ni da pominjem. Ovde se jedva Final Four preziveo). Sva vozila su standardizovana, nema istaknutih taxi udruzenja - samo broj i naziv vozila, uglavnom se voze nove toyote/kia hibridi i cene su po nekoj slobodnoj proceni oko 20% vece nego u Beogradu (varira od grada do grada). Ne znam koje bi se cene predlagale kada bi se sve ovo ispostovalo u Beogradu, ali siguran sam da bi se trazile vece cene nego u Italiji. Ali ono sto mi ne ide u glavu je sto se ne uvede makar jedinstvena aplikacija za Beograd, jer saltanje 50 aplikacija ce pre da dovede do "lerke" nego bilo sta drugo.
 
Da bi se uvela jedinstvena aplikacija.........problem nije u taksistima preduzetnicima, vec u taksi asocijacijama koje taksiste zastupaju u donosenju svih vaznijih i znacajnijih odluka.
Da se taksisti pitaju oni bi to odavno uveli ali je problem sto interesi udruzenja i taksista "po nekad" ne idu istim kolosekom.

Tu lezi problem.
Pa i u elektronskom placanju gde uplaceni iznos sredstava ne ide direktno na racun taksiste, vec na centralni racun udruzenja a oni potom sredstva rasporedjuju po sekundarnim karticama koje su podeljene taksistima.

Problem nikada ne prave taksisti vec udruzenja koja drze kantar i pregovaraju o interesima taksista sa Gradom.
 
@Pule jel to hoces da mi kazes da to taxisti ne mogu da izboksuju?

Oni da to zele, lagano bi tako i bilo, al njih to neinteresuje, kao sto ih neinteresuje da li cu ja dobiti voznju za 5 ili 35 minuta, ako oni imaju svaki dan zaradu koju su planirali njemu sve jedno dal neka tamo musterija ceka.

Siguran sam da si procitao ranije postove, pa ima taxista koji nece da rade na karticu ili app zato sto im se uzima veci procenat.

Nek potvrde Batica i Mare al verujem da ima vozaca koj nece da rade na poziv vec samo na kvaku.

Al tu nisu krivi taxisti, vec sistem koji im tako dozvoljava.
Moze tu dosta da se unapredi al pitanje je koliko ce to taxistima da se svidi.
 
@srdjanprpa
Delom bi se slozio sa tobom, a delom ne..
Ako vec placa clanarinu nekom udruzenju tesko da ce raditi samo kvaku.
 
Opet ti ponavljam, "koliko ce to taxistima da se svidi", takve odluke najmanje zavise od samih taksi preduzetnika.
Neko drugi je preuzeo ulogu njihovog organizovanja, i problem treba potraziti kod njih tj. taksi asocijacija.
 
Jel taj neko ko je preuzeo ulogu njihovih organizovanja, organizvao i protest i blokadu grada ili su se sami taxisti organizovali da blokiraju i protestuju?

Sto u svim onim zahtevima nisu trazili i da svi voze pod jednom organizacijom koju bi vodio grad Beograd, clanaraina da bude mnogo jeftinija nego sto sad placaju al da se radi kako grad Beograd zahteva, minimalno radno vreme (u sedmici ili mesecu), da se zna u kom trenutku koliko aktivnih taxi vozila moze da bude gde da budu rasporedjeni i ...

Time bi imali jedan app, jedan broj telefona, znalo bi se koliko taxista je aktivno u svakom trenutku, gde je ko rasporedjen, a ne ovako, u centru kod albanije njih 10 stoji koji nece da voze na poziv nego samo na kvaku.

Da li iko zna koliko taxi vozaca radi ujutru, popodne i uvece(unoc).
Poznavao sam taxistu koji je imao dvokratno vreme, radi ujutru od 8 do 12 onda se vrati kuci ruca spava i posle izadje od 15 do 17,18h.
Mare voli da radi samo predvece-uvece
E sad je pitanje da li bi Mare radio pod uslovima grada Beograda da ima radno vreme od kad do kad se vozi i da se to radno vreme rotira, jedne sedmice pre podne, druge popodne i trece uvece da bi imali na ulicama uvek dostupan broj vozila koliko treba u to vreme.

Sobzirom da su i Mare i Batica taxisti koji vole svoj posao prepostavljam da bi radili i ovako, al opet sam siguran da vecina nebi radila pod ovim uslovima.
 
@srdjanprpa
Ja licno nikada ne bi radio ovaj posao da mi neko odredjujes kada cu da radim, za duzinu radnog vremena mi je ok. 8 sati i to podržavam, uostalom zato i jesam preduzetnik, da zelim da imam gazdu bio bi zaposlen kod nekoga..
Pre par godina brat sadašnjeg ministra finansija je imao tu ideju, da sve voznje idu preko grada tj.jedno udruzenje koje ce uzimati procenat od svake voznje, ali je brzo odustao od te ideje ne znam zasto..
 
Valjalo bi da se malo obnovi pravopis, je li se piše odvojeno, ne bih ima h, beskontaktni se piše a ne bezkontaktni, jednačenje suglasnika po zvučnosti i to. Nemam želju da uvredim, samo ukazujem.

Ja bih voleo da taksisti imaju tahografe recimo, budući da su profesionalni vozači, tj. mnogo vremena provode na putu. Nije neka razlika da l će da zaspi vozač kamiona ili taksista jer je vozio 15 sati. Isto bih voleo da imaju obavezu da voze X sati mesečno, inače gube dozvolu, ili plaćaju neki dodatan porez ili nešto.

Isto tako bih voleo da taksisti imaju neku proveru koga voze, ovi inovativni imaju preko akaunta i preko broja računa se zna koga su vozili, taksiste može da napadne neko u pola noći, je*******iga ne znaš da l je drogiran ovaj što je ušao, i to, a oni nemaju pojma koga su pokupili.
 
@srdjanprpa
Ja licno nikada ne bi radio ovaj posao da mi neko odredjujes kada cu da radim, za duzinu radnog vremena mi je ok. 8 sati i to podržavam, uostalom zato i jesam preduzetnik, da zelim da imam gazdu bio bi zaposlen kod nekoga..
Pre par godina brat sadašnjeg ministra finansija je imao tu ideju, da sve voznje idu preko grada tj.jedno udruzenje koje ce uzimati procenat od svake voznje, ali je brzo odustao od te ideje ne znam zasto..
To je tvoj stav i ja protiv njega nemam nista, al zbog toga imamo problem da u nekom periodu nemas dovoljan broj taxista.
Da bi se to izbeglo mora da se izda mnogo vise taxi dozvola nego sto imamo sad.
I onda dolazimo do zacaranog kruga, ako se izda vise dozvola da bi se pokrilo to neko vreme, imacemo neki period vreme u kojem ce biti mnogo vise taxi vozila nego klijenata, sto opet ne odgovara taxistima.
 
Jedan deo taxista neće da drugi neko određuje kada će da radi.
Jedan deo taxista neće da radi na poziv.
Jedan deo taxista neće da radi preko app.
Jedan deo taxista neće da radi sa karticama.
Jedan deo taxista neće da mu se uzimaju provizije prilikom korišćenja app i / ili kartice.
Jedan deo taxista neće da radi kada je loše vreme.
Jedan deo taxista neće da vozi po gradu, već samo mušterije sa aerodroma.
Jedan deo taxista neće da vozi kraće relacije.
Jedan deo taxista neće da mu mušterija određuje da li će da puši ili ne u kolima.
Jedan deo taxista neće da se generalno poveća broj taxista.
Jedan deo taxista neće da vozi određene delove grada.
Jedan deo taxista neće da radi na poziv, jer neće da ćeka mušteriju dok siđe.
Jedan deo taxista neće da radi na poziv, jer neće da ima problem ako se mušterija ne pojavi.

I šta ćemo sad?
 
To je tvoj stav i ja protiv njega nemam nista, al zbog toga imamo problem da u nekom periodu nemas dovoljan broj taxista.
Da bi se to izbeglo mora da se izda mnogo vise taxi dozvola nego sto imamo sad.
I onda dolazimo do zacaranog kruga, ako se izda vise dozvola da bi se pokrilo to neko vreme, imacemo neki period vreme u kojem ce biti mnogo vise taxi vozila nego klijenata, sto opet ne odgovara taxistima.
Opet kazem delom si upravu..
Mada budi realan taxi treba da bude luksuz, a ne prevoz dostupan svima sada i odmah, zato postoji gsp prevoz..
 
Opet kazem delom si upravu..
Mada budi realan taxi treba da bude luksuz, a ne prevoz dostupan svima sada i odmah, zato postoji gsp prevoz..
Taxi ne treba da bude dostupan sada i odmah? Ok da ne bude dostupan svima, ali da li ja to dobro razumem da ne treba da bude dostupan sada i odmah ako ja zelim hitno negde da idem?
 
Batica me neodoljivo podseća na onog mufljuza Ljubisava Orbovića.
Prodaje nam ovde m.uda za bubrege, glumi neko poštenje a pola kolega taksista ga prezire i zna kao zlu paru.
Batice,batice... Ccc...
 
Taxi ne treba da bude dostupan sada i odmah? Ok da ne bude dostupan svima, ali da li ja to dobro razumem da ne treba da bude dostupan sada i odmah ako ja zelim hitno negde da idem?
Nemoj da spinujes, treba da bude dostupan sada i odmah ljudima koji hoce to da plate, ali zbog onih sto se voze dva coska iz kafica u Jevremovoj do Strahinjića b. za 320din nije ga moguce dobiti odmah.
 
Nemoj da spinujes, treba da bude dostupan sada i odmah ljudima koji hoce to da plate, ali zbog onih sto se voze dva coska iz kafica u Jevremovoj do Strahinjića b. za 320din nije ga moguce dobiti odmah.
1. Nista ne spinujem, citiram tvoj prethodni post. Ako ne umes lepo da se izrazis, bar odgovori na pitanje.
2. Dokle cete vise da nalazite opravdanja? Cas ekipa koja ide od coska do coska za 320 din (ako uopste postoji, zanima me koliki je to procenat), te Final Four, te lerke, te cena goriva. Ja ne znam kako opstajete onda, ako su musterije toliko rdjave.
 
@Mare81
Nemoj ni ti da spinuješ, i taj kojem vožnja iznosi 320din hoće da plati. A i stvarno super sliku dajete o taxistima kada uporno ponavljate, na raznorazne kreativne načine, da nećete kratku vožnju da prihvatite da vozite.
 
Jel taj neko ko je preuzeo ulogu njihovih organizovanja, organizvao i protest i blokadu grada..........
DA.
DA.
Proteste, po principu uvek organizuju asocijacije i bez njihovog pristanka taksisti koji samoinicijativno izadju mogu samo da vrate taksi obelezja i da odu iz firme.
Sto bi se u nasem narodu reklo: " Ko izadje na protest, koji nije odobren od strane tog udruzenja, moze slobodno odmah da dodje po svoju knjizicu"

Tako stvari funkcionisu. A posle sva ljaga pada na taksistu kao pojedinca.
Zasto je to tako?.......Interes visih struktura!!
 
1. Nista ne spinujem, citiram tvoj prethodni post. Ako ne umes lepo da se izrazis, bar odgovori na pitanje.
2. Dokle cete vise da nalazite opravdanja? Cas ekipa koja ide od coska do coska za 320 din (ako uopste postoji, zanima me koliki je to procenat), te Final Four, te lerke, te cena goriva. Ja ne znam kako opstajete onda, ako su musterije toliko rdjave.
Opstajemo trenutno dobro, radim aerodrom i ponesto po gradu(normalne stranke, necu da glumim sanitet) najmanje dva puta nedeljno imam voznju van grada.
Hvala na brizi.
 
Vrh