Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Opet kazem delom si upravu..
Mada budi realan taxi treba da bude luksuz, a ne prevoz dostupan svima sada i odmah, zato postoji gsp prevoz..

Mare moraces da se pomiris sa tim da taxi nije vise luksuz i da tesko da ce ikad vise i biti ako je nekad bio, mogu milion razlog da ti navedem zasto je to tako, evo ti dva primera.
Nekad je luksuz bio imati auto danas imas porodice koje imaju po 2,3 auta.
Ne moze taxi da bude luksuz ako je vrednost auta 2,3k eura.


@Pule i mislis da taxisti ne mogu nista da urade povodom toga, sta ce se desiti ako se svi taxisti udruze i svi dodju po svoju knjizicu?
 
@sjcam
Zato ja sa luksuznijim autom i idem na aerodrom, necu da ti dolazim za 320din,posto nije luksuz odlicna je dacija.
 
Zato ja sa luksuznijim autom i idem na aerodrom, necu da ti dolazim za 320din,posto nije luksuz odlicna je dacija.

Putujem često, pa ako idem taksijem, idem sa ovima što voze Arteone. Bar znam da me neće ispred zgrade sačekati neki krš bez klime.
Ili me žena odbaci njenim GLC-om ili mojom E-klasom.

Odavno sam prestao da praktikujem da se raspravljam sa taksistom da uključi klimu u sred jula i sl.
 
Kako su krenuli, na kraju će ispadne da bez 320€ po vožnji neće da primaju stranku.
 
Pre desetak dana sam bio u Milanu... Tamo je fiksna cena 100-115 eur od aerodroma do centra. Međutim, svi taksisti stoje uredno u koloni, automobili su čisti i uredni, novi... Skoro kao u Frankfurtu.

Kod nas na aerodromu - ono ne izgleda kao taksi stajalište već kao Bubanj Potok: automobili stari, peškirići oko vrata, nauljene instrument table i jelkice sa benzinske pumpe, isključene klime... Da se čoveku prevrne želudac. Srećom sada može da se nahvata i ovaj sa aplikacije i na aerodromu.
 
Putujem često, pa ako idem taksijem, idem sa ovima što voze Arteone. Bar znam da me neće ispred zgrade sačekati neki krš bez klime.
Ili me žena odbaci njenim GLC-om ili mojom E-klasom.

Odavno sam prestao da praktikujem da se raspravljam sa taksistom da uključi klimu u sred jula i sl.
Stvarno mislis da nekoga na taxi forumu zanima sta tvoja zena vozi🤣
50 km je Malpensa - Duomo
Mislio je na Bergamo tu vecinom slece low cost..
U svakom slucajaju 2e/km uglavnom auto put, lepa cifra..
 
Screenshot_20220602-115805_Facebook.jpg
 
Stvarno mislis da nekoga na taxi forumu zanima sta tvoja zena vozi🤣

Mislio je na Bergamo tu vecinom slece low cost..
U svakom slucajaju 2e/km uglavnom auto put, lepa cifra..
Apsolutno ne, ali je to apropo toga da naručiš "bolje taksi vozilo", a stigne ti kanta 10 godina stara. Zamenite jelkicu, namažete tablu sprejem sa OMV-a na vozilu starom 9-10 godina i odmah "lux" kategorija. Neće ljudi da se voze u takvom otpadu, zato svi poručuju alternativne opcije preko aplikacije.

Bilo je pre par meseci, bili su mi tu neki stranci, poslovno. Poručili smo "bolje vozilo" stigao nekakav stari Citroen C5. Nema klime, neke žice provučene na sve strane. Ma beži, otkazali i poručili Car:Go.

I ovo nije taxi forum btw. Možda je tema o Taxi prevozu...
 
Moje iskustvo od ponedeljka oko 19h.
Pozvao 5 taksi udruženja, za vožnju od 3 do 4 km i svi mi rekli da nema slobodnih vozila. Očigledno je da niko neće da vozi te "kraće" vožnje.

Da zanemarimo higijenu u vozilima (nekoliko puta sam bio na granici da povraćam) u ovom trenutku pitanje je koliko taksi vozila može da prođe tehički pregled.
 
@sjcam
Problem je i tome sto si hteo bolje vozilo u zemlji gde je prosečna plata 400e sta je onda tu bolje vozilo!?
P. S. Sve zavisi od udruzenja, ali u naxisu kad naglasis bolje vozilo, jos ako si stalna stranka(ne samo kad ti dodju stranci pa hoces da ih fasciniras sa voznom od 500din do beton hale) uvek dobijes.
 
Pre desetak dana sam bio u Milanu... Tamo je fiksna cena 100-115 eur od aerodroma do centra. Međutim, svi taksisti stoje uredno u koloni, automobili su čisti i uredni, novi... Skoro kao u Frankfurtu.

Kod nas na aerodromu - ono ne izgleda kao taksi stajalište već kao Bubanj Potok: automobili stari, peškirići oko vrata, nauljene instrument table i jelkice sa benzinske pumpe, isključene klime... Da se čoveku prevrne želudac. Srećom sada može da se nahvata i ovaj sa aplikacije i na aerodromu.
U Rimu je fiksna oko 50e do Fiumicina (oko 30km), do Ciampina oko 30e (20km). Ista prica sa vozilima.
 
@sjcam
Problem je i tome sto si hteo bolje vozilo u zemlji gde je prosečna plata 400e sta je onda tu bolje vozilo!?
P. S. Sve zavisi od udruzenja, ali u naxisu kad naglasis bolje vozilo, jos ako si stalna stranka(ne samo kad ti dodju stranci pa hoces da ih fasciniras sa voznom od 500din do beton hale) uvek dobijes.
Pa ako je prosecna plata 400e onda kako onda cene da ne budu srazmerne toj plati? Ako je luksuzan prevoz, sto onda nisu i vozila u rangu novijih, nego i dalje Xsare i Multiple voze (ruku na srce poboljsava se situacija, ali opet ih u dosta slucajeva ima 15,20 godina starih na ulicama)
 
Moje iskustvo od ponedeljka oko 19h.
Pozvao 5 taksi udruženja, za vožnju od 3 do 4 km i svi mi rekli da nema slobodnih vozila. Očigledno je da niko neće da vozi te "kraće" vožnje.

Da zanemarimo higijenu u vozilima (nekoliko puta sam bio na granici da povraćam) u ovom trenutku pitanje je koliko taksi vozila može da prođe tehički pregled.
Da znas u poslednje vreme se razmisljam da ubacim i opciju pet friendly, cini mi se da su mali psi cistiji od nekih stranaka ne znam sta se ovo desava, ali sapun i voda su bar pristupacni svima.
 
Eto resen problem, fasciniras goste iz inostranstvu za 1.000din i cak pricas da ti je to licni vozac izderes se na njega on ionako ne sme nista da ti odgovori, za razliku od nas..
Što bih se drao na bilo koga, lepo sam vaspitan baš kao i ti što voze Arteone. Uostalom, ne koristim odavno taxi u Beogradu: ne postoji nikakav standard po pitanju vozila, vozi ko šta stigne i kako hoće. Uglavnom nisam nikada imao problema sa taksistima, ali problem nije u vama (neko mora da vozi), već u udruženjima koja bi trebalo da investiraju i omoguće vam standardizovan vozni park i bolje uslove.

PS: Slažem se za pse - čistiji su od mnogih ljudi i ako ti je taxi pet friendly to je veliki plus.
 
@sjcam
Nisam rekao da treba, nego da imas mogucnost da se izderes na njega ne zato sto je lepo vaspitan nego zato sto mora da trpi.. Za razliku od taksiste.
Realno da koristis usluge "tudjeg" prevoza u toj meri kao sto pises do sada bi kao svako ko drzi do sebe i poseduje E i GLC klasu imao "svog" taksistu kao sto ja vozim takve ljude i nemaju problem sa nalazenjem luksuznog taksija..
Nisam pet frendly zato sto nije poenta da nekome na odelu ostaju dlake, vozim samo pojedinim strankama i tada stavim prostirku za svaki slucaj...
Dosta stvari kod tebe nestima, ali ovo je forum i moze da pise ko sta hoce besplatno je..
 
Poslednja izmena:
ovo je forum i moze da pise ko sta hoce besplatno je..
Nije čak ni to besplatno. Troši se struja, koja se nbaknadno plaća, a i internet koji je prethodno plaćen.
A da može svako da piše šta hoće, vidi se po taksistima koji su se previše uživeli u tu ulogu, pa umišljaju da oni jedini znaju kako stoje stvari u državi i na polju taxi prevoza, te kako bi trebalo da funkcioniše taxi sistem, pa zašto ništa što korisnik taxi usluge očekuje ne može da se dobije...
 
Vrh