Veruj mi da vecina njih zna bolje nego pola nasih gradjana u koji taxi da udju i prvo gledaju da li ima tx na kraju tablice.U prevodu: Ne pada nam napamet da prihvatamo vaše vožnje koje plaćate karticom kada je Beograd pun stranaca sa kešom koji nemaju pojma koliko košta taksi.
Edit: napisao sam ovo pre nego što je Mare sam preveo svoj prvobitni komentar, ali drago mi je što se konačno slažemo.
Srazmerno ceni delova i goriva ce se ubuduće formirati cena taxi usluga.Šta drugo očekvati od nekoga ko misli da svi postoje zbog njega? Nema ništa na poziv, na karticu, nema fiskalizacije…Dabogda vam nestali delovi i benzin bio 1400 dinara.
Znaju jer su sigurno pre polaska dobili detaljna uputstva u svojim zemljama, jer su naši taksisti nadaleko poznati kao velike poštenjačine prema strancima.Veruj mi da vecina njih zna bolje nego pola nasih gradjana u koji taxi da udju i prvo gledaju da li ima tx na kraju tablice.
Jadna Evropa ako je 25.000 ljudi potebno da neki grad bude centar.Da li ste svesni da je Beograd ove nedelje centar evrope
Moze uz fiskalizaciju povezanu sa taximetrom a eto bicemo svi i ekolozi pa fiskalni moze i da bude u aplikaciji taxi udruzenja. Takodje i da se uvede kazna ako se blokira grad zbog necega pa se ne moze stici sa A na B tacku pa ljudima stvarate dodatni trosak pa eto to gradjani da mogu proporcijalno da vam naplate recimo :video klip Busi hahaha:Srazmerno ceni delova i goriva ce se ubuduće formirati cena taxi usluga.
Ako si ti lopov ne mora da znači i da su svi taksisti..Zašto bi neko vozio na karticu, kad može da uzme 50e od trga do arene
E baš sve znaš,ali ti to samo misliš...da znaš,nemaš ti pojma..Sve bi se to rešilo da postoji slobodna konkurencija u delatnosti, a ne monopol!
Razumem taksiste u smislu nelojalne konkurencije iz Car Go npr, sa druge strane svako ko ispuni određene uslove (testovi poznavanja grada i sl), trebalo bi da dobije dozvolu za taksiranje, kao što možeš da otvoriš pekaru ili neki mali biznis, a ne da se prave kvote! Pa ako mogu da opstanu, nek ih bude 20 000.
Priča tip od 19:10 o svojim troškovima i pominje trošak za gorivo mesečni od 65K dinara. Ako troši dizel ugl to je po današnjim cenama 322l goriva. Neka pređe 12 km za svaki l (a pređu više u proseku), to je 3864 km mesečno i neka radi samo prvu tarifu, to je prihod od približno 310K dinara mesečno. Neka je imao start na svakih 14, 15 km npr (a opet nije, nego je češče), to je još dodatnih 60K dinara na start samo. Još posle uračunava duplo troškove kroz vrednost vozila, tj kredit za kupovinu i kroz amortizaciju gubljenja vrednosti vozila.
Ispadoše taksisti bitniji (i debelo plaćeniji) od univerzitetskih profesora npr. Da se razumemo, skroz sam za tržište, nemam ništa protiv da uzmu i 10k eur mesečno, ali bez barijera ulaza!
Ne zanimate koliko sam izgubio ali te zanima koliko sam zaradio, stvarnoApsolutno me ne zanima koliko si izgubio, to je tvoja stvar, tvoje sredstvo za rad! Možeš da ga računaš kao trošak u startu (tih 12 000) i da otpišeš ili da rašunaš kroz mesečnu amortizaciju, dok se ne otpiše za toliko i toliko godina, ali ne može ovaj tip da računa i jedno i drugo!
Ne brini ti za mene i računanje, to znanje sam pokazao gde je bilo potrebno, više bih voleo objašnjenje iz poslednjeg pasosa mog originalnog posta!
Tako su pričali i Hrvati ....
A sad im se dešava da im je taksi 2x skuplji....kad im najviše treba.
Moraju 5 app da pozovu da provere cenu,pa tek onda naručuju...
Niti su građani na dobitku ni taksisti ,jedino ko pofitira,app
Ali dobro živi ti u zabludi o tome što pišeš..
U BG još uvek Grad određuje cenu taksi prevoza..
Pogledaj cene Cargo...
taksi 600din,cargo 900